Het algemene 'ben ik zwanger (of niet)' topic
maandag 12 oktober 2015 om 14:55
Beste forummers,
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Gezien de grote hoeveelheid topics met daarin de vraag of je 'wel of niet zwanger' bent, hebben wij dit algemene topic voor jullie aangemaakt.
Dit is dus de plek voor al je vragen en opmerkingen over een mogelijke zwangerschap, bijvoorbeeld nadat:
je de pil bent vergeten?
je menstruatie uitblijft?
het condoom is gescheurd?
Etc.
Andere topics met soortgelijke vragen zullen vanaf nu worden gesloten. Alle adviezen en wijsheden worden vervolgens hier op één plek verzameld.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva forum
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.

dinsdag 11 juli 2017 om 20:58

dinsdag 11 juli 2017 om 21:02
Neeeeeeee, dat is het moeilijkste dat er is.sylviaavdb schreef: ↑11-07-2017 20:57Hoezo? Niet reageren is toch heel simpel? Laat een ander lekker in zijn waarde.. Lijkt me beter voor iedereen!
Meid, maak het wat luchtiger allemaal. Ik was pas na 1,5 jaar zwanger, daar had lichte hysterie niet bij geholpen.

dinsdag 11 juli 2017 om 21:06
Grappig, leef naar wat je predikt.

dinsdag 11 juli 2017 om 21:06
Dat je denkt te sneren en dat het dan mislukt #epicfail

dinsdag 11 juli 2017 om 21:08

dinsdag 11 juli 2017 om 21:08
Binnen 4 uur al aardig ingeburgerd.

dinsdag 11 juli 2017 om 21:14

Snel! Haal de augurken met slagroom!

dinsdag 11 juli 2017 om 21:21
Weet je TO, met dit soort topics kan gewoon niemand iets.
Je kan zwanger zijn, je kan ook ongesteld moeten worden, je kan ook een griepje onder de leden hebben of rotte kip hebben gegeten. Valt echt helemaal niets over te zeggen.
Dat in combinatie met benamingen als klussen en wondertjes triggert behoorlijk op dit forum.
De zwangerschappijler stroomt over van de "ik heb een zere grote teen, ben ik zwanger?" topics, en "wachtbankje" (ook al zo'n achterlijk infantiele benaming) topics.
Ik denk dat je daar beter uit de verf komt.
Voor nu, gewoon lekker testen vrijdag en duimen voor een positieve uitslag.
En, om je te behoeden, je bent 1 (!) cyclus bezig, verwacht geen *ahum* wonderen.. straks ben je nog een jaar bezig en zit je totaal over de zeik van de stress.
Je kan zwanger zijn, je kan ook ongesteld moeten worden, je kan ook een griepje onder de leden hebben of rotte kip hebben gegeten. Valt echt helemaal niets over te zeggen.
Dat in combinatie met benamingen als klussen en wondertjes triggert behoorlijk op dit forum.
De zwangerschappijler stroomt over van de "ik heb een zere grote teen, ben ik zwanger?" topics, en "wachtbankje" (ook al zo'n achterlijk infantiele benaming) topics.
Ik denk dat je daar beter uit de verf komt.
Voor nu, gewoon lekker testen vrijdag en duimen voor een positieve uitslag.
En, om je te behoeden, je bent 1 (!) cyclus bezig, verwacht geen *ahum* wonderen.. straks ben je nog een jaar bezig en zit je totaal over de zeik van de stress.

dinsdag 11 juli 2017 om 21:50
Sylviaavdb het is niet mijn bedoeling geweest om iemand te kwetsen, maar de insteek was een nuchtere reactie. Je vroeg of je zwanger bent, dat weten we niet, daar kan alleen een test uitsluitsel over geveb.
Als je wil kletsen over hoe spannend het wachten is dan was dat een andere vraag geweest.
Anyway sorry als ik je gekwetst heb.
Als je wil kletsen over hoe spannend het wachten is dan was dat een andere vraag geweest.
Anyway sorry als ik je gekwetst heb.
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

dinsdag 11 juli 2017 om 22:31
Je bent heel lief!Colalight2017 schreef: ↑11-07-2017 21:58Misschien is zwangerschapspagina forum een aanrader?#vriendelijkebedoelingen

De pijler "zwanger" hier is ook prima geschikt. Daar zitten alle lieve forummers.
Ik iig (nog) niet. Muv nu.

woensdag 12 juli 2017 om 23:57
Reageer ik nota bene vanavond nog op een topic over een dame die zwanger is geworden, besef ik me dat ik 2 dagen over tijd ben (volgens mijn app). Ik voelde al weinig buikkrampen, maar gisteren wel 1tje.
Tijdens het tandenpoetsen net dacht ik; laat ik eens kijken, ik zal zometeen wel ongesteld worden, maar voor de zekerheid even een test.
En ik wacht en ik wacht en ik heb zo'n Coolblue ding. En ik zie opeens "Zwanger". Ik denk Nee...... (
) dat kan niet (natuurlijk kan het wel als je EEN (EEN EEN EEN!!!!!) keer onveilig hebt gevreeen. Serieus 1 keer maar :-O ) En er staat 2-3 weken bij.
Ik ben nog ergens in ongeloof. Ik ga het van de week weer proberen want ik geloof het niet. Ik 'voel' me niet zwanger. Maar misschien ben ik het wel echt?
If so, dan ga ik echt een vreugdedansje doen. Ik durf het nog met niemand te delen, behalve met de duizenden vrouwen hier online op Viva
Dus dat
Tijdens het tandenpoetsen net dacht ik; laat ik eens kijken, ik zal zometeen wel ongesteld worden, maar voor de zekerheid even een test.
En ik wacht en ik wacht en ik heb zo'n Coolblue ding. En ik zie opeens "Zwanger". Ik denk Nee...... (

Ik ben nog ergens in ongeloof. Ik ga het van de week weer proberen want ik geloof het niet. Ik 'voel' me niet zwanger. Maar misschien ben ik het wel echt?
If so, dan ga ik echt een vreugdedansje doen. Ik durf het nog met niemand te delen, behalve met de duizenden vrouwen hier online op Viva

Dus dat

donderdag 13 juli 2017 om 12:37
Eigenlijk wel gepland, maar een stuk sneller dan verwachtSaga_Röversdotter schreef: ↑13-07-2017 11:07Wauw. Gefeliciteerd! Ik kan niet helemaal uit je bericht opmaken of het gepland is? Als de digitale test het zegt en je over tijd bent is het wel echt hoor![]()

donderdag 13 juli 2017 om 12:40
Gefeliciteerd!

~ It takes a rad mama to be a father too ~
donderdag 13 juli 2017 om 12:47

Natte tosti..