Gestopt met de pil!
donderdag 5 juni 2014 om 20:52
Hallo allemaal,
Ik heb wat vragen misschien kunnen jullie me helpen!
Ik ben sinds 11-5-2014 gestopt met de pil en wil graag zwanger worden.
Ik heb een paar dagen terug ontzettend last gehad van gevoeligen tepels en ook borsten, veel zin in sex en krampjes!
Kan t zijn dat mijn baarmoeder of eileiders aan t werk zijn of dat ik een eisprong heb gehad?
Ik heb nu sinds drie dagen een ovulatietest gedaan omdat ik mijn cyclus niet ken maar alle dagen t zelfde vage streepje.
Kan t zijn dat ik net de dagen ervoor een eisprong heb gehad of helemaal niet juist?
Ik ben er wel mee bezig maar kan t niet uit me hoofd zetten en ben er gewoon aan toe!
Ik heb wat vragen misschien kunnen jullie me helpen!
Ik ben sinds 11-5-2014 gestopt met de pil en wil graag zwanger worden.
Ik heb een paar dagen terug ontzettend last gehad van gevoeligen tepels en ook borsten, veel zin in sex en krampjes!
Kan t zijn dat mijn baarmoeder of eileiders aan t werk zijn of dat ik een eisprong heb gehad?
Ik heb nu sinds drie dagen een ovulatietest gedaan omdat ik mijn cyclus niet ken maar alle dagen t zelfde vage streepje.
Kan t zijn dat ik net de dagen ervoor een eisprong heb gehad of helemaal niet juist?
Ik ben er wel mee bezig maar kan t niet uit me hoofd zetten en ben er gewoon aan toe!
donderdag 5 juni 2014 om 21:05
donderdag 5 juni 2014 om 21:22
donderdag 5 juni 2014 om 21:26
donderdag 5 juni 2014 om 21:44
Ik snap wel dat de kans kleiner is dat je meteen zwanger bent maar ik doe de testen om te kijken of ik wel een eisprong zou hebben gewoon uit nieuwschierigheid of me lichaam snel op orde kan zijn! Heb twee jaar terug de prikpil gehad 7 jaar lang en duurde toen ook zes maanden voor ik ongesteld werd.
Dus heb de gewone pil niet zo heel lang maar we wachten af!
Dus heb de gewone pil niet zo heel lang maar we wachten af!