Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oehhhh Troela klinkt goed!
Ik duim!

En heerlijk hè dat warme weer, bij ons gaat lekker de BBQ aan!!!
Alle reacties Link kopieren
I like dat heerlijke weer. Kom maar op!

Naatje heeft je zus geen nipt gedaan? Hopelijk komt er snel goed nieuw. Heel naar zo en dat in deze tijd.
Lief moos :hug:

Mmeetje spannend goed gebruik van gemaakt?

Ik wil ook de BBQ aangooien maar dan moet ik me wel wat beter voelen.

Nog steeds zo rot gevoel in me maag met vlagen misselijkheid en een half uur later is het over en dan heb ik vreselijke honger volgens me maag. Me avondeten heb ik na 3 happen aan de kant gezet want dat smaakte en rook naar bedorven vis en ik was macaroni aan het eten. Man kwam vanavond laat thuis die had snackbar gehaald voor zichzelf ik ben naar boven gevlucht ik trok die lucht echt niet mijn god wat is er met me aandehand.
Alle reacties Link kopieren
Ohhh troelaaa, wat spannend. Wanneer nod?
Hier alles wel dames, alsof nu pas land, eerste termijn is binnen :)
Jaaaa okkie goedzo vrouw :hug:

Zondag of maandag okkie
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa Okkie die is inderdaad binnen lieve schat!!!

Vanes eerst had ze een echo en toen zagen ze verdikte nekplooi dus NIPT is afgeblazen en moest meteen door naar de gyn. Vrijdag heeft ze de vlokkentest al, uitslag volgende week.
De week rond Pasen was vorig jaar ook al slecht nieuws voor ons (Slechte echo van gestopt hartje op Goede Vrijdag, moeder beste vriendin overleden aan kanker op Tweede Paasdag en twee dagen na Pasen, op mijn vaders verjaardag, vertelde mijn moeder dat ze borstkanker had).
Ik hoop zo dat deze “slecht nieuws rond Pasen trend” zich niet herhaalt...
Alle reacties Link kopieren
Dat is zeker echt een rot periode voor jullie geweest Naatje. Dat dit jaar mooier mag worden! Al wordt het nu wel erg spannend gemaakt! ❤️

Troela klinkt veelbelovend hoor! Hoe voelde je je vorige keer toen je positief testte en hoeveel dagen voor nod heb je toe getest
Haha wil gewoon dat je nu test ben zo nieuwsgierig!

Ik dacht gister dat ik eisprong zou hebben maar temperatuur is nog steeds laag. Vanmorgen wel veel buikkrampen vorige rondes hield dat ik dat ik twee dagen later mijn eisprong had. Dus mogelijk nu ook. Hoop eigenlijk uiterlijk vandaag want zit nu al op dag 20 .
Alle reacties Link kopieren
Heel heftig naatje. Succes vandaag voor je zus.

Spannend Troela. Wanneer ga je testen?

Mmeetje. ook spannend wanneer ie komt. Mag ook wel gezien de tijd. Rot he die pijn. Net alsof je dan mega zin hebt in sex. Not.

Hebben jullie dit ook wel eens?:
Vanaf de eisprong mega pijnlijke borsten en dan tot de ms. Ik vind dat zo irritant. Ik weet alleen niet of ik dat nu soms heb of altijd. Blijkbaar vergeet ik t ook weer. Maar houd nu al een paar dagen aan en ik vind t maar rot. Zeker als t uiteindelijk niets te betekenen heeft.
Alle reacties Link kopieren
Moet zeggen dat ik dat bijna elke ronde wel heb inderdaad die zere borsten vanaf eisprong. Toevallig vorige maand alleen de laatste week. Altijd duimen dan dat we met sport geen touwtje hoeven te springen enzo dat is dan echt drama 😅
Alle reacties Link kopieren
Naatje, ik zit soms met verbazing te lezen wat jij (en je familie) allemaal voor de kiezen krijgt en hoe positief en begaan met anderen je bent. Nu je de paasdagen van vorig jaar beschrijft kan ik me niet voorstellen hoe dat voor je geweest moet zijn en hoe spannend de komende paasdagen zijn. Ik vind je een topwijf. Ik denk dat je dierbaren veel geluk hebben met een moeder, echtgenote, zus, dochter en vriendin zoals jij. Ik denk wel eens dat iedereen in zijn leven een potje met geluk en een potje met pech heeft en ik hoop vanuit de grond van mijn hart dat jouw potje pech inmiddels op is en dat je binnenkort eindelijk eens aan je potje geluk mag beginnen. Het is je zo....zo gegund.

Moos, voor jou ook enorm veel respect. Ik heb vaak periodes dat ik het helemaal niet meer zie en ik geen hoop meer heb. Bij jou zie ik (terecht) dipjes, maar je komt er altijd weer uit en je blijft maar doorgaan. Ik hoop zo dat het jou binnenkort toch ook eens gegund is. Ze zeggen wel eens dat kindjes hun eigen ouders kiezen om bij geboren te worden. Daar geloof ik geen reet van, want ik denk dat er heel veel kindjes zijn die jullie als papa en mama zouden willen.

mmeetje, frustrerend! Komt je ei altijd zo laat? Bij mij wisselt het tussen dag 12-23, dus ik weet hoe irritant het is om erop te moeten wachten. Ik hoop dat het vandaag ei-dag voor je is!

Vanessa, ik heb ook regelmatig pijnlijke borsten in mijn luteale fase. In het begin dat ik indd ook dat het dan raak zou zijn, maar ik heb gemerkt dat het anders voelt. Toen ik zwanger was voelde het alsof er ballonnetjes in zaten en alsof mijn borsten te groot waren opgeblazen, maar tijdens mijn lf voelt het alsof er blauwe plekken op zitten. Soms 1 borst wel, andere niet, of pijn aan 1 kant. Heel irritant, maar volgens mij hoort het er bij.

Okkie, op naar de 2e termijn! Whoop Whoop! Ik zou zeggen, haal een gebakje en ga het vieren! :-)
Mmeetje volgensmij 11 dpo laatste zwangerschap eigenlijk geen symptomen. Maar van dochter eerste 12 weken achteraf iedere dag rare misselijkheid en last van me maag. Periode toen heel erg slecht gegeten.

Man zei als jij niet zwanger bent vreet ik me schoenen op want je doet echt raar 🤣

Vanochtend een testje gedaan met 3 minuten zag ik in de verte een tuur streepje. Kan me niet herinneren van de action early dat ik daar indrogers ofiets op heb gehad. Volgensmij bleven ze gewoon altijd spierwit maargoed ga zondag maar weer testen temp nog 37 graden

Naat ik duim voor jou zus 🍀

Vanes ik heb het wel is gehad maar laatste keren niet meer.
Alle reacties Link kopieren
Hi dames,

Jeetje Naat.. als je het zo allemaal opsomt dan is het echt een bak met ellende he. Ik hoop idd niet dat dit zich voortzet dit jaar! Maar ... die verdikte nekplooi die zien ze wel eens vaker op een echo en dan is er niets aan de hand. Collega van mij ook gehad (en ik wil natuurlijk geen oh maar mijn buurvrouw en daar de tante en daar de zus van verhalen ophangen ofzo, maar gewoon positieve hoop geven ;-)) Ik hoop van harte dat dit voor jouw zus en uiteraard jullie ook geldt. Laat die week maar snel voorbij vliegen.

Troela oooh dit klinkt hoopgevend hoor. Ik ben zo benieuwd.. Denk je werkelijk dat je het vol gaat houden tot zondag met testen? Ik ben erg benieuwd :rofl: :rofl:
Ik duim iig ontzettend hard voor jullie!!

Vanes .. ik heb dat ook hele periodes gehad. Super vervelend hé! Bij mij ging het weg toen ik de dim supplementen slikte. Die pillen waren voor mij echt top voor alle kwaaltjes na eisprong. Maarja ik kan me voorstellen dat jij je daar niet aan wilt wagen voor je het traject straks ingaat.

mmeetje balen van je late ei hoor. Duren de maanden extra lang hé! Hopelijk komt je ei inderdaad over twee dagen. Veel plezier de komende dagen B-) B-)

Okkie jeeej tweede trimester!! :heart: :heart: Hopelijk gaat het hard nu he en heb je snel weer een mooie echo! :flirting:

Voor de zwangeren en ex zwangeren onder ons. Heeft er iemand nog een goede tip qua bh's? De eerste tijd had ik echt pijn aan m'n borsten en kon ik niks verdragen, nu is dat beter .. dus ik wilde graag weer over op bh's met een beugel. Maar het zit me echt VRESELIJK! Ook in veel grotere maten.. het zit gewoon niet fijn. Ik heb niet zulke joekels dat scheelt, maar ik wil toch graag een beetje ondersteuning. Dus een voorgevormde bh, zonder beugel maar wel met steun.
Iemand de gouden tip misschien?
Ohja ik ben er nog niet over uit of ik bv ga geven. Eerder niet dan wel, dus het hoeft geen voedingsbh te zijn.
Bedankt vast! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Troela, whaaa wat spannend zeg!!! Ik zeg: morgenochtend weer een testje!

Naatje, wat een bak ellende was het vorig jaar rond pasen. En ik vind het echt heel verdrietig te lezen van je zus. Hoop zo voor haar en jullie dat het vals alarm is..

Okkie, you go girl!!

Mmeetje, laat dat ei nu maar komen!!

Vanes, ja heel herkenbaar die pijnlijke borsten na eisprong. Ik had het heel vaak, ene keer wel erger dan de andere keer. Heel soms niet geloof ik. Iig had ik de laatste ronde dat ik zwanger was dus 0,0 pijn aan m'n borsten na m'n eisprong. Maar andere keren weer wel toen ik zwanger was. Dus tja, ik kan er geen pijl op trekken.

Malle, hoe gaat het met jou? Hoe voel je je?

Moos, jouw goede dagen komen eraan. Wij duimen heel erg voor jou op een heel mooi klompje cellen de komende week:-)

Zonnetje, ik heb wel een fijne bh van de H&M online, voorgevormd maar zonder beugel. Is wel een voedingsbh maar merk je niet veel van. Zal zo even linkje opzoeken. Heb ook niet zo'n groot maatje en ik vind voorgevormd wel fijn.

Hier is de kleine gedraaid!! Heel fijn en nu hopen dat ze zo blijf liggen;-)
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje ik kan geen link sturen vanuit de Hm site. Maar hij heet ‘seamless padded voedings-vh’ (zwart).
Alle reacties Link kopieren
Dank Nijn! Ik ga eens ff kijken. Edit... niet beschikbaar :cry:
Ooooh wat fijn dat ze gedraaid is zeg. Je bent inmiddels zo ver dat ze niet meer makkelijk kan draaien, toch? Spannend! Nog even een paar weken blijven zitten kleine meid. Wie had dit toch ooit gedacht zo'n 38-30 weken geleden he? :D
Alle reacties Link kopieren
Troela wat goed. Streepje is streepje.

Zonnetje je hebt hele fijne bij de HM. Alleen ik heb geleerd dat je eigenlijk echt daar moet passen want de maat is in t echt heel anders als je zelf denkt heb ik nu gemerkt.

Nijn ik hoop dat ze blijft liggen.
Yes Nijn dat zal vast heel fijn zijn dat ze nu in de juiste positie ligt :yes:
Aftellen nu lieverd :heart:

Mmeetje vanavond dus nog een keer voor de zekerheid gezellig maken? Wist je trouwens dat eisprong seizoensgebonden is? Wist ik ook niet maar in de lente en zomer is eisprong snachts of vroeg in de ochtend. En in de herfst laat in de middag of avond. Of het waar is geen idee?? Maar ik heb wel is eind van de dag eisprong gehad en heel toevallig nu dus in de ochtend heel vroeg.

Zon sorry ik heb geen tips voor je maar ik hoop wel dat je wat aan de tips van de andere dames hebt :hug:

Vanes weet niet of ik het al gevraagd had maar waar zit jij in je cyclus?

Met wie zit ik eigenijk op de wachtbank?

Ja streepje is een streepje inderdaad maar zo zie ik het helaas niet. Ik heb mezelf wijs gemaakt dat het vals positief is ofzo haha dus vandaar dat ik zondag pas weer wil testen. Tenzij ik me morgen echt niet kan bedwingen maar het MOET van mezelf.

Wel even dochter laten kijken en die zegt ja het is echt heel erg licht maar ik zie wel iets en je ziet dat de bovenkant en der onderkant wat donkerder gekleurd als jullie begrijpen wat ik bedoel net alsof je zelf de lijn moet doortrekken maar dat je het begin en het eind ziet. Zoooo hahaha lekker duidelijk ook ja :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Troela wat maak je t weer spannend!

Nijn wat fijn dat ze gedraaid is!

Blonde hoe is het met jou nu? Nieuws wat ingedaald?

Wie zitten er nu allemaal op de Wachtbank?

Zon ik had een soort van hele stevige sport beha, twee stuks, wel echt zwangerschapsbeha’s. Maar niet voorgevormd.
Gekocht in positiekledingwinkeltje en inderdaad wel eerst gepast want je hebt geen idee meer met die veranderde borsten!

Misschien één en ander selecteren op Zalando en zo en dan thuis passen?

Wat gaan jullie allemaal doen met Pasen?


Hier kleine meid hangerig en huilerig opgestaan en heb haar net maar weer even op bed gelegd om een filmpje te kijken op de IPad. Voor haar zijn t ook vermoeiende en rare weken. Als ik haar zo zie op de babyfoon slaapt ze nu.
Ben zelf ook gaar, veel gedroomd de afgelopen week nu Pasen er weer aankomt.
Alle reacties Link kopieren
Nou Troela, als dochter iets ziet dan moet het toch echt een streepje zijn! Maar snap je terughoudendheid... Weet je dochter waar ze naar kijkt dan?

Oh jammer ZOn... En passen in de winkel idd het beste alleen dat is nu niet zo'n goed plan. Dus zou maar gewoon wat verschillende soorten en maten bestellen en hopen dat er iets tussen zit!

EN ja aftellen begonnen hier! Wil nog wel echt was lezen over bevallen enzo, aangezien niks doorgaat. Maar kom er echt niet aan toe met kind thuis. Ben helemaal kapot nu en is pas 16.00. VK zei dat het nu wel tijd werd voor een middagdutje...uhmmm ja hoe dan?! En dan het huishouden... Echt werken zou me meer rust geven :-o

Morgen vriend maar eens hard aan het werk zetten..
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje schreef:
03-04-2020 16:19
EN ja aftellen begonnen hier! Wil nog wel echt was lezen over bevallen enzo, aangezien niks doorgaat.
Nijn ff tussendoor. Bij ons zijn voorlopig ook alle informatieavonden afgelast . Ik wilde nl ook iets inplannen. Maar bij ons gaan ze evt e info persoonlijk geven of digitaal. Misschien hebben ze ook zoiets bij jullie?
Alle reacties Link kopieren
En zoiets, Nijn en Zon?

https://drsmama.com/drsmama-online-zwan ... yYQAvD_BwE
Ja Nijn dat weet ze eerst niet hoor maar door alle ellende en der vader die een kindje krijgt wat ze op een vervelende manier te horen heeft gekregen verbergen we eigenlijk niks voor haar. En ze ziet me vaak turen dus dan is het mag ik ff kijken mam. Man is echt stekelblind wat dat betreft die kan ik alleen maar een cb weken indicator onder ze neus schuiven wil die het begrijpen 🤣🤣🤣

Oeeeh dat is vervelend, man buiten de deur aan het werk? Anders zou hij in de middag even de kleine meid bezig kunnen houden en dan kan jij even slapen.

Iemand overigens bekend met indrogers kv 2v5? Die had ik vanmorgen ook gedaan had er nog 1 na er niks op gezien te hebben dus weggelegd keek ik net toch nog even en heel in de verte een streepje en die valt me dus op omdat ie wel roze lijkt. Ik gebruik ze eigenlijk nooit dus ik heb geen idee maar volgensmij zijn er hier aardig wat ze gebruikt hebben
Alle reacties Link kopieren
Ja die kv 2v5 heb ik geregeld gebruikt.... Ik was er altijd blij mee en nooit indroogstreepje gehad:-)

EN bedankt voor de link Troela! ZOn, ik heb niks gekregen van de verloskundige. Maar online nu wel veel te vinden geloof ik. En de yogadocent maakt nu filmpjes (lessen) en ze heeft er net een over ademhaling bij de bevalling gemaakt. De ademhaling vanuit de yogalessen heeft mij bij de eerste bevalling het beste geholpen dus daar ben ik wel heel blij mee:-) Maar daar hoef jij nog even niet aan te denken, haha.
Alle reacties Link kopieren
Ik ook nog nooit indroogstreepje gehad met K2v5!

Ik ben trouwens ineens zo klaar met die hele quarantaine. Ik bedacht me dat het nog 25 dagen duurt en vond t ineens zo lang hahaha.
Zal zo voorbij vliegen, maar vloog me even naar de keel.

Nijn, is ook heel pittig! Ik had hoogzwanger die peuter nog lekker twee ochtenden naar de peuterspeelzaal en ze deed toen nog een middagslaapje (dat is heel erg jammergenoeg verleden tijd al is ze wel moe s middags dus dan mag ze een uurtje op bed liggen en filmpje kijken dus dan heb ik alsnog mijn rust hier).
Morgen benen omhoog en peuter richting vriend!
Alle reacties Link kopieren
Troela, ik had vorige ronde een indroogstreep met de kruidvat 2v5. Als je me loept vind je de foto ervan denk ik wel. 2 dagen later werd ik ongesteld....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven