Help weet niet wat ik moet doen

04-08-2018 18:50 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Heb net een cleublue test gedaan en stond op zwanger 1-2 weken!
Maar heb geen idee wat ik nu moet doen!!
En wanneer en waar ik heen moet bellen!!
Kunnen jullie me adviseren
misschien eerst je vriend eens bellen?
Je man bellen? Of zeg ik nu iets geks?
ik geef mn bek ook maar een douw
en verder, verloskundige in de buurt bellen maandag als je gewenst zwanger bent.
Hahahah ja Mn man weet er van!
Maar bedoel inderdaad of ik al een dokter ofzo moet bellen
maandag bellen
Als je iets zoekt ben je het niet kwijt
Gefeliciteerd!
Zoek een verloskundigepraktijk uit, bel hen maandag en zenn....

Je hoeft geen huisarts oid te bellen, gewoon rechtstreeks de verloskundige.
Een baksteen is nooit alleen
Even googlen vertelt mij dit: https://www.24baby.nl/zwanger/ben-ik-zw ... ger-en-nu/
Of wilde je gewoon je blijdschap delen? Kan ook natuurlijk!
anoniem_63e9328468450 wijzigde dit bericht op 04-08-2018 19:03
22.90% gewijzigd
Waarom zo paniekerig? Je bent zwanger, niet ziek. Bel binnenkort een verloskundige, die vertellen precies hoe het verder gaat.
I wanna live my life with the volume full!
Maandag een vk praktijk bellen in de buurt. Gefeliciteerd trouwens.
Gefeliciteerd.

Voor een verloskundige heb je geen doorverwijzing van de ha nodig, dus zoek dit weekend uit wat er in je buurt zit en bel komende week voor een afspraak. Ze zullen je dan rond week 6/8 uitnodigingen voor een vroege echo en een intake.
Mijn praktijk zat in het ziekenhuis, wat ik zelf erg prettig vond.

Kijk ook eens op de site van moeders voor moeders. Je krijgt hier ook folders van mee van de verloskundige, maar dan zit je vaak al op 8 weken, terwijl je met 6 weken al kan beginnen met doneren.
HaPu schreef:
04-08-2018 19:10
Gefeliciteerd.

Voor een verloskundige heb je geen doorverwijzing van de ha nodig, dus zoek dit weekend uit wat er in je buurt zit en bel komende week voor een afspraak. Ze zullen je dan rond week 6/8 uitnodigingen voor een vroege echo en een intake.
Mijn praktijk zat in het ziekenhuis, wat ik zelf erg prettig vond.

Kijk ook eens op de site van moeders voor moeders. Je krijgt hier ook folders van mee van de verloskundige, maar dan zit je vaak al op 8 weken, terwijl je met 6 weken al kan beginnen met doneren.
Je hebt geen doorverwijzing nodig om naar de vk te gaan.
strontvlieg schreef:
04-08-2018 19:20
Je hebt geen doorverwijzing nodig om naar de vk te gaan.
Dat zegt ze.

@TO: wat je moet doen, vieren natuurlijk! Van harte gefeliciteerd :) komt goed allemaal ;)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Gefeliciteerd!

Verder: geen paniek. Er werden al kinderen geboren lang voordat er artsen en verloskundigen bestonden. Dus.....
Blij zijn
Moeders voor moeders googelen
Verloskundige praktijken in de buurt nazoeken.
Ergens in de komende week zo’n praktijk eens bellen.
Het leven is niet eerlijk
lux- schreef:
04-08-2018 19:32
Dat zegt ze.

@TO: wat je moet doen, vieren natuurlijk! Van harte gefeliciteerd :) komt goed allemaal ;)
Ah, slecht gelezen. Zal de warmte zijn :byee:
strontvlieg schreef:
04-08-2018 20:17
Ah, slecht gelezen. Zal de warmte zijn :byee:
Haha ik ken het probleem ;)
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
En mocht je medicijnen gebruiken en niet voor je zwangerschap hebben overlegd met de huisarts: ook even de huisarts bellen om dat door te spreken.

En verder; Gefeliciteerd!
Haha ik kan me dat gevoel nog herinneren, wat moet ik nu?
Je voelt je zo uniek en een wereldwonder en dan bel je zo'n zwangerschaps bureau en dan zeggen ze oh gefeliciteerd het is nog erg pril maar je mag een echo komen maken en daarna blijkt dat het nog heeeel lang duurt voor je moeder wordt en daar groei je naar toe, leuk boek halen over de ontwikkeling van het vruchtje en wat je wel en niet mag eten, gefeliciteerd!
Gefeliciteerd! Geniet ervan.

Ook ik herken dit van een aantal maanden terug! oké een streep! En nu? Het is bizar dat je leven gewoon doorgaat en er verder "niets" direct gebeurd of veranderd. Terwijl er voor jou zo iets groots gebeurd!

Ik liep bij de gynaecoloog waar ik toevallig een week later een afspraak had. Daar vertelde ik het haar daarna een verloskundige mogen uitzoeken en een afspraak gemaakt, zij maakt je wegwijs in derest!

Ik wens je een fijne zwangerschap toe!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven