Gestopt met de pil!

05-06-2014 20:52 35 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik heb wat vragen misschien kunnen jullie me helpen!

Ik ben sinds 11-5-2014 gestopt met de pil en wil graag zwanger worden.

Ik heb een paar dagen terug ontzettend last gehad van gevoeligen tepels en ook borsten, veel zin in sex en krampjes!

Kan t zijn dat mijn baarmoeder of eileiders aan t werk zijn of dat ik een eisprong heb gehad?

Ik heb nu sinds drie dagen een ovulatietest gedaan omdat ik mijn cyclus niet ken maar alle dagen t zelfde vage streepje.

Kan t zijn dat ik net de dagen ervoor een eisprong heb gehad of helemaal niet juist?

Ik ben er wel mee bezig maar kan t niet uit me hoofd zetten en ben er gewoon aan toe!
ALLES KAN.
Gelijk al aan de ovulatietesten gegaan? Je kan er ook teveel mee bezig zijn..
Nou alleen nog stoppen met je oordoppen.
Joh je hoeft niet zo te gillen hoor in je topictitel. Krijg pijn aan mijn ogen!
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
ADVIES: neuk eens paar maanden er op losjes op los, hou niks bij. Hou het spontaan en relaxt. 90 procent vd mensen die gaan 'beginnen' zijn binnen twee jaar zwanger. Je wil een kind, maak er geen projectplan van.
Mijn hemel! Relax! Chill! Ga eerst gewoon eens, zonder allerlei hulpmiddelen, je lichaam leren kennen.

Het kan ook zomaar een jaar duren he....
Het recht om gehoord te worden sluit niet automatisch het recht in om serieus genomen te worden
Hoe gestrester je erover doen des te minder kans dat het raak is. Gewoon over tot de orde van de dag en tegen de tijd dat je zwanger bent merk je het vanzelf.
Clap your hands everybody, and everybody clap your hands.
Nog niet eens een maand gestopt... Djeez...
https://www.youtube.com/watch?v=TQrz59Ol8ms
“Don’t look back – you’re not going that way.”
Ik ben er al veel langer aan toe maar mijn vriend nu ook dus vandaar dat ik t erg graag wil!

En als je stopt met de pil om die rede ben je er onbewust ook mee bezig. Ik wil gewoon graag weten hoe mijn cyclus word.
NOU EN?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
IK NIET!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! en schreeuw niet zo!
Ik vraag gewoon normaal een paar vragen moet er dan zo geantwoord worden?
Als je nog geen duidelijke streep hebt, zul je wel niet ovuleren.
Niemand kan in jouw buik kijken dus niemand kan jou het juiste antwoord geven. Ik neem aan dat je de bijsluiter van je test hebt gelezen. Daar zal je mee moeten doen.

Mijn advies: relax! Geniet gewoon van de seks en wacht rustig een jaar af of je daar zwanger van raakt.
Na 3 weken NOG niet zwanger?

Sta je wel een kwartier op je handen na het seksen?

Want anders gaat 't niet.

Laat in de herfst blaadjes in de tuin gewoon liggen of veeg ze op een hoop: goed voor insecten, vogels, eekhoorns en egels.
Even om je te ontnuchteren: het duurde bij mij 6 maanden voor ik voor het eerst een menstruatie had en daarna zat er weer 5 maanden tussen. Uiteindelijk na iets meer dan een jaar spontaan zwanger geworden. Het kan dus nog wel even duren. Relax!
Je topictitel is helemaal in hoofdletters. Dat bedoelt men met 'je schreeuwt'.
IK AL 13 JAAR!
Ik snap wel dat de kans kleiner is dat je meteen zwanger bent maar ik doe de testen om te kijken of ik wel een eisprong zou hebben gewoon uit nieuwschierigheid of me lichaam snel op orde kan zijn! Heb twee jaar terug de prikpil gehad 7 jaar lang en duurde toen ook zes maanden voor ik ongesteld werd.

Dus heb de gewone pil niet zo heel lang maar we wachten af!
DAT DUURT VEEL TE LANG. NAAR DE DOKTER
Ow ja hoofdletters is perongeluk gegaan
Wat duurt veel te lang?
Voordat je zwanger bent

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven