Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Oehhh Troela.. spannend!! Hoe was de temperatuur vandaag? Ik hoop nog steeds hoog!! Ik duim!! :bigkiss:

Ikea.. ja dat onzekere is killing he. Ik denk dat het in jullie geval niet erg is om je wat eerder bij de HA te melden. Een jaar duurt dan gewoon te lang. Ben je inmiddels ongesteld geworden?

Naat heel veel sterkte de komende tijd. Hoop dat je je snel beter voelt.
Alle reacties Link kopieren
Naatje sterkte vrouw! Goed omgeven afstand te hebben van hier
Ikeakrukje k..,zooi! Goed om naar huisarts te gaan voorheen eerlijk gesprek. Die onzekerheid is ook echt urgh hopelijk beetje afleiding op vakantie.
Troelaa Stuurt babydust!
Alle reacties Link kopieren
Ach Naatje :hug: Weet niet of je het nog leest maar wil toch nog even zeggen wat ik vannacht droomde :facepalm:
Ik was met Moos en Naatje naar een soort bijzondere vorm van yoga. Moos zag er heel leuk hip uit en ik liep in een trainingspak a la jaren 90 en Naatje was helemaal in Japanse stijl :proud:
En toen maakte ons kleine meisje me wakker en toen dacht ik Naatje, is het niet heel pittig voor je dat door de vervroegde overgang voor jou/ jullie is bepaald dat er geen derde komt. Je was natuurlijk zwanger van een tweeling en toen nog die mislukte innesteling een paar maanden/ weken terug. Nou ja, geen idee waarom ik hier vannacht zo mee bezig was :idee: Ik droom nog steeds veel en raar net als in de zwangerschaps. En Naatje en ik zeiden tijdens de yoga vooral dat Moos nu echt aan de beurt was voor een baby :heart:

En spannend dames op de wachtbank :popcorn:
Alle reacties Link kopieren
Naatje, ik hoop dat je je snel weer wat beter voelt :heart:
Alle reacties Link kopieren
Hahaha Nijn, moet lachen om je droom. En vind zelf dat het ook heel erg tijd wordt! Dan kan ik zwanger en in een hip pakkie naar de yoga en jij met je oude kloffie. En drinken we koffie zonder bloed en tranen :facepalm:
En naat, vind het heel goed dat je even nu voor jezelf gaat kiezen. Want dat moet, je moet echt jezelf nu op nummer 1 zetten en ik weet dat het moeilijk voor je is.
Hahaha Nijn wat een geweldig gekke droom. Ben benieuwd wat voor avonturen je vanacht gaat beleven.

Zon temp vanmorgen 36.9 maar bijna anderhalf uur te vroeg getempt. Werd wakker van man en zodra me ogen open gaan moet ik altijd zo vreselijk nodig plassen. Maar me gevoel zegt dat het niet raak is. Vanmorgen testje gewaagd en ja ik weet het erg vroeg maar helemaal wit. Dus dat word gruwelijk vakantie vieren met de hele familie denk ik maar om positief te blijven
Alle reacties Link kopieren
Yes m'n duivels gespot. Door deze ronde kan een streep. Ik ga ook maar gruwelijk vakantievieren :rolling:
Alle reacties Link kopieren
@Naatje een hele dikke knuffel :hug: Goed dat je aan jezelf denkt meis!! :bigkiss:

@Moos potverdorie zeg!! Ik wil zooooo graag mooi nieuws van jou lezen lieverd :hug:

En voor de rest: ik lees en leef met jullie allemaal mee :heart:
Alle reacties Link kopieren
Troelaa nou hopen dat je inderdaad te vroeg bent met testen
Ikeakrukje Eindelijk doorgebroken, op vakantie flink aan de borrel dan maar
Nijntje Haha wild dromen, hoe gaat nu met jou?
Maya, malle hoe gaat met jullie?
Grrr Ikea balen... Maar idd lekker aan de borrel meis.

Ja okkie ik twijfel eigenlijk ook nog of ik er misschien een dag naast zit. Ik heb op vrijdagavond echt eisprong gevoel gehad maar vraag me nu ineens af of dat misschien de laatste groeispurt is geweest? Ik begrijp van veel mensen dat dat is wat je voelt en de sprong zelf niet ofzo. Ik heb ook wel is gelezen dat eisprong seizoensgebonden is.. Of dat waar is??? IMaargoed ik zie het morgenochtend wel zo niet zit ik er een dag naast. En anders ben ik morgen ongesteld. Temp vanmorgen weer 37
Alle reacties Link kopieren
Troelaa en? :hyper:
Nooit geweten, en geen idee meestal had ik bij pijn ook wel een smiley. Maar ja ieder lijf is anders
Alle reacties Link kopieren
Ach Naatje, lieve knappe Naatje. Sterkte.

Doorzetten Troela. Tis zoveel beter om niet meer te roken. Balen dat t niet gelukt is.

Fijne vakantie Ikea.

Haha die Moos. Wat het soms over kan gaan bizar he. Ik had t van t weekend ook. Over mn overledenen oma, ineens waren we in de nu tijd en wilde ze euthanasie en t liefs die dag. Dus ik zei dat kan zomaar niet je bent gezond en mn neef krijgt volgende jaar een kindje en en en toen zei de dokter wij hebben al akkoord gegeven moeten alleen nog een datum prikken. Ik was zo ontzettend boos, werd met tranen wakker.
Okkie temp 37 vanmorgen. Nog geen menstruatie test wit
Alle reacties Link kopieren
Weer een missed abortion. Geen hartje meer. 7+1 ipv 9+3
..
Neee neee neee windgong verdorie meissie. Ik weet niets anders te zeggen dan heel veel sterkte en ik denk aan je :hug: :hug: :hug: :heart:
Alle reacties Link kopieren
ach lieve windgong toch :-( :-( :-( :-(
Wat ontzettend verdrietig! Heel, heel, heel veel sterkte! :hug: :hug: :hug:
Verdorie wat is het leven toch oneerlijk .... Dikke knuffel!

Troela.. jouw lichaam houdt het spannend hoor! :@@: Ik duim nog steeds!
Alle reacties Link kopieren
Wind wat ontzettend verdrietig.. weer. Sterkte meis.
Alle reacties Link kopieren
Pfff Windgong... Wat oneerlijk. Ik weet niet wat te zeggen behalve dat ik zo met je meevoel. Het moment dat je hoort dat het niet goed is, de spanning ernaartoe. En dan die klap in je gezicht. Ik hoop dat je een manier vindt weer vooruit te kijken. Hele dikke knuffel voor jou :heart:

En troelaaaa hoeveel dpo zit je nu?

En Vanessa hoe gaat het met jou? Ook op het wachtbankje toch? En vreselijk die droom, je zou nooit met tranen wakker mogen worden.
Alle reacties Link kopieren
Goed hoor. Weinig te melden. Ja volgende wk don nod.
Ikea 11 of 12 dpo voorgaande zwangerschappen vroege positieve testen. Gingen wel allemaal mis. Dus we wachten het nog maar ff af
Alle reacties Link kopieren
Nee windgong wat verdrietig! Sterkte Meis :hug:
Alle reacties Link kopieren
Windgong wat een ontzettend verdrietig bericht.. dat je dit nu wéér moet meemaken :hug: Heel veel sterkte :heart:
Alle reacties Link kopieren
Gaat hier goed trouwens Okkie! De vele nachtvoedingen vind ik wel pittig maar we genieten vooral enorm van ons meisje :heart:
1x gedroomd dat ik nog zwanger was en dat het na 20 weken toch nog mis ging. M’n wereld stortte in maar toen werd ik wakker en zag ik haar liggen en was ik zo blij dat ze er gewoon al was :-D
Alle reacties Link kopieren
Oh Windgong, lieve Windgong. Ik weet niet goed wat te zeggen behalve dat ik dit zo ontzettend verdrietig voor je vind.
Alle reacties Link kopieren
Echt super lief dames. Ik ben echt heel verdrietig. Dit keer heeft ook mn gevoel mij in de steek gelaten. Ik dacht dat dit goed zat. Uitgerekend op de datum van de mk dit jaar. Dat moest toch ment to be zijn? Vrijdag naar gyn voor medicijnen. Alles is dit keer 2 weken groter. Ik zie er enorm tegenop.
..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven