Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

zondag 28 mei 2017 om 21:43
Balen vossennest!
En wat spannend canofcoke!
Killing hé zo'n onduidelijkheid?!
Ik zou vanaf morgen ongesteld moeten worden dus ik ben heel benieuwd naar komende week!
Zou wel fijn zijn om duidelijkheid te hebben, we gaan zaterdag naAr een festival in amsterdam en dan zou ik met een gerust hart een drankje kunnen doen
Of juist niet
En wat spannend canofcoke!
Killing hé zo'n onduidelijkheid?!
Ik zou vanaf morgen ongesteld moeten worden dus ik ben heel benieuwd naar komende week!
Zou wel fijn zijn om duidelijkheid te hebben, we gaan zaterdag naAr een festival in amsterdam en dan zou ik met een gerust hart een drankje kunnen doen
Of juist niet

maandag 29 mei 2017 om 09:01
Ik ben helaas ongesteld geworden zaterdag. Weer later dan m`n eerste cyclus na de miskraam en toen ik dacht een eisprong te hebben had ik 'm dus ook, maar in m`n hoofd was dat veel te laat. Was toen een beetje ziek dus ook niet echt gebruik van gemaakt.
Nou weet ik dus wel dat ik op m`n afscheiding kan vertrouwen en dat is wel fijn. Op naar de volgende ronde!
Nou weet ik dus wel dat ik op m`n afscheiding kan vertrouwen en dat is wel fijn. Op naar de volgende ronde!
maandag 29 mei 2017 om 10:05
Devenie En Cindy? Heeft het door gezet? Spannend hoor..
En jij can of coke? Hopelijk zwanger natuurlijk, maar een duidelijk cyclus is ook al fijn.
Rain, als je hc hoog genoeg zou zijn voor kwaaltjes zouden je testen wel positief moeten zijn. Mogelijk een mislukte innesteling waardoor je toch overtijd bent. Of een late eisprong, die heb ik helaas ook vaak met mijn onregelmatige cyclus. Ik had pas op dag 22 een positieve ovulatie test en ben ongesteld geworden op dag 35. Ronde 7
En jij can of coke? Hopelijk zwanger natuurlijk, maar een duidelijk cyclus is ook al fijn.
Rain, als je hc hoog genoeg zou zijn voor kwaaltjes zouden je testen wel positief moeten zijn. Mogelijk een mislukte innesteling waardoor je toch overtijd bent. Of een late eisprong, die heb ik helaas ook vaak met mijn onregelmatige cyclus. Ik had pas op dag 22 een positieve ovulatie test en ben ongesteld geworden op dag 35. Ronde 7

Just do it

maandag 29 mei 2017 om 10:47
Hier nog steeds geen bloed.
Kan natuurlijk ook een vroege miskraam zijn die niet op gang komt....dat hoop ik echt niet
Ik voel het echt een beetje zeuren en krampen onderin, alsof er echt druk op de baarmoeder staat en die elk moment open springt en er een stortvloed uitkomt zeg maar
Vanmorgen geen enkel streepje op de test dus zwanger zit er echt niet in maar waarom zet de menstruatie niet door?
Kan natuurlijk ook een vroege miskraam zijn die niet op gang komt....dat hoop ik echt niet
Ik voel het echt een beetje zeuren en krampen onderin, alsof er echt druk op de baarmoeder staat en die elk moment open springt en er een stortvloed uitkomt zeg maar

Vanmorgen geen enkel streepje op de test dus zwanger zit er echt niet in maar waarom zet de menstruatie niet door?
maandag 29 mei 2017 om 14:08
Mijn bloedingen zijn weer gestopt sinds gisteravond! Vanaf gisterochtend was het heel weinig en nu is het weg. Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en het kan een miskraam zijn geweest. Als de bloedingen wegblijven dan volgende week maandag weer testen. Blijf ik tussendoor bloedingen houden en maak ik me zorgen kan ik bellen en kan er een echo gemaakt worden om te kijken of alles weg is uit me baarmoeder. Maar heb stiekem een beetje hoop dat er nog wat zit.

maandag 29 mei 2017 om 14:11
Jeetje meid, wat een rollercoaster lijkt me dit. Ik weet natuurlijk niet hoe je, je voelt, maar chapeau hoe kalm je lijkt te blijven, afgaande op je posts. Ik duim met je mee dat het er nog zit!CindiiY schreef: ↑29-05-2017 14:08Mijn bloedingen zijn weer gestopt sinds gisteravond! Vanaf gisterochtend was het heel weinig en nu is het weg. Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en het kan een miskraam zijn geweest. Als de bloedingen wegblijven dan volgende week maandag weer testen. Blijf ik tussendoor bloedingen houden en maak ik me zorgen kan ik bellen en kan er een echo gemaakt worden om te kijken of alles weg is uit me baarmoeder. Maar heb stiekem een beetje hoop dat er nog wat zit.
maandag 29 mei 2017 om 14:17
Pff wat heftig zeg!CindiiY schreef: ↑29-05-2017 14:08Mijn bloedingen zijn weer gestopt sinds gisteravond! Vanaf gisterochtend was het heel weinig en nu is het weg. Ik heb vanmorgen de verloskundige gebeld en het kan een miskraam zijn geweest. Als de bloedingen wegblijven dan volgende week maandag weer testen. Blijf ik tussendoor bloedingen houden en maak ik me zorgen kan ik bellen en kan er een echo gemaakt worden om te kijken of alles weg is uit me baarmoeder. Maar heb stiekem een beetje hoop dat er nog wat zit.

maandag 29 mei 2017 om 14:19
Wat is dat toch een stom iets, dat je lichaam je zo 'kwelt'canofcoke schreef: ↑29-05-2017 10:47Hier nog steeds geen bloed.
Ik voel het echt een beetje zeuren en krampen onderin, alsof er echt druk op de baarmoeder staat en die elk moment open springt en er een stortvloed uitkomt zeg maar![]()

maandag 29 mei 2017 om 15:21
Oeh spannend canofcake! Hoop dat er snel meer duidelijkheid is en het toch goed is. Zou ook zomaar een innestelingsbloeding kunnen zijn geweest.
Voor de meiden die al iets langer bezig zijn, hebben jullie ooit wel eens dat je de hoop/moed (bijna) opgeeft. Vind het soms lastig niet te negatief erin te staan na zo'n lange tijd (van die gedachten: zie je wel, voor ons is het niet weggelegd, we worden nooit ouders, en over het waarom is natuurlijk al helemaal zinloos daarover na te denken, maar komt soms toch boven e.d).
Voor de meiden die al iets langer bezig zijn, hebben jullie ooit wel eens dat je de hoop/moed (bijna) opgeeft. Vind het soms lastig niet te negatief erin te staan na zo'n lange tijd (van die gedachten: zie je wel, voor ons is het niet weggelegd, we worden nooit ouders, en over het waarom is natuurlijk al helemaal zinloos daarover na te denken, maar komt soms toch boven e.d).
maandag 29 mei 2017 om 16:07
Canofcoke spannend! Misschien door de warmte dat je nog niet ongesteld bent? Sommige vrouwen hebben dat, of omdat je er teveel mee bezig bent. Of nog te weinig hcg in je urine. Zou over 2 dagen nog een test doen in de ochtend als je nog niet ongesteld bent.
Devenie91 voor jou ook spannend!! Ik duim voor je!!
Wat vervelend _melon! Op naar de volgende ronde met nieuwe kansen!!
Nathalie114, blijf positief, is af en toe moeilijk maar blijf vertrouwen hebben dan komt het vast goed! Xx
Ik verlies weer bloed dus mijn hoop is nu echt wel weg! Ik ga voor de volgende ronde. Hopelijk heb ik snel weer een eisprong! Heb dit nog nooit meegemaakt dus even afwachten.
Devenie91 voor jou ook spannend!! Ik duim voor je!!
Wat vervelend _melon! Op naar de volgende ronde met nieuwe kansen!!
Nathalie114, blijf positief, is af en toe moeilijk maar blijf vertrouwen hebben dan komt het vast goed! Xx
Ik verlies weer bloed dus mijn hoop is nu echt wel weg! Ik ga voor de volgende ronde. Hopelijk heb ik snel weer een eisprong! Heb dit nog nooit meegemaakt dus even afwachten.

maandag 29 mei 2017 om 18:08

maandag 29 mei 2017 om 18:19
Spannend, Devenie en Nathalie! Houd ons op de hoogte he?
Ik heb net toch weer een test gedaan (ik word echt gek van mezelf), maar weer negatief. Mijn NOD is trouwens 1 of 2 juni, niet 31 mei zoals ik dacht. Dus 3 a 4 dagen voor de NOD. Zou het toch wel positief moeten zijn... ik word dus vast gewoon ongesteld. Volgende ronde dan maar!
Ik heb net toch weer een test gedaan (ik word echt gek van mezelf), maar weer negatief. Mijn NOD is trouwens 1 of 2 juni, niet 31 mei zoals ik dacht. Dus 3 a 4 dagen voor de NOD. Zou het toch wel positief moeten zijn... ik word dus vast gewoon ongesteld. Volgende ronde dan maar!

maandag 29 mei 2017 om 18:38
Haha dat testen ook! 
Bedenk wel dat het de uitslag niet veranderd he? Als je zwanger bent ben je zwanger! En zo niet, dan niet....
Als je nu test of over een paar dagen, de uiteindelijke uitkomst blijft hetzelfde!
Maar ik zou net zo goed gek worden denk ik uiteindelijk!
Jammer Nav! Maar hij kan natuurlijk ook nogsteeds altijd uitblijven! Soms is een test pas een week na NOD positief! Je HCG zou nog te lang kunnen zijn...

Bedenk wel dat het de uitslag niet veranderd he? Als je zwanger bent ben je zwanger! En zo niet, dan niet....
Als je nu test of over een paar dagen, de uiteindelijke uitkomst blijft hetzelfde!

Maar ik zou net zo goed gek worden denk ik uiteindelijk!
Jammer Nav! Maar hij kan natuurlijk ook nogsteeds altijd uitblijven! Soms is een test pas een week na NOD positief! Je HCG zou nog te lang kunnen zijn...

maandag 29 mei 2017 om 20:09
Nathalie114 schreef: ↑29-05-2017 18:38Haha dat testen ook!
Maar ik zou net zo goed gek worden denk ik uiteindelijk!![]()
Jammer Nav! Maar hij kan natuurlijk ook nogsteeds altijd uitblijven! Soms is een test pas een week na NOD positief! Je HCG zou nog te lang kunnen zijn...![]()
Net wat je zegt heb gelezen dat het hcg hormoon nog te laag is, we zien het wel komende week