Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie deel 5

28-04-2017 18:34 3375 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat ons topic vol was, een nieuwe gestart waar we verder kunnen gaan.



Zit je ook op t wachtbankje? Schrijf gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
Grappig kaatjevlaatje; misschien zou dat dan de truc zijn? Gewoon maar 1 keertje ?
Alle reacties Link kopieren
Hé meiden! Ik zou ook hier graag mee lezen en schrijven!

Misschien kent een aantal van jullie mijn verhaal al door de miskraam topic.

Ik heb in januari een miskraam gehad en sindsdien een waardeloze cyclus geen touw aan vast te knopen, daarom gebruiken we ovulatietesten.

Afgelopen zaterdag 6 mei m'n Eisprong gevonden. Bizar genoeg netjes op de 15e dag van de cyclus dat is voor het eerst sinds m'n mijn miskraam.. de laatste maanden heb ik ook cyclussen gehad van 42 dagen! Dus dit lijkt positief! Zal mijn lichaam herstelt zijn? En er weer klaar voor zijn?

Merk dat ik er nu ineens weer veel mee bezig ben in m'n hoofd! Dus af en toe mee lezen en schrijven gaat me vast helpen!



Hoop hier snel veel positieve berichten van iedereen te lezen! Kom maar door met die goede testen!!
Alle reacties Link kopieren
Welkom suuzie, want ideaal dat je je eisprong voelt. En vanaf t moment dat je t toch gaat proberen, vanaf dat moment is iedere vrouw er volgens mij wel mee bezig. Tis toch iets wonderlijks en spannends.



Kaatje, prut zijn dat soort dingen hè. Vindt t best confronterend. En tis niet dat je t de ander dan niet gunt, maar tis gewoon lastig.



Vienna, februari dacht ik ook niet zwanger te zijn. Dacht dat we de eisprong volledig gemist hadden. Nou was t een bbz, maar het was wel raak, wonderbaarlijk.



Ook jij welkom Doortje. Wat super rot van je miskraam. Hopelijk begint je cyclus nu weer wat regelmatig te worden.



Ik ben vanavond ongesteld geworden. Had dus betere mezelf kunnen tegenhouden vanochtend met testen, want had nu toch duidelijkheid gehad.
Alle reacties Link kopieren
KA14 , dat te vroeg testen komt me zo bekend voor! Valkuil voor veel vrouwen denk ik!

Balen dat je ongesteld geworden bent! Blijft elke keer een teleurstellend moment...
Alle reacties Link kopieren
Dikke knuffel voor jou kaatje! Witte testen zijn het ergst.. snap wel dat je het hebt gedaan hoor! Ik hoop dat het niet te veel pijn doet.



Wij gaan deze week het aanvraagformulier voor adoptie op de post doen.. Heel heftig maar het duurt toch nog minstens 5 jaar..
Alle reacties Link kopieren
*kaatje=ka (handig al die k's :P)
Alle reacties Link kopieren
Doortje, ja en is de eerste na mn bbz. Positief bekeken blij dat alles weer werkt. Maar was toch even mentaal prut om nog een keer met mn neus gedrukt te worden op t feit dat t echt weg is.



L-ieke, het zeurt vooral. Gelukkig nog niet veel pijn. Dus zal meevallen.

Wat een dappere stap om te gaan zetten. Hoop dat, mocht t nodig zijn, het niet zolang zal duren.
Welkom Doortje!



Lieke wat mooi dat jullie alle opties afwegen. De kinderwens is groot



Ik voel me zelf wel redelijk alleen word er continue mee geconfronteerd. De verloskundige belt hoe het gaat en zo net de huisarts. Pfff jongens ik vind het heel aardig maar ik wil verder. Die 8-Phuisarts moet wel gedacht hebben: wat kil dat ze zo reageert... ik zei: ja, klopt ik hen een miskraam gehad maar het gaat nu prima! Het vruchtje was vast niet goed en ik ben blij dat mijn lichaam het heeft opgeruimd! Ja u ook een goeie dag daaaaag

Hahah ze zal wel denken..



Hopelijk zien we hier snel weer positief nieuws!
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 15-05-2018 22:50
0.00% gewijzigd
Hoi skippybal! Wachten is niet echt ons sterkste punt hè? Weet er alles van. Ga vanaf het weekend mijn eisprong maar eens zoeken..





Xx
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen dames,

Wat een gedoe met het nieuwe forum hè
Ik mis de optie om met de laatste post te beginnen :(
En ik mis Mn bunny smilie ;)
Welkom aan de nieuwe bankwarmers! Sterkte meiden


Na een aantal onregelmatige cyclussen ben ik deze maand weer met ovutesten beziggeweest, helaas weer niet duidelijk genoeg... rond dag 12 begon de 2e streep iets op te lopen, maar is deze nooit donker geweest, maar na dag 15 word de streep lichter en zelfs weer blanco. Afgelopen maanden heb ik Mn ei wel eens op dag 20 gehad, dus ik test en vrij nog even door, maar ik denk dat Mn ei al geweest is. Dat zou Mn NOD op 22 mei zetten, en dan ben ik jarig, hopelijk een mooi verjaardagskado ...
Just do it
-
anoniem_64fadf0e01a24 wijzigde dit bericht op 15-05-2018 22:50
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie soms ook even frustraties over bepaalde verhalen, waarbij mensen 'niet gepland' zwanger raken en het geluk waarschijnlijk niet eens waarderen?

Hoorde afgelopen week zo iets, net een soap... zwanger geworden van nieuwe lover terwijl haar vriend/later man waarmee ze 10 jaar samen was en net gescheiden, nog bezig was nieuwe woonruimte te vinden...
Waarom in zo'n situatie dan wel een kindje komt en bij heel veel
stellen die het al jarenlang dolgraag willen niet, kan ik nog steeds niet goed begrijpen.
Alle reacties Link kopieren
Allereerst, viva, mag alsjeblieft alles weer terug. Wordt echt gek. Kunt niet meer klikken op t nieuwste bericht, typen op mn telefoon is ook al bagger... zo dat moest er ff uit.

Kaatje, bijzonder wel dat ze allemaal nog bellen. Weet alleen niet of ik er vrolijk van zou worden. Zo blijf je er idd wel mee bezig.

Skippybal, welkom. Wat rot vd miskraam zeg! Hopelijk hebben jullie binnenkort wel geluk.
Pijn geen ervaring mee. Maar bandenpijn komt echt pas als je zwanger bent. Ovulatiepijn, zou zomaar kunnen. Afgelopen keer 3 dagen steken etc gehad. Sterkte op t wachtbanktje.

Vossenest, lijkt er idd wel op dat je ovulatie is geweest. Maar doorgaan kan geen kwaad haha. Have fun ;-)

Vienna, bijna exact hier zo'n verhaal. En daar Ontvriend ik mensen voor op fb. Kennisje van mij besloot weg te gaan bij dr man (hadden al 2 kids, ze wilde geen derde dus knoop erin bij hem). Na 2 weken dat ze t bekend had gemaakt heeft ze een ander en is zwanger.... nog niet gescheiden, nog niet uit t huis, wel zwanger van een ander. Kan echt niet zo goed hebben, ligt ook beetje aan mn situatie afgelopen tijd dat ik gelijk Ontvriend hoor. Maar herken de frustratie.
Alle reacties Link kopieren
Oh Ka, jouw verhaal is nog veel erger! Word altijd verdrietig hiervan, want het zijn de kinderen die hier de dupe van worden.

Maar goed, wij moeten gewoon meer geduld hebben en ik zou niet willen ruilen met die vrouwen (ondanks dat ze wel zwanger zijn en wij nog niet).
Ik kom me aansluiten! Voor de eerste keer op het wachtbankje, ik had vandaag mijn ovulatie als het goed is! :) (woensdag een positieve ovulatietest gehad)

Allemaal succes! :)
Oh dat soort verhalen herken ik ook!! Vrienden "namen" een kind omdat hun relatie niet helemaal lekker liep... daarna nog een kind ( natuurlijk helemaal gepland volgens de agenda) en vervolgens gescheiden.

Rare mensen... zielig voor de kids
Ik probeer ook mijn ovulatie weer op te sporen.. heb geen idee wanneer het moet komen na een miskraam.

Ik trek me van al die nare verhalen steeds minder aan. Iedereen zal zijn eigen problemen wel hebben. Als niet zwanger zijn mijn grootste probleem is dan kan ik nog wel even geduldig wachten. Liever dit dan ziek of in scheiding of zielsongelukkig

Ik moest trouwens mega zoeken met het nieuwe forum

Fijn weekend
Alle reacties Link kopieren
Jep,ook zon verhaal van dichtbij: een "vriendin" die ongepland zwanger was, maar al ruim 4 jaar samen waren. (Altijd al een rare relatie waar ze hem overal voor gebruikte en zelf niks deed, geen werk, geen huishouden, geen boodschappen) na de bevalling hadden ze zich verloofd, paar maanden na de bevalling wilde ze mij als alibi gebruiken om vreemd te kunnen gaan.. voor t kind 1 jaar was waren ze uit elkaar en heeft de ex de volle voogdij gekregen.. en ik spreek ook niet meer met r..

Ik zit geduldig te wachten op Mn NOD, nog 9 dagen(of 14 , who knows)
Morgen fijn Moederdag vieren, Mn zoontje van 5 is zo grappig, hij blijft maar verklappen dat hij een verrassing heeft, een kadootje heeft, dat hij het verstopt heeft en dat ik met mijn ogen dicht moet zoeken en hij dan wel verteld waar het ligt.. mijn dochter van 8 is haar kado op school vergeten en voor ze verdrietig kon worden liet ik haar weten dat ik dan maandag lekker nog een Moederdag heb :)
Just do it
Hier ook op het wachtbankje. Deze maand voor het eerst ovulatietesten gebruikt en afgelopen woensdag een positieve test. Volgens mijn berekening 4 dagen 'te laat' waardoor ik ook niet zo goed weet wanneer ik ongesteld zou moeten worden (of niet).. ik ben wel benieuwd.. we zijn nu sinds januari bezig om zwanger te roden van een tweede kindje.. succes met wachten allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Zo hèhè ik kan nu pas weer op het forum..

Even een ego post.. de spanning begint weer te stijgen.. 7 dagen tot mijn NOD. Voel me totaal niet anders dan normaal.. en ook nog geen krampen die ik normaal al snel na m'n eisprong heb..
Hoop het zo!!!
@doortje wat zou het toch lekker zijn om deze dagen te kunnen doorspoelen hè? Ik hoop dat het gelukt is!

Ik ben bezig met ovulatietesten en heb nu een knipperende smiley dus over een paar dagen een eisprong!! Ik ben zeer verbaasd dat het zo snel na mijn miskraam weer normaal is..

Xx
Alle reacties Link kopieren
Even een vraag voor de meiden die net als ik een miskraam hebben gehad: merken jullie dat de eerste cyclus wat heftiger is dan normaal qua hormonen?
Kan me dat van de eerste miskraam niet herinneren, maar voel me echt labiel :huh:
Hoi dames, eindelijk zit ik weer op het wachtbankje. Hier ondertussen 6de en laatste ronde met clomid. Ik had deze maal drie eitjes, ik hoop dus op een plakker deze maal. Als het niet werkt, stap ik de volgende ronde over op menopur, ik reageer te onvoorspelbaar op clomid. Zaterdag pregnylspuit gehad, dus mijn eitjes zijn normaal gezien al gesprongen.
Vanavond nog even gezellig maken en dan twee weekjes wachten!
Alle reacties Link kopieren
Vienna ik herken helemaal wat je zegt! Vooral de dagen rond mijn eisprong ben ik erg labiel. Toch een andere hormoonhuishouding denk ik?!

Kaatjevlaatje, doorspoelen ohh dat zou zo fijn zijn! Of de gedachten uit het hoofd kunnen zetten.. ook fijn...

Hier ondertussen al de hele dag buikpijn.. zucht!
Alle reacties Link kopieren
Nouja heeeey.. ik dacht een vroeg ei te hebben gehad omdat ik vanaf dag 10 wel een tweede streep had gezien maar niet donker genoeg rond dag 12/14 werd hij iets donkerder maar daarna bleven ze wit... toch door blijven testen en jahoor vandaag ineens toch 2 duidelijke strepen!! (Bijna net zo blij als bij een zwangerschapstest) daarbij enorme pijn in m'n buik en borsten trouwens.. ik dacht eerst eigenlijk aan een innesteling maar toen deed ik de test en..komende dagen nog lekker doorklussen en dan maar weer wachten. Wel helaas dus een super lange cyclus maar als 't dan nu eindelijk eens raak zou zijn 😙😍
anoniem_320291 wijzigde dit bericht op 16-05-2017 10:06
26.67% gewijzigd
Just do it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven