Help, ben ik zwanger?
vrijdag 8 juli 2016 om 15:19
Hallo,
Ik heb een vraagje. Ik heb nog nooit seks gehad, maar ik heb toch sterk het gevoel dat ik zwanger ben
- grotere borsten
-tepels zijn een stuk donkerder
- bobbeltjes op mijn tepels
- lijkt of mijn buik groter is
- heel erg moe de laatste tijd
- slijm als afscheiding
- striae op buik en borsten
Zoals ik al zei heb ik nog nooit seks gehad, maar ik heb wel wat handwerk gedaan. Zoals aftrekken en vingeren samen met mijn vriend. Daarnaast ben ik ook aan de pil.
Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog niet geworden en ik heb heel erg het idee dat ik zwanger ben zou dit kunnen?
Ik hoop dat iemand hierop zou willen reageren en me kan helpen.
Ik heb een vraagje. Ik heb nog nooit seks gehad, maar ik heb toch sterk het gevoel dat ik zwanger ben
- grotere borsten
-tepels zijn een stuk donkerder
- bobbeltjes op mijn tepels
- lijkt of mijn buik groter is
- heel erg moe de laatste tijd
- slijm als afscheiding
- striae op buik en borsten
Zoals ik al zei heb ik nog nooit seks gehad, maar ik heb wel wat handwerk gedaan. Zoals aftrekken en vingeren samen met mijn vriend. Daarnaast ben ik ook aan de pil.
Ik zou vandaag ongesteld moeten worden, maar dat ben ik nog niet geworden en ik heb heel erg het idee dat ik zwanger ben zou dit kunnen?
Ik hoop dat iemand hierop zou willen reageren en me kan helpen.
zaterdag 9 juli 2016 om 15:49
quote:girasole3 schreef op 09 juli 2016 @ 11:55:
[...]
Onder het mom "me priscilla zou ziets nooit doen"
Ik zocht eigenlijk deze:
http://www.telegraaf.nl/b ... bevruchtte_tiener___.html
Me Agnieszka dus.
Eerst cloorwater overleven en dan door al die liters water door het stof van het zwembroekje het juiste gaatje in zwemmen.
[...]
Onder het mom "me priscilla zou ziets nooit doen"
Ik zocht eigenlijk deze:
http://www.telegraaf.nl/b ... bevruchtte_tiener___.html
Me Agnieszka dus.
Eerst cloorwater overleven en dan door al die liters water door het stof van het zwembroekje het juiste gaatje in zwemmen.