Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Aaah Troela wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd meid. Ik ga gewoon lekker positief voor je zijn. Over 8 maanden een prachtige baby in jouw armen! :heart: :heart: Hoe sta je er zelf in?

Blonde.. kan me voorstellen dat je even wat afstand neemt hoor. Gewoon lekker proberen te genieten op dit moment. Dat het nu alleen nog een beetje bruin bloed is, is een goed teken! Dat hoor je echt heel veel en het is sowieso dus al anders dan vorige keer.

Bizar trouwens dat jij en Troela allebei nu weer zwanger zijn. Echt prachtig. Nu nog allebei zwanger blijven. Komop kleine baby's!! :love: :flirting:

mmeetje.. balen dat je eisprong nog niet geweest is zeg. Toch iets om in de gaten te houden en anders over een tijdje aan de bel trekken bij de HA. Of ben je nog niet zolang van de pil af? Sorry ik weet het even niet meer.

He verdorie Vanes.. ook jij weer van de wachtbank gedonderd. :( .. Balen meid! Ik hoop voor jullie (net als voor Moos en Malle) echt ontzettend dat deze corona ellende snel voorbij is zodat jullie snel kunnen beginnen met iui. W|ant dit schiet natuurlijk niet op. Wees lief voor jezelf.

Malle.. lief dat je het zegt, maar ik ben sinds vorige week zeker een stuk relaxter. Vorige week hadden we controle en heb ik het hartje horen kloppen. Sindsdien ga ik er echt vanuit dat alles goed gaat komen. Zeker nu met die beelden van de babywatcher. Al blijft het allemaal nog steeds een beetje onwerkelijk en moet ik me soms nog echt even bedenken dat er over een paar maanden dus een baby in huis is. :-o Maar dat komt misschien ook wel doordat we nu zo in deze corona bubbel leven en veel andere dingen even wat anders lopen dan je zou willen.
Ik denk inmiddels overigens dat de baby misschien toch een meisje is. :sherlock: Ik ben benieuwd met de 20 weken echo!
Alle reacties Link kopieren
Spannend zon. Wanneer is de echo?
Alle reacties Link kopieren
Ja bizar Troela en Blonde weer tegelijk zwanger!
Blijf zitten plukkies!!!

Zon spannend hoor 20 weken echo! En heerlijk die Babywatcher in deze tijden. Al is het minder kwaliteit, het maakt wel echt een verschil dat je kunt kijken wanneer je wil!

Vanes hè wat kut weer.

En MmEetje balen dat je ei op zich laat wachten!
Alle reacties Link kopieren
Vanes.. ivm herkenbaarheid zal ik de datum niet exact noemen. Maar de echo is binnen nu en twee weken ;-)

Naat tot nu toe ben ik nog wel relaxed voor de 20 weken echo hoor. Maar dat zal tzt wel anders worden. Ik vind het voornamelijk balen dat vriend niet mee mag .
Dankjewel lieve meisjes :flirting:

Wij hopen ook op een plakker dit keer. Vanmorgen ben ik door de verloskundige terug gebeld en ik mag 21 april komen voor een echo. Vandaag 13 dagen na eisprong dus morgen 4 weken zwanger. Zo moet ik dan tellen toch?

Hoe ik me voel. Nou vandeweek had ik zo last van me maag en misselijk denk dat dat de innestelling is geweest, herken het heel erg van augustus toen had ik het ook en paar dagen later bleek uit de bloedtest dat ik zwanger was. Maar op het moment nergens last van. Beetje moe maar was vanmorgen vroeg wakker gewerkt tot 12 uur dus ga straks lekker even een uurtje op de bank liggen. Gek genoeg maak ik me dit keer helemaal niet druk.. Ik heb geen behoefte aan bloedprikken ( misschien omdat het ook niet kan vanwege alle poliknieken die dicht zijn) ik voel me gewoon soort van relaxed. Wel hebben we besloten dit keer niks te zeggen tegen ouders of vrienden. Alleen mijn beste vriendin weet het vanwege de paarden en verder laten we het even zo. Voordeel is ook doordat we niemand zien en nergens naartoe gaan ik rustig kan afkicken van het roken en dat het nu niemand opvalt :high5:

Super leuk ook weer samen met blonde zwanger te zijn en hoop ook echt dat wij beide een december baby krijgen :heart: en dat alle andere lieve meisjes ons snel gaan volgen :flirting:


Vanes verdorie klote dat je van het bankje ben afgevallen :cry:

Moos ik ga duimen voor een gouden ei en dat jullie het ook zonder ziekenhuis gaat lukken 🍀

Mmeetje hoe is je temp vandaag? Doen jullie het nu om de dag gezellig maken?

Windgong hoe is het meisje? En met je familielid die in het ziekenhuis ligt?

Zon ik denk ook een meisje voor jullie hoelang heb je de babywatcher nog? Man wil dat ook gaan doen die zegt ga maar kijken vanaf wanneer het kan misschien koop ik er wel gewoon 1 voor je :rofl: en wanneer heb je de 20 weken echo?
Alle reacties Link kopieren
@Zonnetje: Tof dat de Babywatcher werkt! Heb uit nieuwsgierigheid eens zitten googlen. Die dingen zijn duur! Kunnen we er niet 1 kopen en delen binnen deze groep? :P En dat vriend niet mee mag met 20 weken is ook niet leuk. Kan hij door een raam meekijken? Of videobellen? Gaan jullie dan achter geslacht komen? Of laat je het de VK opschrijven ofzo om er samen achter te komen?

@Mallelein: Regie aan vriend kan ook leuk zijn. Weet hij beetje hoe je cyclus eruit ziet?

@Leeuw: Weer aan het werk en op het wachtbankje. Volgens mij sla je wat stappen over ;) Fijn om te horen dat zo goed gaat.

@Mmeetje: Ik heb soms ook wel echt last van ovulatie. Of ik dacht een cyste? Ben je daar bekend mee? Temp al veranderd?

@Vanessa: Super balen dat je van bank af bent. Nog 1 ronde zelf proberen en dan hopelijk weer mogelijkheden in ziekenhuis.

@Blonde: Begrijpelijk hoor! Goed te horen dat je je zo goed voelt. Wanneer staat je 1e echo?

@Troela: Ja zo reken je volgens mij ook. En 21 april echo is daarna een week het goeie nieuws vertellen uitdenken. Dan had ik toch soort van gelijk met een eerdere post :) :) Duim duim duim.

In de OP staan Blonde en Troela nog bij januari met een bloemetje erachter. En nu samen weer zwanger. Heel bijzonder! Plak plakker de plak :)

@Moos: Zullen wij een pact sluiten om volgende maand aan te sluiten? We zaten met zn 4en in soortgelijk bootje begin feb. Dus met zn 4en weer samen in een soortgelijk bootje in mei?

@Naatje: Hoe gaat het met je zus. Houdt zij het nog een beetje vol? En jij? Denk aan jullie vrijdag.

Lief dat jullie vragen naar familielid!! Hij is nog zeker niet beter, maar geen zuurstof meer nodig, dus is nu thuis aan het uitzieken. Dus best wel goed nieuws.
windgong12 wijzigde dit bericht op 07-04-2020 18:23
Reden: aanvulling
19.76% gewijzigd
..
Alle reacties Link kopieren
@ zonnetje ben nu ruim vier jaar van de spiraal af. Daaraan zal het niet liggen. Laatste maanden was eisprong beetje stabiel op dag 19. Fertiliteitsonderzoeken wezen ook niks uit. Wel mis ik 1 eileider dus wie weet heeft dat er toch wat mee te maken. 🤷🏻‍♀️
Moet zeggen dat ik ook twee dagen al super moe ben sinds vandaag erge hoofdpijn. Heb veel geslapen. Ben ook misselijk maar waarschijnlijk van de hoofdpijn.
Misschien stelt het wel uit omdat ik minder fit ben momenteel?
Of heb ik die klachten omdat mijn eisprong komt?
@ troela gister en vandaag 36.4 dus nog onder de grens als wat het is als ik normaal eisprong heb gehad.
Wie weet morgen
Heb gister alsnog vlak voor ik moest werken ons best gedaan. Gelukkig maar want vandaag komt er niks meer uit hoor.
@ windgong dat zou natuurlijk wel een mogelijkheid zijn. Gaan we er nu voor dat hij geknapt is en er geen nieuwe komt 😊
Wat fijn dat je familielid aan het opknappen is!
@blonde en troela zou toch fantastisch zijn als het nu heerlijke plakkers zijn. Misschien verklaart het wel dat jullie er meer ontspannen in staan nu. Vol vertrouwen dat het goed gaat komen ❤️
Alle reacties Link kopieren
Egopost: zus is vandaag al gebeld dat er geen chromosoomafwijkingen zijn :cheers:
Nu nog extra bloedonderzoeken naar genetische afwijkingen en medische 16 weken echo voor hartafwijkingen afwachten, de week van 27 april weten we dan of alles helemaal goed is.
Maar die kans is volgens het ziekenhuis ontzettend groot!
Alle reacties Link kopieren
@mmeetje: Dat zou allemaal kunnen. Beterschap toch. Jouw werk is niet niets ook. Heb je ergens nog bijslaap dagen?

@Naatje: Dat is goed nieuws! Super blij voor jullie. Dit gaat gewoon goedkomen. Moet.
..
Alle reacties Link kopieren
@ naatje wat een fijn nieuws van je zus!
@ windgong vandaag nog 1 dag dan teee dagen vrij. Collega blijkt echter Corona te hebben dus er is besmettingsgevaar gezien we nauw hebben samen gewerkt
Maar ik schuif op het wachtbankje temp is gestegen naar 36.7!
Alle reacties Link kopieren
Zal zeker ff spannend zijn Zonnetje. Maar wel ook fijn het mini mensje te zien.
Hopelijk kan je beeld bellen is ie er toch bij.

Ja troela vandaag 4. Roken moet je echt überhaupt achterwegen proberen te laten ook vanwege je geschiedenis. Maar volgens mij ben je goed op weg.

Wind fijn dat t weer beter gaat met de zieke.

Mmeetje ze zeggen ook met 1 eileider neemt ie voor 2 waar. Hoop dat er goed nieuws is over 12/14 dagen. En spannend zeg met dta Corona gebeuren bij jou collega.

Wat een goed nieuws voor je zus Naatje.
Alle reacties Link kopieren
Naat! Wat een ontzettend fijn nieuws van jouw zus. Gefeliciteerd! IK hoop echt dat ze vanaf nu een onbezorgde zwangerschap tegemoet gaat!! :heart: :heart: Fijn ook dat ze al voor goede vrijdag het goede nieuws heeft gekregen. Geen slechte Pasen dit jaar!

Windgong. Fijn dat het beter gaat met jouw familielid! Hopelijk knapt hij snel op!! Het revalideren schijnt nog wel even te kunnen duren.

Mmeetje, nee daar zal het dan inderdaad niet aan liggen. Wellicht aan één eileider. Maar dat heeft Troela nu ook en vgm was haar eisprong toch wel redelijk op tijd. Wellicht kun je binnenkort iets van clomid oid krijgen zodat de eisprong regelmatiger wordt? Maya had dit volgens mij ook!
Hopelijk voel je je snel beter. Ik kan me haast niet voorstellen dat je zo ziek bent ben een eisprong. Maargoed, dat heb ik zelf nooit meegemaakt.. wie weet kan dat wel hoor.

Troela en windgong.. vwb de babywachter. Ik had er één gehuurd voor drie dagen. Niet gekocht hoor. Dat gaat mij echt te ver haha :rofl:. Normaal had ik dit ook niet snel gedaan, maar omdat vriend nu toch veel mist en de pretecho niet door ging vond ik dit wel een leuke optie. Geld van de pretecho hadden we toch al bespaard dus haha.

Vwb 20 weken echo. Ik weet niet of vriend door het raam kan meekijken. Ken de locatie niet. Videobellen mag vast wel. Maar of ik dat nu zelf zo fijn vind. Dan ben ik zelf minder geconcentreerd denk ik. Hij gaat sowieso mee tot aan de parkeerplaats. Dan kan ik hem altijd bellen als er iets is. Daarnaast hebben we ook de mogelijkheid om de echo etc op usb te laten zetten. Dus kunnen we samen thuiskijken. Ik hoop dat ze dan het geslacht zien, maar ik ga vragen of dat in een enveloppe mag. Zodat we het thuis samen kunnen ontdekken. Zou het niet leuk vinden als ik het al weet en hij niet.
En.. ik weet bijna zeker dat ik de kleine heb gevoeld vanochtend. :heart: :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ahhh Zon dat is zo’n magisch moment om je kleintje voor het eerst te voelen! :heart: :flirting: :heart:
Jaaaa zo’n wat mooi!

En Naat wauw wat fijn van je zus!!
Ooo zon ik moet meteen weer terug denken aan mijn eerste keer dat ik dat voelde. Ik wist ook meteen 100% zeker dat ik het goed voelde. Was haar kamertje toen aan het schilderen.

Naat wat een super goed nieuws. Hoop dat ze nu een beetje kan genieten.

Hoe is het verder met iedereen?
Alle reacties Link kopieren
Heerlijk gevoel het Zonn. Over een paar maanden denk je het mag wel even wat minder, auw mn ribben.
Alle reacties Link kopieren
Nou ik weet toch niet zeker of het mini was.. want sindsdien volgens mij niet meer gevoeld. Of ben te druk geweest.
Haha ja Vanes wie weet inderdaad.. sluit het niet uit.

Troela hier gaat het goed.. bij jou ook?

Ondanks alle corona ellende toch een heel fijn weekend meisjes! Geniet van het mooie weer en de vrije dagen! Blijf gezond! :heart:
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames, wat lijkt mij dat een bijzonder gevoel zon!
Hier weer helemaal opgeknapt en afgelopen dagen lekker buiten bezig geweest.
Geniet van jullie paasweekend!
Zon bij mij heeft er een aantal dagen tussen gezeten toen. En toen ineens daar was het getrappel weer.

Hier gaat het wel.. Had gehoopt op de cb 2-3 te zien staan vandaag met 4+3 maar helaas niet. Dus meteen een potje zitten janken omdat ik meteen het gevoel kreeg dat het niet goed zit.
Alle reacties Link kopieren
Hou de moed erin Troela :there:
Mmeetje :hug:
Alle reacties Link kopieren
Troela die dingen zijn niet zo betrouwbaar als je denkt hè, weet je nog? Maak jezelf nou niet gek, bij mij zei hij ook niet wat ik wilde horen vlak voor mij goede echo van dat heerlijke knulletje wat hier in z’n bedje ligt te knorren.
En die goede echo had ik bij Thiemessen die meteen zei dat die weken testen voor de leuk zijn maar zo uitgaan van een gemiddelde dat het heel veel onnodige stress oplevert.
Alle reacties Link kopieren
Troela.. kop op meid! Hoeft niks te betekenen.. ik heb het even nagekeken voor je. Bij mij gaf ie bij (volgens nu ud) 6+2 ok nog 2-3 weken aan . Terwijl hij dan eigenlijk ook al op 3+ had kunnen zitten :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Hmmm ik heb t nog even op ren andere manier teruggezocht. Maar datum bij foto klopte niet. Met 5.2 had ik 2-3 .. maar ook toen had 3+ al gekund.. dus t hoeft nog niks te zeggen Troela.. over 2 dagen opnieuw proberen
Alle reacties Link kopieren
@mmeetje: Slecht nieuws van Corona. Goed nieuws van wachtbankje.

@Zonnetje: Die eerste plopjes. Smelt. :flirting: Vanaf 28 weken ofzo hoor je het pas elke dag te voelen volgens mij, dus kan het zomaar geweest zijn.

@Troela: :hug: Wanneer heb je 1e echo? Hoeft echt niets te betekenen, maar daar heb je niets aan.

Fijn pasen allen!
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven