Help, ben ik zwanger?
vrijdag 8 juli 2016 om 15:19
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik heb nog nooit seks gehad, maar ik heb toch sterk het gevoel dat ik zwanger ben
- grotere borsten
-tepels zijn een stuk donkerder
- bobbeltjes op mijn tepels
- lijkt of mijn buik groter is
- heel erg moe de laatste tijd
- slijm als afscheiding
- striae op buik en borsten
Zoals ik al zei heb ik nog nooit seks gehad, maar ik heb wel wat handwerk gedaan. Zoals aftrekken en vingeren samen met mijn vriend. Daarnaast ben ik ook aan de pil.
Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog niet geworden en ik heb heel erg het idee dat ik zwanger ben zou dit kunnen?
Ik hoop dat iemand hierop zou willen reageren en me kan helpen.
Ik heb een vraagje. Ik heb nog nooit seks gehad, maar ik heb toch sterk het gevoel dat ik zwanger ben
- grotere borsten
-tepels zijn een stuk donkerder
- bobbeltjes op mijn tepels
- lijkt of mijn buik groter is
- heel erg moe de laatste tijd
- slijm als afscheiding
- striae op buik en borsten
Zoals ik al zei heb ik nog nooit seks gehad, maar ik heb wel wat handwerk gedaan. Zoals aftrekken en vingeren samen met mijn vriend. Daarnaast ben ik ook aan de pil.
Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog niet geworden en ik heb heel erg het idee dat ik zwanger ben zou dit kunnen?
Ik hoop dat iemand hierop zou willen reageren en me kan helpen.
vrijdag 8 juli 2016 om 15:30
- grotere borsten -> proficiat, je wordt een groot meisje
-tepels zijn een stuk donkerder -> teveel naakt in de tuin gelegen
- bobbeltjes op mijn tepels -> teveel zweetborsten gehad
- lijkt of mijn buik groter is -> teveel gegeten, broek gekrompen in de was
- heel erg moe de laatste tijd -> wat vroeger gaan slapen
- slijm als afscheiding -> betere slijm dan confituur
- striae op buik en borsten -> proficiat, een groeispurt, je wordt een láng groot meisje
-tepels zijn een stuk donkerder -> teveel naakt in de tuin gelegen
- bobbeltjes op mijn tepels -> teveel zweetborsten gehad
- lijkt of mijn buik groter is -> teveel gegeten, broek gekrompen in de was
- heel erg moe de laatste tijd -> wat vroeger gaan slapen
- slijm als afscheiding -> betere slijm dan confituur
- striae op buik en borsten -> proficiat, een groeispurt, je wordt een láng groot meisje
vrijdag 8 juli 2016 om 15:30
vrijdag 8 juli 2016 om 15:32
quote:Korfballer2 schreef op 08 juli 2016 @ 15:30:
Ja ik snap best dat ik seks moet hebben gehad om zwanger te raken. Maar mijn symptomen vind ik er toch akelig veel op lijken en het kan toch best dat er sperma in mijn vagina is gegaan door het aftrekken en vingeren? Of begin ik nu echt ceniel seniel te worden?Ik denk niet dat dementie er iets mee te maken heeft. Eerder een schokkend gebrek aan kennis over voortplanting en anticonceptie.
Ja ik snap best dat ik seks moet hebben gehad om zwanger te raken. Maar mijn symptomen vind ik er toch akelig veel op lijken en het kan toch best dat er sperma in mijn vagina is gegaan door het aftrekken en vingeren? Of begin ik nu echt ceniel seniel te worden?Ik denk niet dat dementie er iets mee te maken heeft. Eerder een schokkend gebrek aan kennis over voortplanting en anticonceptie.