Geboortekaartjes
donderdag 3 januari 2019 om 12:16
Hoi baby,
30 weken alweer!
Ik heb de eerste 3 sites bekeken na het googlen op iets als "geboortekaartjes". We gaan een kaartje bestellen bij www.hippe-geboortekaartjes.nl/ omdat we hier het leukste kaartje vonden.
Wat ik wel fijn vind aan deze site is dat je ongeveer alles kan aanpassen in het kaartje, dus niet alleen de tekst maar ook kleuren en afbeeldingen. Als je wil kan ik via Facebook ons gekozen kaartje laten zien t.o.v. het orgineel.
30 weken alweer!
Ik heb de eerste 3 sites bekeken na het googlen op iets als "geboortekaartjes". We gaan een kaartje bestellen bij www.hippe-geboortekaartjes.nl/ omdat we hier het leukste kaartje vonden.
Wat ik wel fijn vind aan deze site is dat je ongeveer alles kan aanpassen in het kaartje, dus niet alleen de tekst maar ook kleuren en afbeeldingen. Als je wil kan ik via Facebook ons gekozen kaartje laten zien t.o.v. het orgineel.
donderdag 3 januari 2019 om 12:18
Ik heb nu bij 2 sites voorbeelden besteld, maar we zijn eigenlijk niet overtuigd! Ga eens even op die site kijken. Ahh zou leuk zijn als je die wilt laten zien!!zegeens schreef: ↑03-01-2019 12:16Hoi baby,
30 weken alweer!
donderdag 3 januari 2019 om 12:22
Beide keren zelf online een kaartje ontworpen bij https://hipdesign.nl/
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
donderdag 3 januari 2019 om 12:42
www.mooiook.nl
Ze hebben zelfs een nieuw soort papier voor ons in het assortiment opgenomen. En mooie sluitstickers ontworpen exclusief voor ons. Terwijl we maar 30 kaartjes hadden.
donderdag 3 januari 2019 om 12:46
Hier heb ik de mijne vorige maand ook besteld. Vond een kaartje heel leuk, maar net niet precies wat ik wilde, en ik kon alles aanpassen (sterretjes er af, vogeltjes er bij etc). Je kunt een proefkaartje laten maken (dat zou ik zeker doen, dan weet je tenminste zeker hoe het er uit ziet), en bestelling was ondanks de kerstdrukte overal met een dag binnen.zegeens schreef: ↑03-01-2019 12:16Hoi baby,
30 weken alweer!
Anderen zijn vast ook prima, die heb ik natuurlijk nooit gebruikt, maar ik was in elk geval heel tevreden.
donderdag 3 januari 2019 om 12:47
donderdag 3 januari 2019 om 14:11