Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 6)

18-10-2017 14:46 3926 berichten
Aangezien deel 5 vol is, kunnen we hier weer verder praten.

Zit je ook op het wachtbankje tussen ovulatie en menstruatie in? Schrijf gezellig mee!
Alle reacties Link kopieren
Pff, dacht ik net dat ik eindelijk helemaal bijgelezen was, is er een nieuw topic :proud:
Gefeliciteerd aan de zwangere dames onder ons (of inmiddels waarschijnlijk niet meer onder ons in dit topic :lol: )!

Wij zitten nog steeds op de wachtbank. Afgaande op mijn vrouw haar laatste menstruatie is maandag haar NOD, maar afgaande op d'r eisprong is morgen haar NOD. Nog even geduld dus, ik verwacht dat wij bij een uitblijvende menstruatie maandag pas gaan testen! Ze zit vandaag op 13dpo.
Dat het anders had kunnen zijn, betekent niet dat het ook beter was geweest.
Alle reacties Link kopieren
Oh spannend mc steamy!!
Hahaha Jimbob ff extra zekerheid inbouwen :p

Spannend mcsteamy!

Ik ga morgen testen.. Ik kan niet meer op m'n buik liggen van de zere borsten, dus ik hoop 't zo xd. Is 't tenminste ergens goed voorr.
Alle reacties Link kopieren
Ik duim voor je springtouw!
Alle reacties Link kopieren
Zo spannend voor jullie mcsteamy en springtouw! En voor ons natuurlijk ook een beetje, want wij leven gewoon met jullie mee! :biggrin:
Alle reacties Link kopieren
Pfoeee tis echt bijna niet meer bij te houden. Wil graag reageren maar ben bang dat ik iemand ga vergeten 🙈.

Welkom Nikkie en Victoria! Wat jammer van de miskramen, hopelijk is jullie beiden snel een goede zwangerschap gegund.

Springtouw dit klinkt zo enorm positief, ben heel benieuwd naar je test morgen.

McSteamy ook weer spannend, bijna nod alweer. Heeft je vrouw symptomen deze keer?

Pfff olifantje wat een teleurstelling dan. Succes met wachten nog.

Jimbob ik heb enorm zitten grinniken hier om je Posts!!! Fijn dat je man er wel in voor is 😜 nu hopen op goed resultaat.

Aan iedereen op het bankje heel veel succes!

KA14 hoe is de hsg gegaan?

Truusdemier hoe gaat het met jou?
Spannend!!!
Alle reacties Link kopieren
succes springtouw.

pff de dagen schieten echt niet op. nog 13 dagen te gaan. We hebben het beste ervan proberen te maken. Hopelijk was het genoeg.
Alle reacties Link kopieren
Ohh jeetje ik ben ook ffe afwezig en er is alweer een nieuw deel geopend!
Hoe gaat het met iedereen! Veel nieuwe mensen zo te zien. Veel geluk gewenst!

Hier momenteel wachtende op de eisprong. Ik heb helaas een lange cyclus van 6 weken (wel een regelmatige) en ben nu 2 weken onderweg, en moet dus nog 2 weken wachten voor mijn eisprong. Pff schiet echt niet op, maarja heb helaas geen keus. Ik heb wel altijd na 2 weken een hoop plakkerig slijm verlies, maar dat is toch net iets anders als dat het slijm is rond mijn eisprong, maar lijkt er wel heel erg veel op. Dus welk slijm dan is weet ik ook niet.
Ik weet wanneer mijn echte eisprong is door dat ik mijn temperatuur meet en ovulatietesten gebruik en het zo elke keer gaat. Dit is ronde 6 in en ben sinds februari bezig!

Iemand tips om mijn eisprong iets sneller te krijgen? Ik heb overgewicht en ben al gewicht al het verliezen omdat dat moet helpen, maar een goede tip is altijd welkom :rolling: en als iemand weet wat voor slijmvlies ik mogelijk kan hebben altijd standaard na 2 weken hoor ik dat ook graag :facepalm:
Alle reacties Link kopieren
Ineke ik kreeg bij de gyn clomid voor geschreven om cyclus te verkorten. Nooit gebruikt omdat ik 2x snel achter elkaar zwanger was. Daarna was cyclus korter maar na curretage lijkt hij ook weer langer te zijn. Als hij volgende maand weer lang is ga ik toch maar weer eens naar de dok
Helaas ladies, toen ik wilde testen vanmorgen verloor ik al wat bloed. Dus geen test meer gebruikt uiteindelijk. Ga er vanuit dat 't doorzet. Op naar de volgende ronde.
Alle reacties Link kopieren
He jammer zeg.
Alle reacties Link kopieren
hé bha Springtouw wat jammer.

Innnekkkke het is hier inderdaad super druk geweest.
Lastig dat je cyclussen zo lang blijven.
Geen idee wat voor slijm dat is. Ik geraak zelf ook niet echt uit aan mijn slijm.

Hier nog steeds geen ongesteldheid.
Dus nog wat geduld aan het uitoefenen.
Alle reacties Link kopieren
Ahh! Jammer springtouw! Het klonk zo hoopvol. Dit was ronde 1 toch?
Springtouw, wat jammer :(
Alle reacties Link kopieren
Jammer springtouw!
Spannend McSteamy: hoop dat het dit keer gelukt is voor jullie. Ook al weer een tijdje bezig zo. Knap dat jullie nog even wachten, ik zou stiekem al een testje wagen ;).
Angel: we gaan precies gelijk op! Nog 12 dagen...

Welkom nieuwe meiden! Sorry dat ik niet op iedereen reageer. Lukt me niet alles helemaal bij te houden....
Alle reacties Link kopieren
Ha! Balen springtouw.

Welkom mensen die allemaal voor t eerst meeschrijven.
Jimbob ik miste het een beetje maar had jij nou een positieve test?

Hier nu halverwege het wachtbankje. Denk volgende week zondag /maandag NOD te hebben... Enerzijds vliegen de weken voorbij (op mijn werk en privé) maar als het op dit wachten aankomt lijkt het eindeloos te duren...

Ik ben nu echt mega mega verkouden (ben nooit ziek) voel dus allerlei signalen in mijn lichaam... Maar dat zal de verkoudheid wel zijn.

Zijn er nog testers de komende dagen?

Balen springtouw.. Blegh, sowieso irritant om ongesteld te zijn en zeker als je anders hoopt/denkt...
zucchini schreef:
21-10-2017 07:57
Ahh! Jammer springtouw! Het klonk zo hoopvol. Dit was ronde 1 toch?
Klopt zucchini, dus absoluut geen man overboord. Zou ook wel gek zijn als het eerste x raak zou zijn. Gezien alles waar m'n lijf me nu mee voor de egel heeft gehouden dacht ik stiekem wel dat ik zwanger zou zijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu op 5dpo en heb sinds vanochtend vroeg lichte menstruatie achtige krampen. Als we een week verder waren dan had ik gedacht dat ik ongesteld zou worden. Is het nu nog een beetje vroeg voor. De vorige cyclus had ik ook na een week dit gevoel en lage rugpijn en toen werd ik gewoon ongesteld, dus het zegt niks. Alles valt nu op en bij alles denk je: zou het?
Gewoon nog een weekje geduld hebben! ;-))

Hoe gaat het met jullie?
Alle reacties Link kopieren
Springtouw schreef:
21-10-2017 09:16
Klopt zucchini, dus absoluut geen man overboord. Zou ook wel gek zijn als het eerste x raak zou zijn. Gezien alles waar m'n lijf me nu mee voor de egel heeft gehouden dacht ik stiekem wel dat ik zwanger zou zijn.
Wat kan je lichaam je dan voor de gek houden hè!? Snap dat je dan ook wel teleurgesteld bent, ook al is het nog maar de eerste ronde. Op naar ronde 2!
Jammer springtouw! Op naar de volgende ronde :)
Alle reacties Link kopieren
Wieikben ja een positieve ovulatie test 😬
Alle reacties Link kopieren
Jimbob: Aaaah. Dat is een start :yes:

Zonder ovulatie iig geen zwangerschap :idee:

Ik ga de week in dat ik ga proberen mezelf niet gek te maken met allerhande signalen....
Alle reacties Link kopieren
Oh doe ik met je mee. Ik ben er ondertussen achter dat mijn gevoelige borsten elke maand terug komen en dus progesteron gerelateerd zijn en niet mee tellen als symptoom.
Alle reacties Link kopieren
Wat jammer springtouw!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven