Het wachtbankje - Tussen ovulatie en menstruatie--deel 12

25-10-2019 14:08 4462 berichten
Het vervolg op deel 11 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Om misbruik van de gezamenlijke nick te voorkomen staat het wachtwoord niet meer in de openingspost, maar is deze via een persoonlijk bericht via de schrijfsters te verkrijgen.

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Yenthe_8725-41832/321e kindje, MA in januari 2019 na 10 weken zwangerschap
Mallelein25-122432/391e kindje, miskraam in december '18
Vanessakusje1987?2533/462e kindje, mk 2015 18 wk, mk 2016 13 wk, 2017 gebr vl met 15 wk, kindje geboren met 33 wk

Zwanger in december! :cheer2:
Bacon
Zwanger in januari! :cheer2:
Zonnetje1989
Troelaaa89 :redrose:
KirstenvdVeen
AmericanGirl :redrose:
Blonde83 :redrose:
Babyboom31
Zwanger in februari! :cheer2:
OkkiePetite
Zwanger in april! :cheer2:
Blonde83
Zwanger in september! :cheer2:
Maya88
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 27-11-2020 11:11
45.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Troela, sterkte... Hopelijk weet je inmiddels meer! :hug:

Chouffe, gefeliciteerd! Voorzichtig beginnen met genieten! :heart:

Vanes, wat een rotsituatie zo... :-(

En ik? Ik zit weer op de bank, IUI 4 net gehad. :)
Heey lieve meiden,

Even een korte update ik ben gister toch met spoed geopereerd omdat me hcg bleef stijgen en er in de baarmoeder geen zwangerschap te zien was. Het bleek dus in het littekenweefsel van de rechter eileider te zitten die vorig jaar verwijderd is. Voel me echt heel erg slecht ik heb nog nooit zoveel last gehad lichamelijk van een operatie. Dus het is echt een behoorlijke tegenvaller

Ik spreek jullie snel weer

:heart:
Alle reacties Link kopieren
Troelaaa89 schreef:
25-01-2021 22:14
Heey lieve meiden,

Even een korte update ik ben gister toch met spoed geopereerd omdat me hcg bleef stijgen en er in de baarmoeder geen zwangerschap te zien was. Het bleek dus in het littekenweefsel van de rechter eileider te zitten die vorig jaar verwijderd is. Voel me echt heel erg slecht ik heb nog nooit zoveel last gehad lichamelijk van een operatie. Dus het is echt een behoorlijke tegenvaller

Ik spreek jullie snel weer

:heart:
Ah Troela, wat een naar bericht! Weet dat we aan je denken! Ik hoop dat je je snel weer wat beter gaat voelen, sterkte!! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Troelaaa89 schreef:
25-01-2021 22:14
Heey lieve meiden,

Even een korte update ik ben gister toch met spoed geopereerd omdat me hcg bleef stijgen en er in de baarmoeder geen zwangerschap te zien was. Het bleek dus in het littekenweefsel van de rechter eileider te zitten die vorig jaar verwijderd is. Voel me echt heel erg slecht ik heb nog nooit zoveel last gehad lichamelijk van een operatie. Dus het is echt een behoorlijke tegenvaller

Ik spreek jullie snel weer

:heart:
Wat een ellende, Troela. Het houdt maar niet op. Veel sterkte, zorg goed voor jezelf en wees lief voor jezelf. Beterschap :hug:
Alle reacties Link kopieren
Mus ik duim voor je.

Troela wat ben je toch een bijzonder geval. Hoe kan het nu van links gekomen zijn en toch rechts gaan nestelen… sterkte met het herstel.

Hier morgen toch nog 1 echo om te kijken of t niet anders kan. I hope so.
Dikke knuffel lieve Troela :hug: Inderdaad wat een reis van links naar rechts. "Gelukkig" is het niet in je goede eileider gaan zitten, al had dit frummeltje zich natuurlijk lekker in je baarmoeder moeten nestelen. Heel veel sterkte met herstel :heart:

Spannend Mus, ik duim voor je!

Vanessa, hopelijk toch goed nieuws morgen!

Leeuw, hoe is het met jou?

Malle, zit jij nog op het wachtbankje deze ronde?

Hier alles goed, zondag clearblue gedaan en die gaf een mooie 2-3 aan! Nog weinig kwaaltjes, ik hoop dat dit zo blijft
Alle reacties Link kopieren
Troela heel veel sterkte!

LaChouffe gefeliciteerd :heart: .

Vanes, ik duim voor jou dat er toch wat anders mogelijk is.

Hier ben ik nog in shock: opeens had ik geen bloed op de echo voor de kijk-operatie. Nu ben ik dus aan het af tellen voor de terugplaatsing zaterdag.
Alle reacties Link kopieren
Troela, Ik heb er even geen woorden meer voor wat jij allemaal mee moet maken. Ik vind het zo rot voor je.

Okkie, ik heb de inlog, ik zal eens wat dingen opschonen. Is er nog iemand die iets veranderd wil hebben?

LaChouffe, wat goed! Wil je in de zwangeren tabel?

Leeuw, JA! wat spannend! Ik ga zo hard voor je duimen.

Ik ben zaterdag van het bankje gevallen. Ik voelde het al aankomen. Morgen hebben we de intake, dan zit ik op CD5. Mag ik ergens hoop hebben dat we deze ronde nog mee kunnen doen?
Alle reacties Link kopieren
En Mus, voor jou ook spannend! Veel succes.
Alle reacties Link kopieren
Mallelein misschien IUI zonder hormonen, maar reken nergens op :heart: . Wil niet dat je te hoge verwachtingen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inderdaad bang dat het deze rond niet meer gaat lukken. Ze wisten dat ik zaterdag mijn menstruatie zou verwachten en hebben toen niet die intake vervroegd. Dus ik denk ook niet dat ze ons er nu met spoed tussen gaan proppen.
Alle reacties Link kopieren
Op naar zaterdag Leeuw!

Misschien inderdaad obv van geen medicatie Malle. Ik had ook 7 iui's zonder medicijnen dus je weet t nooit. Succes morgen.
Alle reacties Link kopieren
Kleine update: net gebeld met alle informatie en ik mag straks langskomen voor de eerste echo. Ik ben zo blij! Misschien zijn we nog op tijd.
Alle reacties Link kopieren
Mallelein schreef:
27-01-2021 14:06
Kleine update: net gebeld met alle informatie en ik mag straks langskomen voor de eerste echo. Ik ben zo blij! Misschien zijn we nog op tijd.
Ik duim voor je Malle! :hug:
Jaaaa wat een goed nieuws Malle!!!!
Alle reacties Link kopieren
Beter Malle!

En ikke ook goed nieuws. We gaan het toch proberen!
Alle reacties Link kopieren
We gaan starten! Ik heb Clomid en Pregnyl gekregen. We zijn zo zo blij!

Vanessa, wat een goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Mallelein en Vanessa wat een goed nieuws!
Alle reacties Link kopieren
Ik lees overwegend goed nieuws nu maar potverdorie Troela. Jij hebt je portie ziekenhuizen wel gehad weer. Wat een pech heb jij steeds. Verdorie!!

Mus: Spannend!!! Dan mag je rond de 4e ofzo testen?

LaChouffe: Klinkt goed hoor. Heb je al een vk durven bellen?

Leeuw: Voor jou ook goed nieuws dus! Zaterdag terugplaatsing en geen bloed is goed toch? Is ei inderdaad wat later deze maand?

Malle: Jeeeeeeh!! En door! Het gaat gebeuren!

Vanessa: Oh wat fijn ook! Geen pauze gezeik.

Ik duim voor weer wat positieve testen in februari!!

Hier een nieuw behangetje geshopt voor kamer waar ze straks met zn 2en komen te liggen. En nieuwe luiertas. Gewoon omdat het kan. Verder niets nodig eigenlijk. Heb alles nog van zoon. Dus best ontspannen eigenlijk. Ga in mn verlof wel weer verder in regelmodus. Buik groeit ineens mega hard. Maakt het allemaal wel heel echt. En leuker! En enger. Maar genieten neemt vaker overhand.
..
Alle reacties Link kopieren
Allereerst ff voor Malle en Vanes: yesss, zet ‘m op dames!!

Wind, niet te hard van stapel lopen hoor! :p Mag pas 9 februari testen.. Haha.. Of tenminste, dat is het advies van de kliniek. Kan niet beloven dat ik het ook echt zo lang vol hou... ;-) :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Mus90 schreef:
28-01-2021 13:16
Allereerst ff voor Malle en Vanes: yesss, zet ‘m op dames!!

Wind, niet te hard van stapel lopen hoor! :p Mag pas 9 februari testen.. Haha.. Of tenminste, dat is het advies van de kliniek. Kan niet beloven dat ik het ook echt zo lang vol hou... ;-) :rofl:
Zullen we samen 5 feb testen? We lopen precies gelijk!
Alle reacties Link kopieren
Wat een goed nieuws Vanes en Malle!

Malle ik stuiter van enthousiasme voor jou haha, misschien omdat onze situatie op jouw miskraam na enorm vergelijkbaar is!

Zet hem op dames :high5:
Alle reacties Link kopieren
Leeuw32 schreef:
28-01-2021 14:01
Zullen we samen 5 feb testen? We lopen precies gelijk!
En ik had me nog wel zo voorgenomen om dit keer eens echt in de buurt van de officiële testdag te gaan komen... :rofl:
Alle reacties Link kopieren
Terugplaatsing ging super! Niks van gevoeld, leuke foto meegekregen. Embryo was prima kwaliteit. Nu die 5 a 6 lange dagen wachten. Komende donderdag wat als overleg met arts. Zo fijn dat men meedenkt en geen cyclus voorbij laat gaan. In overleg met arts vanmiddag mediatie opgehoogd naar 3x per dag. Dus nu om de 8 uur medicatie nemen. En dat dat een week. Als test negatief is afbouwen en de triptanen gaan opbouwen tot ik ongesteld ben en dan meteen stoppen.
Ik ga voor je duimen lieve leeuw :flirting:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven