Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Mallelein schreef:
20-07-2020 11:34
Ach lieve wind. Het is zo herkenbaar wat je schrijft. En ook logisch om je zo te voelen denk ik. Het is gewoon super oneerlijk verdeeld en je weet gewoon niet wat je te wachten staat. Als je wist dat je aan het eind van de rit een gezond kindje in je armen hebt dan is het al die shit zelfs waard geweest. Ik merk bij mezelf dat het gedachtes zijn die komen en gaan. De ene keer sta ik er sterker in dan de andere keer. Wat mij helpt is om die gedachtes toestemming te geven om er te zijn. Ik heb het al moeilijk genoeg, ik ga mezelf niet een stemming opleggen. De ene keer is het prima en de andere keer is het standje onweer. Punt.
Ook herkenbaar Mallelein, het is zo wisselend hoe je erin staat. Alles mag er zijn dat maakt het echt makkelijker!
Alle reacties Link kopieren
Ach lieve Wind... wat een hoop gedachtes. Ze vliegen alle kanten op. Maar wel heel herkenbaar. Het bericht van Mallelein is precies hoe ik mij inderdaad ook heel lang heb gevoeld. Als je nou eens in een glazen bol kon kijken en wist over binnen nu en zoveel maanden gaat het lukken, dan zou het een stuk beter vol te houden zijn .. Dan was het alleen maar tijd uitzitten. Was het allemaal maar zo makkelijk he...

Maar.. bij mij is het uiteindelijk na 16 of 17 rondes (ik weet het nu al niet eens precies meer) wel gelukt. Ik hoop en gun jullie allemaal zo dat het jullie ook nog gegund is. Al zijn veel van jullie natuurlijk inmiddels al veel meer rondes verder.

Leeuw, wat leuk om weer van je te horen! :love: Wie had dat een jaar geleden gedacht he.. dat jullie toch nog wilden proberen voor een tweede leeuwtje te gaan. Wat ontzettend leuk! :heart: wel vreselijk dat die migraine blijft en jullie niet op jullie eigen moment voor een tweede kunnen gaan. Snap dat je niet weer op die ellendige migraine zit te wachten.. Wanneer zouden jullie weer met ivf kunnen beginnen?
Alle reacties Link kopieren
Ps Troela .. hoe is het mij jou? ms al doorgebroken? Ik vrees van wel, anders had je ons vast al bericht. Geniet iig lekker van je vakantie meid! Na alle ellende zijn jullie daar vast aan toe!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw wat spannend, dat maar snel kans komt voor 2e leeuwtje
Windgong hè wat een narigheid toch vrouw. Vond best duidelijk als vruchtje/kindje weg is, heb je zoiets gezien?
Ik zou niet de onderzoeken afwachten, kans dat er iets uitkomt is best klein, en dan wacht je op niets. Maar uiteindelijk moet je doen wat voor jullie fijn is.
Hoe oud is je zoontje? Lekker met hem knuffelen, en in nabijheid zijn. Hij voelt jouw liefde echt wel, dat is alles wat hij van jou nodig heeft.
En dikke :hug:
Vanes hoe is met jou?
Alle reacties Link kopieren
Hoe gaat het bij jou Okkie?? Jij bent inmiddels 28w ongeveer? :love: moet echt een fijn gevoel zijn voor jullie!!
Alle reacties Link kopieren
Ja 28 wkn! Echt bizar, begin zowaar echt vertrouwen te hebben. En ze schopt veel :flirting:
Hoe gaat met jou zonnetje?

Windgong hoe is nu met jou?

Hoe gaat op wachtbank?
Alle reacties Link kopieren
Rustig op de wachtbank hier! IUI was vandaag een week geleden, en ben er eigenlijk helemaal niet zo mee bezig deze maand tot nu toe. Volgende week vrijdag/zaterdag mag ik gaan testen, nog even afwachten dus. :-)
Alle reacties Link kopieren
Vanes, heb jij al mogen testen?
Mus, nog een weekje, spannend!
Troela, lekker aan het vakantie vieren.
Leeuw, hoe zit dat precies met die migraine bij jou? Zijn hormonen een trigger?
Okkie, jij ook alweer zover. Wat fijn dat ze zo lekker beweegt :-)!

Windgong, ik zou ook gewoon verder gaan denk ik. Maar ook omdat ik niet los kan laten. Ik snap heel goed dat je je zoon nog een broertje of zusje gunt. Tegelijkertijd zie ik bij mijn meiden na het overlijden van hun zusje dat ze heel flexibel zijn in wat er in hun leventje gebeurd. Kinderen kunnen zo heerlijk ongedwongen in het nu leven. En ik weet zeker dat je ondanks alles wat er de afgelopen maanden gebeurd is een fantastische mama voor hem bent. Toch weer spannend vandaag naar de gyn. Sterkte meid.

Ik kruip weer langzaam naar de wachtbank. Vandaag knipperende smiley. Ik zie steeds meer tegen deze dagen op. Het proberen goed te timen, het wachten op het testen, de testdagen. De afgelopen dagen waren wel juist relaxed - geen naderende eisprong, geen mogelijke zwangerschap. Lekker niks :-). We hebben een heerlijke vakantie gehad maar het is ook fijn weer naar huis te gaan.
Alle reacties Link kopieren
Hier helaas dinsdag van de wb gevallen. Verder weinig nieuws.

Herkenbaar hoor Ikea. Fijn dat de vakantie goed was.

28 al Okkie heerlijk! Lekker van genieten.

Volhouden Mus!
Alle reacties Link kopieren
Leeuw, wat goed om te lezen dat jullie voor een 2e willen gaan! Veel succes!

Okkie: Go kleine meid! Ik ben zo blij voor je!

Zonnetje: hoe gaat met jouw meisje?

Ikeakrukje: spannend! Ik herken wel wat je schrijft. Wachten op de juiste dagen en dan hopen dat je het precies goed hebt getimed. Ik ben ook altijd blij als het weer voorbij is. Wij high fiven elkaar daarna altijd, zo van "en nu alleen nog maar voor de lol" :-D Ik ga heel hard voor je duimen!

Vanessa, verdorie joh! Voor jullie zou het toch ook gewoon eens raak moeten zijn zeg. Hoe voel je je?

Ik denk dat ik al op het wachtbankje zit, maar ik weet het niet zeker. Geen ovulatietesten en geen temperaturen deze ronde. En het bevalt me prima!
Alle reacties Link kopieren
Aaaah Okkie!! Fijn dat je een beetje vertrouwen krijgt. Hopelijk kun je dan toch echt nog een klein beetje genieten van die laatste loodjes. Ik gun het je! :heart:

Succes op de wachtbank musje!!

Zet 'm op ikeakrukje! Gogogo.. hopelijk met succes deze ronde! Ik snap je wel trouwens.. op enig moment deden de testen bij ons meer kwaad dan goed had ik het idee.

Vanes verdorie! Weer niet raak.. 3x is scheepsrecht dan? 😔 Had je goede lf deze keer? Die was soms wel kort bij jou toch?

Malle fijn dat het bevalt zonder de testen en temperaturen! Ik hoop dat die rust je goed doet komende maanden! Of liever nog.. dat je niet meer verder hoeft in zkh. :puh:
Hier gaat het trouwens goed! 32+4 alweer.. jongens wat gaat het hard. Wat minimale klachten (lees moe, kan niet zoveel schoonmaken etc als ik zou willen) maar echt.. als dat het enige is! Ik prijs me echt gelukkig met zo'n zwangerschap als dit. Ik schrijf er hier nooit teveel over, maar ik geniet echt echt echt met volle teugen van de stoten en trappen die de kleine meid geeft. Ik snap helemaal dat vrouwen dit missen na de bevalling! Kan niet wachten tot mn verlof begint maar ze mag nog best even blijven zitten dan!
Ik hoop dat je me snel volgt Malle! En jullie allemaal trouwens :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hoppetee, ik zit weer officieel op de wachtbank.

Wat heerlijk om te lezen hoe je geniet, zonnetje. En hoe erg is het dat je niet zo goed kunt schoonmaken :-D

En ook voor jou, Okkie. Hopelijk ga je ontspannen de laatste fase in. Geniet ervan meid :heart:

Vaness, >:-( niet leuk. Vind het heel knap hoe je het volhoudt. Het wachten en de hoop lijken me bijna ondoenlijk na IUI.

Troelaaaa, jij ook weer bijna op het wachtbankje?

En Malle, houd je het lekker chill? Hoop het zo voor jou!
Alle reacties Link kopieren
Tis niet anders Malle. We gaan gewoon maar door.
Dapper hoor, geen testen niets. Ik ben altijd al van de controle zelfs zonder testen lijkt t wel alsof ik de klok er op gelijk kan zetten.

Zonn alweer 32 +4. Ik hoop dat ooit nog mee te mogen maken en dan wel zoals jij je voelt.

Ikea wacht ze!!
Alle reacties Link kopieren
Mus: hoe is het bij jou nu? Begint het al te kriebelen?

Zonnetje: wat heerlijk om te lezen hoe enorm je geniet. Wat mij betreft mag je dat echt wel vaker noemen hoor! We weten allemaal dat ook jij er lang genoeg op hebt moeten wachten en het dubbel en dwars verdient.

Ikeakrukje: Spannend! Wanneer is je NOD? Hou je je zenuwen een beetje onder controle?

Vanessa: ik hoop met je mee dat jij het ook nog een keer mee mag maken. Het lijkt me voor jou ook zo frustrerend allemaal.

Hier alles nog onder controle. Ik ben er niet zo veel mee bezig momenteel.
Alle reacties Link kopieren
Volhouden zo malle!!
Alle reacties Link kopieren
Malle: ik zit nog (redelijk) rustig. Eergisteren wel een vroege test gedaan, die was negatief maar nog wel aan de vroege kant met NOD vrijdag of zaterdag. Iets met even een momentje van weinig geduld, haha... Verder super gevoelige borsten en bij vlagen een misselijk gevoel, wat hoofdpijn en vermoeidheid. Maar de gevoelige borsten heb ik ook enkele dagen voor menstruatie, en ik heb drukke weken gehad dus wie weet komt die vermoeidheid er wel gewoon uit. Ik probeer er nog steeds maar niet al te veel op te letten... ;-)

Zitten er nog dames met me op de bank??
Alle reacties Link kopieren
Fijn malle!
Vanes herkenbaar vd controle willen hebben door testen
Mus ach dat is nog vroeg idd, afwachten dus pfff
Ikeakrukje en hoe heb je het op wachtbank?
Zonnetje heerlijk ! Och ja dat niet of minder kunnen schoonmaken is echt irritant, hier ook echt opruim dwang . Om gek van te worden :hyper:
Windgong hoe is nu met jou?
Super lief dames :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
Helaas van de bank geschoven met een negatieve test en menstruatie hier...
Alle reacties Link kopieren
Jammer mus :-[ de voortekenen waren zo goed.

Hier dag 5. Symptomenbingo goooo. Heb de afgelopen dagen pijnlijke steken aan mijn rechteronderbuik gevoeld. Alsof ik m'n ei maar beneden voelde gaan 😜. Het wordt steeds gekker. Gedroomd dat ik vandaag ongesteld werd, was er in mijn droom helemaal klaar mee. We gaan het zien de komende dagen.
Alle reacties Link kopieren
Mus :hug:
Ikeakrukje spannend!
Alle reacties Link kopieren
Aaah balen mus!! :hug: wel iets eerder dan gedacht toch?

Hahaha Ikea.. geef jezelf een euro voor elk symptoom dat je kunt afstrepen. Kun je over een aantal dagen iets lekkers voor jezelf kopen 😜 zonder gekkigheid.. hopelijk zijn de symptomen een goed teken!
Alle reacties Link kopieren
Verdorie Mus, het klonk zo goed! Baal je ervan?

Ikeakrukje, spannend! Ik ga zo hard voor je duimen!

Hier vandaag NOD, maar mijn cyclus verschilt nog al eens, dus kan ook dit weekend of begin volgende week zijn.
Ik voel precies....niks :-D
Ook hier nog even een kus voor Windgong het is zo oneerlijk allemaal...

Leeuw wat leuk de gedachte voor nog een leeuwtje erbij! Jij was t toch met de vreselijke migraine? Ik heb nu ook weer wat aanvallen achter de rug. Heb je nog ervaringstips voor mij?

Heerlijk om te horen dat je vertrouwen hebt Okkie

zon laat dat schoonmaken lekker zitten joh, haha! dat kunnen andere mensen net zo goed ;-)

Jammer mus nu lekker sushi?!

mallelein
keihard aan t duimen voor je!

Hier nog aan t nagenieten van een goede 20w echo en wacht ik met smart op meer beweging in mn buik (vraag mij dat over 10w nog maar eens, haha!)
Alle reacties Link kopieren
Spannend hoor Malle. Maar je klinkt superrelaxed. Hoe fijn is dat :-). Wanneer ga je testen?

Blonde wat fijn een goede echo. En geniet van elk schopje :heart:

Ik voel nu geen steken meer dus ik denk dat mijn ei er is. Dus ik reken erop morgen de innesteling te voelen :bonk: . Nee geintje hoor.

Merk dat ik in mijn hoofd steeds meer de gedachte toelaat dat het misschien niet meer gaat lukken. En dat ik me ook afvraag hoever ik ervoor wil gaan. En tegelijkertijd zijn dat gedachten voor volgende week als blijkt dat het deze ronde niet raak is. Ik wil vooral eerst een beeld hebben van mijn kansen.
Alle reacties Link kopieren
Zonnetje: ik verwachtte m’n menstruatie idd meer vandaag inderdaad, maar aan de andere kant ben ik liever een dagje eerder ongesteld als het toch niet gelukt is dan (te) laat. Het is nu wat het is, maar wel duidelijk dus ik kan nu weer ‘door’ naar de volgende poging. Klinkt wel veel makkelijker zo dan ik het eigenlijk vind, hoor! ;-)

Malle: ja, op de een of andere manier voelde dit zo als dé lucky round, dus ik baal echt wel meer dan bij de eerste poging merk ik... Vooral ook omdat m’n lijf me nu bij beide keren best wel voor de gek gehouden heeft... Maar het hoort er ook bij, de kans per poging is maar 10-15% tenslotte.. Dus maar weer vol goede moed op naar de volgende ;-)

Blonde: carpaccio eerst! En misschien ook nog wel even sushi idd, haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven