Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Malle, ik vergat iets heel belangrijks! Spannend!!! Ik duim!
Alle reacties Link kopieren
Mus balen!!
Malle spannend zeg! Wanneer mag je eventueel testen?
Stippel jee wat rot zeg!
Vanes hoe gaay met jou?
Alle reacties Link kopieren
Ik mag officieel pas na 18 dagen testen. Dat is volgende week zondag... Maar ik ben sinds vorige week testjes aan het doen om te kijken of de pregnyl al weg is. Woensdag was het positief, daarna alleen nog maar negatief. Mag ik er dan vanuit gaan dat alles al weg is?

Ik kan trouwens nog steeds niet in de gezamenlijke nick. Heb al opnieuw contact gezocht met de moderators, maar ik krijg geen reactie.
Alle reacties Link kopieren
Ja dan is alles wel weg hoor Malle.

Hier alles oke.
Alle reacties Link kopieren
Spannend Malle! Ik mocht trouwens gewoon 14 dagen na de inseminatie testen.. die was toen ook meteen heel duidelijk. Misschien houden ze 18 dagen aan vanwege de Pregnyl? Mooi dat die al niet meer zichtbaar is ;-)
Alle reacties Link kopieren
Vanes :hug:
Malle spannend! Hoe voel je je?
Troelaaa hoe gaar nu met jou?
Maya hoe ver ben je? En hoe gaat het?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net (op 12dpo) toch stiekem een test gedaan. Omowit :-(
Alle reacties Link kopieren
Mallelein schreef:
21-02-2021 13:10
Ik heb net (op 12dpo) toch stiekem een test gedaan. Omowit :-(
Hé balen! Over 2 dagen nog eens testen, maar niet te veel hoop hebben :heart:
Alle reacties Link kopieren
Ah shit Malle... 😞Ik hoop dat je te vroeg was
Alle reacties Link kopieren
Okkie hier gaat het goed! Inmiddels de 28 weken gepasseerd. Voel haar nu ook goed (ik heb een voorliggende placenta dus dan duurt dat wat langer). Vandaag komt eindelijk een deel van de babykamer binnen. Ben overstag gegaan om te bestellen, werd toch wat onrustig haha. Onvoorstelbaar hoe snel het eigenlijk gaat.

Ooh Malle ik duim voor je dat je over een dag of 3 alsnog een positieve test hebt! Trouwens, ik weet niet of je op symptomen let maar ik had op de dag van de positieve test geen enkel symptoom. Behalve dan dat mijn bruinige afscheiding uitbleef die ik normaal altijd had. Stay positive!
Alle reacties Link kopieren
Malle wat jammer zeg!
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat het zo goed gaat Maya! Leuk om met de babykamer bezig te zijn denk ik. Lukt het een beetje om een naam te verzinnen?

Ik ben vandaag van het bankje gevallen. Ik hoop dat ik de volgende ronde nog mee kan ik het ziekenhuis, want ik ben vorige week positief getest op corona. (Dat was niet de positieve test waar ik op zat te wachten....) als ik 24 uur klachtenvrij ben mag ik uit quarantaine.
Alle reacties Link kopieren
@Mallelein ik kwam even spieken of er nog nieuws van jou was... Wat dubbel balen zeg :hug:
Veel beterschap! Hopelijk verloopt het niet al te heftig en kun je de volgende ronde weer naar het ziekenhuis.
Alle reacties Link kopieren
Malle :hug: Je hoopt gewoon zo dat het direct raak is. Maar hou hoop🙏🏻 En hopelijk ben je volgende ronde weer helemaal klachten vrij . Beterschap!

Maya, jeetje 3de trimester!! Wat fijn zeg. En toch ook heerlijk nu met spulletjes bezig te gaan (dat het online moet is wel jammer..)

En Stippel, wat fijn wat van je te horen! Al had ik gehoopt dat je inmiddels wel pijnvrij zou zijn. Wat ontzettend naar. Kan je julie kleine meid wel tillen enzo? En volgens mij hadden jullie ook wel een wens voor een tweede toch? Dat is dan ook op de Lange baan?

Vanes, hoe is het met jou? Hou jij het nog vol?

En troela?

La chouffe, gaat alles goed? Hoe voel je je?

Leeuw, komt jouw nieuwe ronde er al aan? En Leeuwtje al 1 toch?!🥳

Okkie en zon, hoe is met jullie kleine dametjes ?

Hier alles goed! Kleine slaapt nu op m’n buik na een voeding dus dan maar even Viva. Zo kan ik zelf toch niet slapen.
We genieten enorm van ons ondernemende meisje. Ze had het even lastig bij de opvang (ook door lockdown, noodopvang etc). Maar dat gaat nu beter!
We hebben nog wel een wens voor nog een kindje❤️ Maar niet ten koste van alles. Dus niet weer zoveel miskramen doorstaan. Weet ook niet of het nog lukt hoor, ben de jongste niet meer;)
Ik voed nog deels en heel langzaamaan komt m’n cyclus nu terug. Maar met mega korte LF dus zal nog even duren voordat we überhaupt kunnen beginnen.

Geniet van deze mooi zonnige dat dames😎 :sun:
Alle reacties Link kopieren
Malle daar zit je ook niet op te wachten! Hopelijk volgende ronde wel.

Stippel ik hoop dat ze oplossing vinden! Pff wat lijkt mij dat zwaar als je zoveel pijn hebt.

Maya, nog even en ontmoet je je kleintje :heart: . Ik vond het 3e trimester trouwens het langst duren.

Nijntje, wat leuk dat jullie ook voor een 2e gaan. En wat je zegt niet ten koste van alles, dat herken ik. Waar had jullie meisje zo moeite mee? Leeuwtje is inmiddels 1 ja, heerlijk kind :flirting: die qua karakter (zoals het nu lijkt) echt net zijn oom is, charmeur 1e klas.

Ik heb even afstand genomen omdat de IVF niet doorging deze maand vanwege Corona. Geen idee of mijn eisprong op dag 11 of 13 was. Momenteel zit ik dus op DPO 4 of DPO 6. Vorige menstruatie erg ziek geweest (tegen ziekenhuisopname aan) en domper dat ik geen IVF krijg, hopelijk deze maand beter.

Sinds zondag ben ik deze smiley: :hyper: of deze :moon: dus weer een hele bijzonder ervaring.
Alle reacties Link kopieren
Malle wat balen zeg. Hopelijk ben je er snel vanaf. Ik was keuring 2 dagen er voor quarantaine af. Heb/had t ook niet gemeld.

Ja hoor Nijn komt goed.

Leeuw had jij Corona of vanwege de regels?
Alle reacties Link kopieren
Nee geen plek :twisted: . Hopelijk deze maand wel, als het nog nodig is. Anders probeert man wat te forceren
Alle reacties Link kopieren
Nijn-tje, wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleine meid. Spannend om voor een 2e te gaan lijkt mij. Kom je weer meeschrijven als het zover is?

Leeuw, jeetje zeg, dat die menstruatie bij jou zo'n ontzettende hel zijn. Ik vind het zo rot voor je! Hoop dat jullie snel weer door mogen.

Vanessa, hoe is het met jou? Waar zit je nu ongeveer?

Ik ben weer klachtenvrij dus ik kon nkg langskomen voor een uitgangsecho. Helaas was er een cyste ontstaan dus we moeten een ronde overslaan. Enorm balen! Maar als ik het mij goed herinner was dit bij Maya destijds ook zo en was het de ronde daarna raak. Dus daar gaan wij ook voor!
Alle reacties Link kopieren
Malle shitzooi dat was nou de verkeerde positieve test

Leeuwtje alweer een jaar jeetje!

Maya wat heerlijk vrouw! Spulletjes verzamelen! Die placenta aan voorkant herkenbaar:)

Nijntje ohh spannend!

Hier, okkietje gaat zo hard, ze is aan het rollen en heeft dr hand ontdekt haha zo schattig! Inmiddels modus gevonden tussen baby, werk, opleiding. Druk maar leuk allemaal :)
Alle reacties Link kopieren
Ow bah Leeuw dat was niet leuk.

Hier K malle. Hoogste dosering hormonen maar de eitjes willen niet groeien. Denk dat ik morgen hoor dat we weer gaan afbreken.
Balen voor jullie dat jullie moeten overslaan.

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat Okkie. Ze worden steeds leuker!
Alle reacties Link kopieren
Vanessakusje1987 schreef:
01-03-2021 09:58
Ow bah Leeuw dat was niet leuk.

Hier K malle. Hoogste dosering hormonen maar de eitjes willen niet groeien. Denk dat ik morgen hoor dat we weer gaan afbreken.
Balen voor jullie dat jullie moeten overslaan.

Wat fijn dat het allemaal zo goed gaat Okkie. Ze worden steeds leuker!
Hé? Is jouw AMH gecheckt vantevoren? Dat is ook **** met peren. Ben je zolang bezig groeit er niks.
Alle reacties Link kopieren
Mallelein het zit ook niet mee, weer een cyste. Bedankt, ben het gewend, maar we twijfelen of we door gaan als we niet mogen starten deze maand.

Ik zit morgen op DPO 10 of DPO 12, dus ga maar weer testen, totaal geen hoop. Maar ja moet voor de medicatie.
Hi allemaal,

Lang geleden dat ik wat schreef op dit forum maar ook ik zit op 't moment op 't wachtbankje en ben op van de zenuwen! Het heeft bij ons een tijd geduurd maar ik denk dat het deze keer zomaar raak zou kunnen zijn!! Officieel heb ik as woensdag mijn NOD maar ik heb sinds gisteren gewoon een hartstikke duidelijke streep op de zwangerschapstest. Kan me nog amper concentreren op m'n werk en durf ook niet blij te zijn (te bang dat het nog mis kan gaan in dit vroege stadium)... na lang zelf proberen was dit namelijk onze 2e IUI kans waarbij slechts een kleine 10% slaagt dus we hadden er niet héél veel vertrouwen in.... zou het nu dan toch........

Ik weet niet hoe ik een foto kan toevoegen. Had de test anders graag met jullie gedeeld.

Veel sterkte allemaal tijdens deze slopende dagen dames!! Laten we hopen dat we in het najaar allemaal een lief klein ukkie mogen verwachten <3
Alle reacties Link kopieren
Nee Leeuw ik heb dat herhaaldelijk gevraagd maar ze zien daar het nut niet van in.
Vrijdag toch maar een punctie obv 3. Want de boodschap was heel hard maar ook duidelijk. Dit is het en hier houd je traject op. Meer kunnen we niet betekenen.

Jij wit getest?

Goldfish voorzichtig gefeliciteerd dus!
Alle reacties Link kopieren
Vanessa en een andere kliniek? Ik vind het heel slecht klinken allemaal. Normaal met 3 doen ze bij ons IUI.

Hier zoals verwacht negatieve test, hopelijk snel ongesteld ben wel weer klaar met de migraine. En dan duimen voor IVF. Anders gaan we nog 1 ronde proberen en dan pauze (en hoe slecht ook met klein expiriment)

Heeft iemand wat van Moos gehoord?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven