Geslacht (droom)

13-04-2018 11:25 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi
Ik moet toch echt even iets kwijt.
Ik ben zwanger van mijn 5e kindje,
Nu word er nogal regelmatig gevragen wat ik hoop jongen of meisje,( heb 3 jongens 1 meisje) eerlijk gezegt maakt het mij niet uit, mijn jongste is een zoon 2.5 jaar de andere 3 kinderen zijn 14 jaar en ouder dus eigenlijk lijkt een jongen me wel leuk voor me zoontje.

Maar nu het volgende ik had vanacht een droom betreft geslacht bepaling en het was indd een jongetje, het rare was omdat ik hierboven al schrijf een jongetje leuk vind voor me zoontje dat ik in mijn droom best verdrietig was dat t een jongetje was, en ik dus in mijn droom 'besefte' nooit meer moeder van nog een meisje zou worden. Vraag me af wat dit betekent, wil ik dan toch liever een meisje heel ergens diep van binnen? zou het wel leuk vinden maar heb niet een sterke voorkeur voor een meisje zeg ook tegen me omgeving als ze het vragen dat ik een jongetje voor me zoon leuker vind.

Maar gelukkig is het maar een droom en kan me niet voorstellen dat als ik echt de geslachts bepaling laat doen dat ik verdrietig zou zijn als het een jongen is.
En er komt ook nooit een volgend kindje omdat nr 5 eigenlijk al niet mogelijk was ivm sterilisatie.

Maar was gewoon benieuwd wat somigge dromen betekenen.
lilalinda schreef:
24-05-2018 11:47
hoe dat dan?
Mijn moeder was bij de 20 weken echo en we hebben gezegt dat het geslacht voor mij geheim moest blijven en in een envelop moest
Op het moment dat ze ging kijken zette ze het grote scherm uit zodat ik niet mee kon kijken. Dus ben benieuwd of mijn gedachte juist is en of het een jongentje is😊
Zo daar ben ik weer het geslacht is bekent IT'S A GIRL zo trots
(Ook als het een Little boy was geweest)
Maar het ging uiteindelijk om mijn droom hihi
En ja ben er nu achter dromen zijn bedrog😂😘
Mama12345 schreef:
27-05-2018 14:38
Zo daar ben ik weer het geslacht is bekent IT'S A GIRL zo trots
(Ook als het een Little boy was geweest)
Maar het ging uiteindelijk om mijn droom hihi
En ja ben er nu achter dromen zijn bedrog😂😘
Gefeliciteerd! Geniet van je meisje :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven