Gestopt met de pil

05-09-2019 18:29 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Allemaal,

Sinds 3/4 weken ben ik gestopt met de pil, slik het nu een jaartje. We zijn namelijk van plan om voor een tweede te gaan.

Nu is het zo dat ik erg gevoelige borsten heb, opgeblazen gevoel in mijn buik en daarnaast ben aangekomen (2 kg, waar ik overigens heel blij mee ben). Mijn gezicht zit ook opeens onder de puisten, terwijl ik altijd een mooie huid had.

Zijn er vrouwen met dezelfde symptomen door het 'ontpillen'? Hoor graag wat jullie ervaringen zijn van stoppen met de pil.

Groetjes
Jup. Vooral die puistjes herken ik. Duurde bij mij zo'n anderhalve maand. Succes met je nieuwe missie!
Ontpillen is een fabeltje, in elk geval voor je vruchtbaarheid. Klinkt mij meer als PMS in de oren 😁 succes! Hopelijk is het snel raak!
Loozey schreef:
05-09-2019 18:37
Jup. Vooral die puistjes herken ik. Duurde bij mij zo'n anderhalve maand. Succes met je nieuwe missie!
Het lijkt wel alsof ik weer aan het puberen ben😂😅. In ieder geval bedankt voor je reactie!
Caramelfudge schreef:
05-09-2019 19:29
Ontpillen is een fabeltje, in elk geval voor je vruchtbaarheid. Klinkt mij meer als PMS in de oren 😁 succes! Hopelijk is het snel raak!
Ja het gaat me nu niet perse om de vruchtbaarheid, dat komt vast wel goed. Maar meer de klachten, voel me ongemakkelijk hele dag door met opgeblazen buik en al die puisten :(. Dankjewel voor je reactie!
Mamavan26 schreef:
05-09-2019 19:54
Het lijkt wel alsof ik weer aan het puberen ben😂😅...
Echt hoor! Ook die gevoelige borsten net als in de puberteit.. Heb daar overigens na anderhalf jaar nog steeds veel last van..
Ja die puistjes herken ik ook! Het is nu weer wat minder. Hier zo'n, 2 maanden geleden gestopt met de pil. Lijkt net alsof die lichaam weer even moet wennen aan hormoon verandering.
Deels herkenning van je klachten. Ik heb half juni mijn laatste pil gehad na 10 jaar gebruik. Vooral van een opgeblazen buik heb ik ook veel last. En mijn menstruatie is ontregelt. Eerste cyclus was 38 dagen. Tweede ronde werd ik op dag 24 licht ongesteld en dat houdt nu al meer dan twee weken aan. Heel vervelend!
hier hetzelfde, puisten normaal gave huid en rare buikpijntjes die nergens op slaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven