Gestopt met de pil
donderdag 5 september 2019 om 18:29
Hallo Allemaal,
Sinds 3/4 weken ben ik gestopt met de pil, slik het nu een jaartje. We zijn namelijk van plan om voor een tweede te gaan.
Nu is het zo dat ik erg gevoelige borsten heb, opgeblazen gevoel in mijn buik en daarnaast ben aangekomen (2 kg, waar ik overigens heel blij mee ben). Mijn gezicht zit ook opeens onder de puisten, terwijl ik altijd een mooie huid had.
Zijn er vrouwen met dezelfde symptomen door het 'ontpillen'? Hoor graag wat jullie ervaringen zijn van stoppen met de pil.
Groetjes
Sinds 3/4 weken ben ik gestopt met de pil, slik het nu een jaartje. We zijn namelijk van plan om voor een tweede te gaan.
Nu is het zo dat ik erg gevoelige borsten heb, opgeblazen gevoel in mijn buik en daarnaast ben aangekomen (2 kg, waar ik overigens heel blij mee ben). Mijn gezicht zit ook opeens onder de puisten, terwijl ik altijd een mooie huid had.
Zijn er vrouwen met dezelfde symptomen door het 'ontpillen'? Hoor graag wat jullie ervaringen zijn van stoppen met de pil.
Groetjes
donderdag 5 september 2019 om 19:57
Ja het gaat me nu niet perse om de vruchtbaarheid, dat komt vast wel goed. Maar meer de klachten, voel me ongemakkelijk hele dag door met opgeblazen buik en al die puistenCaramelfudge schreef: ↑05-09-2019 19:29Ontpillen is een fabeltje, in elk geval voor je vruchtbaarheid. Klinkt mij meer als PMS in de orensucces! Hopelijk is het snel raak!
donderdag 5 september 2019 om 21:23
Deels herkenning van je klachten. Ik heb half juni mijn laatste pil gehad na 10 jaar gebruik. Vooral van een opgeblazen buik heb ik ook veel last. En mijn menstruatie is ontregelt. Eerste cyclus was 38 dagen. Tweede ronde werd ik op dag 24 licht ongesteld en dat houdt nu al meer dan twee weken aan. Heel vervelend!