Geboortekaartjes

03-01-2019 12:09 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien ik nu 30 weken zwanger ben, wordt het tijd om te kijken voor een geboortekaartje. Alleen er zijn zoveel sites :O en ik kan eigenlijk nog niet het perfecte kaartje vinden.

Welke sites raden jullie aan?
Hoi baby,
30 weken alweer!
Ik heb de eerste 3 sites bekeken na het googlen op iets als "geboortekaartjes". We gaan een kaartje bestellen bij www.hippe-geboortekaartjes.nl/‎ omdat we hier het leukste kaartje vonden.
Wat ik wel fijn vind aan deze site is dat je ongeveer alles kan aanpassen in het kaartje, dus niet alleen de tekst maar ook kleuren en afbeeldingen. Als je wil kan ik via Facebook ons gekozen kaartje laten zien t.o.v. het orgineel.
zegeens schreef:
03-01-2019 12:16
Hoi baby,
30 weken alweer!
Ik heb de eerste 3 sites bekeken na het googlen op iets als "geboortekaartjes". We gaan een kaartje bestellen bij www.hippe-geboortekaartjes.nl/‎ omdat we hier het leukste kaartje vonden.
Wat ik wel fijn vind aan deze site is dat je ongeveer alles kan aanpassen in het kaartje, dus niet alleen de tekst maar ook kleuren en afbeeldingen. Als je wil kan ik via Facebook ons gekozen kaartje laten zien t.o.v. het orgineel.
Ik heb nu bij 2 sites voorbeelden besteld, maar we zijn eigenlijk niet overtuigd! Ga eens even op die site kijken. Ahh zou leuk zijn als je die wilt laten zien!!
Beide keren zelf online een kaartje ontworpen bij https://hipdesign.nl/
Behold, the field in which I grow my fucks. Lay thine eyes upon it.. thou shalt see that it is barren!
Hipdesign is leuk en snel inderdaad.
Zelf kaartje ontworpen (want ontwerper) maar besteld bij hipdesign. Inclusief sluitstickertjes etc.
Kunnen mijn kaartje zelf ontworpen bij hierbenik.nl super tevreden mee!
www.mooiook.nl :heart: Ze hebben zelfs een nieuw soort papier voor ons in het assortiment opgenomen. En mooie sluitstickers ontworpen exclusief voor ons. Terwijl we maar 30 kaartjes hadden.
zegeens schreef:
03-01-2019 12:16
Hoi baby,
30 weken alweer!
Hier heb ik de mijne vorige maand ook besteld. Vond een kaartje heel leuk, maar net niet precies wat ik wilde, en ik kon alles aanpassen (sterretjes er af, vogeltjes er bij etc). Je kunt een proefkaartje laten maken (dat zou ik zeker doen, dan weet je tenminste zeker hoe het er uit ziet), en bestelling was ondanks de kerstdrukte overal met een dag binnen.
Anderen zijn vast ook prima, die heb ik natuurlijk nooit gebruikt, maar ik was in elk geval heel tevreden.
Ik had veel te lang gewacht en heb na de geboorte de adreslijst nog compleet gemaakt en het kaartje gemaakt. Het is een foto van vlak na de geboorte geworden via VistaPrint. Niet helemaal mn ideaal, maar wat ik ECHT mooi vond pastte niet in het budget en ik ben er alsnog erg blij mee :)
Ons eerste kaartje kwam van tadaaz. Nu hebben we een kaartje van mycards.nl klaarstaan. Wel behoorlijk bewerkt dus lijkt nier meer op origineel maar wilde graag de silhouetten die je daar kan gebruiken op kaartje.
Baby12345 schreef:
03-01-2019 12:18
Ik heb nu bij 2 sites voorbeelden besteld, maar we zijn eigenlijk niet overtuigd! Ga eens even op die site kijken. Ahh zou leuk zijn als je die wilt laten zien!!
Ik heb je een berichtje gestuurd.
Wij hadden ons kaartje van geboortepost.nl wel een eigen ontwerp aangezien een goed bevriend stel van ons fotograaf/ontwerper is. Maar wat ik daar heel fijn vond was dat ze ook de kaartjes voor je versturen als je wilt.

En dat was in mijn geval wel heel fijn.
Bijna overal kan je alles aanpassen.
Wij deden dat bij Jakima.nl
Erg tevreden, precies geworden zoals wij wilden. Ook de service is erg goed en het proefkaartje is gratis (geen idee of dat vaker zo is).
Een baksteen is nooit alleen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven