Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,
Gefeliciteerd Bloomaday!

Ik heb me toegevoegd aan de lijst. Wij zijn sinds februari bezig voor een 2e kindje. In de vorige maande geen symptomen gevoeld. 8 september is mijn NOD en ik voel nu van alles. Plopjes, af en toe steken, zelfs een keer bandenpijn (is dat niet heel vroeg?), veel puistjes en soms misselijk na het eten. Zou het dan nu toch raak zijn??? Afwachten maar...
Zo verschillend hoe iedereen erin staat met het wel op niet delen, zo fijn dat iedereen vooral kan doen wat goed voelt!

Bloomaday, wat fijn dat je zo’n mooie test had, en vooral die tekst met zwanger is fijn hè!

Welkom mel-k, wat spannend zeg!
Ga je wat eerder testen?

Cactus, zo jammer dat je eerst een licht streepje had en dan opeens toch een witte.
Hoe gaat het nu? Zou mij niet zo schuldig voelen over je drankjes, er is nog geen bloedband.

Ik ben ook heel benieuwd naar ervaringen met tarwekiemolie en teunisbloen, hebben sommige van jullie hier ervaringen mee?

Mocht iemand de tabel bijwerken, mijn nod is 15 sep
moosforhappines1988 wijzigde dit bericht op 03-09-2018 11:11
Reden: Deel toevoegen
9.76% gewijzigd
Ik gebruik teunisbloem olie sinds vorige cyclus. Mijn laatste 2 cyclussen waren lang met de lh piek op dag 21.
Ik was bang dat deze cyclus nog langer zou duren, maar de laatste dagen had ik vruchtbaar slijm en pijnlijke boobies en soort ziekig gevoel zoals elke maand rond ovulatie. Dus vandaag op cd 13 ovu test gedaan en die was positief. Toeval of toch de olie??
Ik stop daar nu weer mee tot nod. Omdat het verhoogde kans geeft op bloedingen wat niet gunstig is voor evt innesteling. Tarwekiem olie mag je wel hele cyclus gebruiken.

Meestal is mijn LF 14 dagen met een aantal dagen vooraf bruinverlies. Nod zal rond 17 sep zijn
Gefeliciteerd Bloomaday! Hopelijk een vette plakker!

En welkom Mel-k, spannend dat je nu voor het eerst symptomen hebt, hopelijk betekenen ze iets leuks :)

Cactus wat jammer dat het streepje niet meer is teruggekeerd... da's echt teleurstellend, ik heb er helaas ook ervaring mee!

Ik heb geen ervaring met teunisbloem- en tarwekiemolie. Ik heb er net een beetje op gegoogled en geloof niet dat ik het zou willen gebruiken. Ik heb niks met homeopathische middeltjes en het is nooit wetenschappelijk aangetoond dat het werkt. Sommige vrouwen zijn er positief over, maar van anderen lees ik weer dat het helemaal niet werkt.

Mijn lang verwachte menstruatie is weer voorbij en sinds een paar dagen ben ik trouw aan het temperaturen 's ochtends. Deze cyclus ga ik extreem mijn best doen om mijn eisprong te vinden, al moet ik een maand op wachten! Geinig om te zien dat mijn temperatuur elke dag bijna hetzelfde is: 36.50, 36.65 en 36.58. Dan moet het toch wel opvallen als het straks gaat afwijken!

Succes allemaal!!
Hey dames ik ga mee schrijven! Ben vandaag terug gekomen van de fertiliteits kliniek en na echo was er te zien dat ik ee eisprong heb gehad! Mijn nod is 14 september maar ivm medicatie moet ik wachten tot 16 september om betrouwbaar te testen
Hey chelle. Leuk om je ook in dit topic te lezen. Het is je zo gegund meid
Bloomaday gefeliciteerd!

Moos; wij hebben het met aantal mensen gedeeld omdat het ‘moest’ door MA; op werk veel afwezig geweest en beide ouders weten het plus een aantal broers/schoonzussen. Plus paar vriendinnen van mij. Ik had het liever voor ons gehouden maargoed, was niet anders.

Beter een positieve test voor ons allemaal deze ronde!
Ik heb ondertussen weer contact gehad met de fertiliteit
Omdat mijn cyclus weer langer was willen ze het toch graag in de gaten houden. Dosis clomid blijft voor nu gelijk, maar aankomende maandag moet ik weer voor een echo langskomen
Fijn articfox dat je weer naar fertiliteit gaat kunnen ze het allemaal beetje beter in de gaten houden
Chelle89 schreef:
03-09-2018 14:29
Fijn articfox dat je weer naar fertiliteit gaat kunnen ze het allemaal beetje beter in de gaten houden
Dankjewel
Ik ben heel benieuwd wat ze gaan zeggen/zien
Wat een hoop schrijfsters bij elkaar zo, leuk!

Ik sta weer aan het begin van de spannende fase van deze ronde. Tijdens de zwangerschap van m'n zoon én toen ik afgelopen juni zwanger raakte, voelde ik de innesteling heel duidelijk op 6 dpo. Dat zou morgen/overmorgen zijn (eisprong was afgelopen week 's nachts van woensdag op donderdag).

Ik voelde de vorige keren een nogal pijnlijk gerommel onder in m'n buik. Ik hoooooop echt dat dat morgen (of dus overmorgen, of voor mijn part in de dagen daarna) weer het geval is. We zullen zien. Tot nu toe verder nergens last van. Hooguit wat beginnende pijn in m'n borsten, maar dat komt gewoon door de progesteron toename, op zich wel goed nieuws :-]

Merk dat ik er - ook door drukte op m'n werk - wat minder mee bezig ben dan de vorige rondes. Op zich wel fijn. Maar 't blijft spannend!
Ja spannend!

Arctic fijn idd dat ze je in de gaten gaan houden. Ben benieuwd wat ze gaan zien..
Spannend arctic! Fijn dat ze het wat extra in de gaten gaan houden.

Ik ben zondag avond ongesteld geworden. De stemmingswisselingen waren dus pms gedrag haha. Wel jammer natuurlijk maar het was ook een kleine kans in ronde 1!
Ben wel erg blij dat mijn cyclus dus nu gelijk weer regelmatig lijkt..
Vol goede moed op naar ronde 2 met NOD 30 september!
Hee meiden!

Ik zou ook graag mee willen schrijven met jullie (ik lees al even mee). We zijn gestart met proberen in Februari en in juli heb ik helaas een miskraam gehad met 6 weken. Ik heb het nog steeds heel zwaar hiermee. Vooral omdat je een aantal weken zo ontzettend gelukkig bent geweest en hebt mogen dromen over een toekomst.
Nu weer terug bij af en zaterdag mijn nod. Heel spannend! Geen specifieke symptomen, ik heb iedere maand last van m’n baarmoeder na de eisprong en sinds m’n miskraam alleen nog maar erger.
Ik hoop ook voor jullie dat we snel door mogen schuiven naar de andere topics!
Ik ga weer in de meeleesmodus , maar beloof jullie op de hoogte te houden
Goudsie schreef:
03-09-2018 18:32
Hee meiden!

Ik zou ook graag mee willen schrijven met jullie (ik lees al even mee). We zijn gestart met proberen in Februari en in juli heb ik helaas een miskraam gehad met 6 weken. Ik heb het nog steeds heel zwaar hiermee. Vooral omdat je een aantal weken zo ontzettend gelukkig bent geweest en hebt mogen dromen over een toekomst.
Nu weer terug bij af en zaterdag mijn nod. Heel spannend! Geen specifieke symptomen, ik heb iedere maand last van m’n baarmoeder na de eisprong en sinds m’n miskraam alleen nog maar erger.
Ik hoop ook voor jullie dat we snel door mogen schuiven naar de andere topics!
Hee Goudsie, welkom hier! Wat naar dat jij ook een miskraam hebt gehad met 6 weken in juli. Ik precies hetzelfde. Heftig he :( Ik hoop dat je heel gauw opnieuw zwanger bent en dat dan alles goed zal gaan! Ik zit nu in ronde 3 en mijn nod is een paar dagen later dan die van jou. Hartstikke spannend. Zijn jullie bezig voor jullie eerste kindje?

Arctic hou je taai! Zou mooi zijn als ze je met echo's gaan monitoren. Dan weet je in ieder geval zeker dat je je ei niet mist. Ik duim voor je!
Welkom goudsie! Heftig een miskraam, logisch dat je het daar zwaar mee hebt. Hopelijk snel een plakker!

Hier een MA gehad in mei en inmiddels in de 4e ronde daarna; ergens rond eisprong nu. Toch stiekem een testje gedaan vanmiddag; licht streepje, maar ook pas op dag 13. Maar eens zien wat voor geks deze cyclus nu weer bedenkt, na die vage van vorige keer!
Starsuus, spannende periode komt er weer voor jou aan! Hopelijk komen dezelfde symptomen snel om de hoek kijken, hou je ons op de hoogte?

Sparreboom, fijn dat de olie mogelijk heeft geholpen!
En je eisprong mooi valt!

Goudsie, herken heel erg je gevoel wat blijdschap naar opeens verdriet en het een plekje moeten geven en verwerken.
Leuk dat je komt mee schrijven.
Mij heeft het echt geholpen om hier mee te schrijven, zulke lieve meiden, erkenning en allemaal met een dezelfde wens.
Ik had de eerste eisprong na mn ma ook heel veel last! Zelfs contact opgenomen met spoeddienst van vk.

Arctic, hou je ons op de hoogte?

Koekkoek, snap echt goed dat je toch even een restje waagt, helemaal juist door die onregelmatig kan vallen.
Hi ladies, wat leuk alle nieuwe dames erbij! Welkom allemaal 🌹 Ik vind het ook fijn om van mij af te schrijven, ook om dingen te toetsen. Ik was net lekker alles aan het lezen; zegt m’n vriend; wat doe je? Ik zeg op een forum aan het lezen ;) zegt ie wat voor een forum ? Ik: een wachtbank forum met allemaal meiden die
Zwanger willen raken, zo helpen we elkaar een beetje door die 2 weken heen! Hij: Ah zo fijn en goed dat de dames er zo voor elkaar zijn! Wilde ik even delen ;) hij wist dus nog niet dat ik schreef :)

Morgen m’n NOD, vanaf donderdag steeds een veeg helder bloed. Alleen gister niets, echter tijdens de sex weer wel (heel vervelend) en vandaag weer niets. Heb vandaag toch maar kruidvat test gekocht en ga morgen (als het niet verder doorbreekt) testen. Ook de Davitamon mama pillen in the pocket (kruidvat had ook 1+1 gratis)

@arctic: ik duim ook voor je mee 🙌🏻
Wat een leuke reactie van je vriend, Lynn :-] Ik hoop echt dat je morgen een positieve test in handen hebt!! :thumbsup:

Nu naar bed. Lekker slapen allemaal ladies!
Ik voel me helemaal welkom! Ik had al gelezen dat een aantal van jullie helaas ook met een miskraam te maken heeft gehad. Daarom wilde ik ook graag bij dit topic meeschrijven. Het is inderdaad voor ons eerste kindje en ik zit nu in de 2e cyclus erna. Deze cyclus heb ik voor het eerst echt gebruik gemaakt van ovulatietesten omdat ons libido ver te zoeken was ivm een korte verbouwing.

Koekoekk, hopelijk lopen de testjes mooi op naar een goede cyclus.

Lynn, heel spannend! Hopelijk zegt het iets!
goudsie wijzigde dit bericht op 03-09-2018 22:49
Reden: Aanvulling
29.09% gewijzigd
Moosforhappines1988 schreef:
03-09-2018 11:09

Welkom mel-k, wat spannend zeg!
Ga je wat eerder testen?
Nee, dat denk ik niet. Alhoewel ik niet weet of ik me kan beheersen. 😊

Het is wel spannend bij sommige dames. Hopelijk hebben jullie binnenkort een positieve test in handen!
Fijn zo’n reactie van je vriend Lynn!

Goudsie fijn dat je je welkom voelt! Hoop gedoe inderdaad hier voor sommigen, helaas.

Jaa dat wordt testjes mee; we gaan een nachtje weg!
Morning meiden,

Hier net getest maar de kruidvat test is witter dan wit, ook helemaal gestopt met rode spotting.. dus geen idee🙄 stel dat afgelopen donderdag mijn innesteling was, test ik aanstaande donderdag nog een keer (mits ik niet ongesteld wordt) dan zijn we een week verder 😌 jammer maar helaas...
Lynn, wat jammer zeg! Juist door wat bloedverlies heb je dan die hoop. Ik duim alsnog voor je.

Koekkoek, veel plezier met je nachtje weg! Waar ga je heen?

Chelle, welkom! Fijn dat ze hebben kunnen zien dat je ei is geweest. Spannend, we lopen gelijk op met onze nod. Loop je al wat langer in een traject? Wat zou het mooi zijn als het zo mag zijn deze maand

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven