Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

28-04-2017 18:34 3375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ons topic vol was, een nieuwe gestart waar we verder kunnen gaan.



Zit je ook op t wachtbankje? Schrijf gezellig mee!
Vienna ik zou het nog niet weten. Heb als het goed is 1 dezer dagen mijn eisprong maar merk wel dat mijn borsten nog steeds gevoelig zijn sinds mijn miskraam. Volgens mijn man ook nog voller. Verder ben ik wel redelijk "normaal"

Vossennest ik vat af en toe je berichtjes niet maar je hebt dus een eisprong hahaha veel plezier x
Alle reacties Link kopieren
Oh Hendrika wat vreselijk jammer, we hadden allemaal zon goede hoop. Best mogelijk dat het een mislukte innesteling is geweest. Sterkte deze dagen, geniet maar lekkere van een sauna, wijntje en een tiramisu ofzo en dan weer met goede moed de volgende ronde in.

Eleonora ik ben niet bekend met de mm, maar ik wens je vanavond veel plezier en succes...
Doortje wat vervelend die buikpijn...

Kaatje vlaatje, ik probeerde via Mn telefoon te schrijven, maar blijkbaar werkte de autocorrect en het minischermpje niet goed samen :facepalm:
Ik heb Mn post aangepast en hopelijk is het nu wel beter te begrijpen ..
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Ga voor je duimen Vossenest (en natuurlijk ook voor alle andere die op het bankje zitten)!

Hier toch maar de stap gezet om binnenkort met iemand te gaan praten over de mmm en miskramen. Merk toch dat het best een impact heeft en vooral ook op de relatie, omdat we er allebei anders mee omgaan. Zeker ook ivm hormonen, die kunnen gekke dingen met een mens doen en voor mannen is het denk ik toch erg lastig dat te begrijpen.
Anderen die deze stap hebben overwogen en/of gezet? En heeft dat wat opgeleverd?
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 11:28
99.70% gewijzigd
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 22-05-2018 11:27
0.00% gewijzigd
Ik zou hulp zoeken! Ik heb geen hulp gezocht toendertijd helaas... had ik het toen maar gedaan. Ik heb er heel lang mee gelopen ( onverklaarbaar onvruchtbaar) en mijn man zat gewoon anders in die situatie ( inderdaad iets met hormonen ofzo)
Daarna heb ik een heftige zwangerschap gehad met hellp syndroom en daarna heb ik hulp gezocht. Ik heb er enorm veel van geleerd en ontzettend goed kunnen inzien waarom ik het moeilijk had. Je leert jezelf goed kennen en je wordt er niet slechter van. Nooit twijfelen gewoon doen!!
Ik zit er ook op. Voor de allereerste keer en een heel klein beetje ongepland, maar wel gewenst... we zouden nog even wachten, maar ach, ons gevoel zei iets anders gisteravond en dit weekend. Mijn eisprong verwacht ik vandaag of morgen. Mijn NOD op 1 juni.

Nog anderen met een NOD rond die tijd? :O
@Skippy & Vlaatje: :hug:
Alle reacties Link kopieren
Vienna, als hulp zoeken goed voelt moet je dat absoluut doen! Kwaad kan het sowieso niet en gek is het ook zeker niet!
Veel mensen zeggn: ik kan me voorstellen hoe je je voelt.. maar dat kunnen ze niet! Is jouw gevoel en dat mag je heel serieus nemen!

Hier ondertussen een houten kont aan het krijgen van het wachrbankje... nog 5 dagen.. zucht


Hier
Alle reacties Link kopieren
Houten kont krijgt iedereen op het wachtbankje ;).
Hoop dat er voor een van ons positief nieuws is. Kunnen we gebruiken.

Deze week bloed laten prikken voor de verdere onderzoeken na meerdere miskramen. Helemaal niet bij stil gestaan dat ze zoveel buisjes (11!) moesten vullen, werd er helemaal duizelig van... Nog best moe ervan. Spannend of er wat uit gaat komen, uitslag duurt 2 weekjes.
En ik kan al zo moeilijk stil zitten! :P
Tis pas 5 dagen na m'n ovulatie en van m'n eerste (serieuze) poging ik word al onrustig op t bankje! Haha

Oh ook spannend vienna! Ook dus afwachten... Ook op het wachtbankje dus min of meer!
Ik heb ook eens bloed laten prikken voor allerlei onderzoeken, ook 11 geloof ik, had echt zoiets van, pffffffff, kunnen ze niet hetzelfde bloed gebruiken voor meerdere onderzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Welkom Nathalie, spannend! Eerste wachtweek voorbij. Ga je wachten tot nod of eerder testen?

Vossenest, leuke dubbele Moederdag gehad? Fijn die ovu testen he, ik werd ook wel blij steeds van een keer een positieve test. Nu hopen op een positieve test over 14 dagen!

Littledreamer, je nod zou meestal dan ook 4 dagen later zijn volgens mij. Want zover ik weet komt je menstruatie 14 dagen na ovulatie. Hopelijk blijft hij weg!

Doortje, hoe is t? Nod is nu bijna! Duimduimduim

Kaatje, wat fijn dat t snel op orde is. Nu hopen dat de zwangerschapstest binnen niet al te lange tijd een smile op jullie gezicht zet!

Vienna, bij mij (bbz ipv miskraam) hadden ze daar idd wel voor gewaarschuwd. Bij mij viel t kwa menstruatie mee, alleen veel emoties. Ook geen ervaring met hulp zoeken voor de bbz. Hulp gehad vroeger voor andere dingen en das gewoon niet zo mijn ding. Wel veel buisjes bloed zeg! Gelukkig hoeven ze d'r maar 1x voor te prikken haha. Wanneer krijg je ongeveer uitslagen?

Elianora, spannend dan weer! Ken de medicijnen niet, maar zijn de andere dan zwaarder of gewoon anders?

Nav, welkom. Ook nog wat later seks gehad. Want als je ovulatie dagje later was, is t weekend wel vroeg geweest. Zou mooi zijn als t de eerste keer gelijk lekker raak is. Scheelt een hoop haha. Zal voor je duimen!

Lieke hoe gaat het met jullie?

Ik verwacht volgende week weer op t wachtbankje te zitten. Maar heb mn ovulatie niet precies uitgerekend dit keer. Iets meer afstand, dus niet gekeken in de app wanneer t zou zijn en gebruik geen ovutests. Mn lichaam vertelt t me wel en anders niet, dan merken we t wel. Wil t natuurlijk heel graag, maar probeer er wat relaxter mee om te gaan.
Hoi Ka14! :)
Ik ga proberen het vol te houden tot mn NOD niet te testen... :P
Maar toch, ik heb extra sensitive testen, kan tot 6 dagen voor de tijd testen.... Dus of ik het zo lang vol houd?! Haha

Ik vind hemelvaart wel een mooie dag om te testen eigenlijk! :D

Woensdag vroeg een positieve ovulatietest gehad vorige week, dus officieel zou ik tot vrijdag moeten wachten, nog even kijken wanneer ik echt ga testen, als ik niet merk dat ik ongesteld word. Vaak beginnen een dag van tevoren wel wat krampen en spotting bij mij... :)
Ik sluit me bij jullie aan Na een miskraam half April nu weer een eerste poging gedaan Vorig weekend mijn eisprong , super snel na de miskraam, dus ik denk dat mijn NOD in het weekend van de 27e ligt.... Echt spannend.
Andere medicijnen zijn niet per se zwaarder, maar moet dan gewoon elke dag prikken tot ik een goede eicel heb en krijg veel echo's om de groei op te volgen... Het is wat intensiever...

Hier heb ik eens geen gevoelige tepels na eisprong, anders heb ik dat altijd, dus maak me beetje zorgen.
Ik ben ook behoorlijk ziek, had afgelopen dagen keelpijn en verstopte neus. Heel weinig energie ook door die verkoudheid en dan ook nog eens een koortslip.

Ik heb er dus geen goed gevoel over, pff. We zijn nu ook al bijna 1,5 jaar bezig, soms lijkt een kleintje zo ver weg. Testen wil ik ten vroegste volgend weekend. Mijn luteale fase (dagen na de eisprong) zijn wel wat langer door de pregnylprik. Wachten op MS wil ik dus niet.
Alle reacties Link kopieren
Help! Ik snap het forum niet meer!! Ik heb hier en daar wat gelezen maar zie geen logische volgorde meer..
Als ik het zo zie zijn er (gelukkig) geen hele verdrietige dingen meer gebeurd maar ook geen super blije dingen. Zitten wel weer veel NOD's aan te komen volgens mij!

Ik ben er nogal klaar mee.. laatste cyclus hier. Vanmorgen naar het ziekenhuis geweest maar deze kans loopt ws weer op niks uit. Eerste stap richting adoptie is gezet (nu nog 5 jaar wachten en 30.000 euro sparen). Bleh, zo stom! Alles is even stom.. wil gewoon een kindje van ons samen.

En wat betreft hulp zoeken: zeker doen! Ik riep na mijn miskraam vorig jaar juli heel hard dat het niet nodig was, dat het wel goed zou komen. Maar in oktober toch maar eens naar de huisarts gegaan en toen bij de beste, liefste psycholoog terecht gekomen. Verwerken van de miskraam, het aankunnen van de hele medische molen, nu bezig met het zonder te veel drama op kraambezoek te kunnen enz..
Alle reacties Link kopieren
He meiden!!!

Hier een hele gekke dag!
Heel erg last van mij buik, gevoel dat ik ongesteld ga worden... Dus kon vanmorgen natuurlijk toch niet wachten met testen... en er stond een heeeeeeeeel vaag 2e lijntje!!!!
Ik ga nog niet juichen wat een goede test past niet bij hoe ik mij voel nu... maar toch... zaterdag gaan we weer testen...
Alle reacties Link kopieren
Ik wil hier ook even gaan zitten, op het wachtbankje dus.

Na een miskraam eind maart hebben we een cyclus overgeslagen en zit ik nu op het wachtbankje. Maandag is m`n NOD.
Alle reacties Link kopieren
Een hele voorzichtig felicitatie dan Doortje :cheer2:
Just do it
Doortje!!!! Daar zijn we aan toe!! Wat fijn zeg. Een lijn is een lijn dus grote kans dat er iets is.

Ik zal duimen voor je
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn Doortje, een lijn! Duim heel hard dat het snel een duidelijkere lijn wordt en dat je de trend hebt gezet voor de rest van ons ;).

Ik heb geen idee wat het gaat worden, nog paar dagen geduld...
Alle reacties Link kopieren
Dankjulliewel allemaal!! Ik durf nog niet te juichen... hou jullie op de hoogte!!

Hoop zo dat we over een paar weken samen een feestje kunnen vieren!
Alle reacties Link kopieren
Doortje ik duim voor je!
Alle reacties Link kopieren
Vandaag weer getest Doortje?

Succes dit weekend Melon, de laatste dagen voor NOD zijn zo ellendig :(

Zondag/Maandag ovuleerde ik pingpongballen, ongelooflijk hoeveel pijn ik had, fietsen over een hobbeltje voelde ik door Mn hele lijf en Mn borsten hadden nog nooit zo gezeurd. Dwars door die ongemakken wel gevreeen natuurlijk, maar voelde echt als een moetje,... nu voelde ik gisteren en vandaag steekjes... ik hoop zo dat de pingpongbal(len) kunnen innestelen :)
Morgen vier ik mijn verjaardag en zal dus maar kalmaan doen met alcohol, maandag ben ik echt jarig en wilde dan een vroege test doen... nog ff wachten dus :).
Just do it
Alle reacties Link kopieren
Ja en uit m`n vorige zwangerschap weet ik dat ik niet zo heel snel HCG aan maak (op m`n NOD is de streep duidelijk zichtbaar, maar wel licht) dus dagen te vroeg testen heeft voor mij ook geen zin. Sommige hebben 4 of 5 dagen voor de NOD al een knaller.
Gelukkig heb ik vandaag en morgen een drukke dag en ik mag heel misschien van mezelf zondag een vroege test doen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven