Het wachtbankje - tussen ovulatie en menstruatie (deel 9)

15-07-2018 20:53 4202 berichten
Het vervolg op deel 8 van het wachtbankje tussen je ovulatie en menstruatie.
Je kan hier tijdens de wachtweken even bijkletsen en van alles delen.

Wees welkom!

Je kan hier zelf je NOD en andere informatie over jezelf aanpassen in dit bericht.
Dit doe je door in te loggen met de volgende gegevens:
Naam: wachters
Wachtwoord: wachtbank

Je kunt zelf kiezen of je dit kenbaar wilt maken.

NaamNODRondeage v/mBijzonderheden
Pocassie3-1731/332e kindje
Burg235-1332/311e kindje
Mommywensje35-1329/2928 Aug implanon verwijderd! Ronde 3
Maya8810-11130/32Eerste kindje, onregelmatige cyclus variërend van 32 tot 39 dagen.
Vlindertjezs15-13328/35IUI ronde 3
Starsuus21-1634/48Mk in juli, ma in oktober. Wens voor een 2e kindje.
Lynn8321-11435/301 IUI gehad, feb 2019 weer verder
Florazon27-1428/321e kindje, mk oktober bij 6.4
Tb84?2733/34November 2017 miskraam, Oktober 1e ronde clomid. wens voor een 2e kindje.
Anoniempje10?......x
DE1987?231/38geen
Troela89?429/34diabetes type 1, 2de kindje
Luna-87?531/34 1ste kindje
Cactus11?1232/30huisarts geweest, formulieren bloed en zaadonderzoek
Pindaeter?1328/30x
Mies22?1228/331e kindje, onregelmatige en lange cyclus (35-42 dgn. Voor het eerst ovulatietesten gebruikt
arcticfox1??27/36eerste kindje. Lange onregelmatige cycli vier rondes clomid, nu derde ronde gonal f+ovitrelle. Wacht op gesprek met arts

:cheer2: Zwanger in november! :cheer2:
Mel-K
Moosforhappines1988 :rose:
Deborah30
Koetjesenkalfjes :rose:

:cheer2: Zwanger in december! :cheer2:
Stippeltjesbehang
KoekoekK
Ijs_monster
Nijn-tje
*FRozen_Star*
Diamantje123
DEM89
Leeuw32
LaChouffe
Kikivermeer
anoniem_638338a67ac5b wijzigde dit bericht op 01-01-2019 01:00
65.70% gewijzigd
Hmm ja weet ik niet zo goed eigenlijk.. de ronde dat ik zwanger werd was ie op dag 19 en de eerste na ma noet gechecked.. die daarna dag 16 en laatst dus dag 20 ofzo.. en nu nog geen idee!
Heeft even mogen duren, maar mijn menstruatie heeft nu eindelijk doorgezet. Door deze onverwacht lange ronde is onze timing helemaal verkeerd geweest. Ook zal ik weer contact opnemen met de fertiliteit hierover
Alle reacties Link kopieren
He wat balen toch, Arcticfox. Kon je af en toe maar even naar binnen kijken he, om te zien of dat ei al op springen staat. Hopelijk valt het de komende ronde beter te voorspellen. Knuffel voor jou!
starsuus grappig dat je dat zegt. Nu mijn cyclus zoveel langer is geworden ondanks de clomid, is de kans aanwezig dat mijn dosering omhoog moet. In dat geval krijg ik inwendige echo's om mijn ei te volgen
Zo niet, dan ga ik weer aan de ovulatie testen
Arcticfox ik ben benieuwd wat de arts zegt en of de dosering omhoog moet. Hopelijk gaat het goede effect hebben voor je. Ik hoop het!

Sunne gefeliciteerd!! Dat is een duidelijke streep hoor!

Maya ik gebruik dezelfde ovulatietesten die lynn ook gebruikt. Dit al vanaf het begin en het werkt perfect bij mij. Krijg steeds een duidelijke piek en weet dat ik dam dag erna of 2 dagen later de eisprong moet hebben. Zorgen dat we die dagen ook en periode vooraf seks hebben.

Hier nog steeds geen menstruatie te bekennen of de bekende krampen. We hebben vanavond een feest bij vrienden waar altijd flink wordt gedronken. Ik ga denk ik zo toch nog een test doen. Mocht deze ook wit zijn ga ik vanavond gewoon drinken. Zit nu op 13dpo terwijl ok op 12dpo altijd ongesteld wordt. Pff zwanger worden is helemaal niet meer leuk meer. Wil dat ik maar ongesteld wordt zodat ik door kan gaan maar ronde 9.
cactus het is ook niet altijd leuk. Zeker als je al wat langer bezig bent en er zoveel onduidelijkheid is.
Ik ben benieuwd naar je test.

Ik hoop eigenlijk dat ze de dosering omhoog gaan doen of mij op een andere manier weer gaan monitoren. Want dit schiet niet echt op zo.
Ik ben wel blij dat mijn menstruatie heeft doorgezet. Ben er verbazingwekkend kalm onder op het moment
Nou Omo wit weer. In de verste verte geen mini streepje te bekennen. Dan weet ik iig dat ik vanavond geen smoesje hoef te verzinnen of perse de bob hoef te zijn. Kunnen we gewoon op de fiets. Ik ga het even allemaal los laten en vanavond genieten onder het genot van een drankje:)
cactus geniet ervan vanavond. Hopelijk doet het je goed
Cactus, wat jammer van die witte test!
Had je Nou eerder deze ronde wel een licht streepje of was dat je ovulatietest?
Geniet van je avondje!

Arctic, wat fijn dat je menstruatie heeft doorgezet. Ik hoop dat het meer gemonitord gaat worden, lijkt mij toch wat fijner een volgende stap?
moos echt een volgende stap zal het niet zijn. Ik ben in de eerste ronde clomid ook gecontroleerd. Toen deed het keuring zijn werk
@arctic, super vervelend als je lijf én de medicatie niet gewoon doet wat het moet doen! Ik weet natuurlijk niet hoe je je ei volgt maar ik doe het dus met die dipsticks en daarna clearblue en houdt het bij, wil je dat ik die foto nog een keer upload ? Voel met je mee :(

@Cactus, ja super herkenbaar, hier nu 10 dagen dpo, 4 sept m’n NOD, ook een festival geskipt omdat ik dan niet echt lekker kan drinken, want stel dat..... ja bah! Zo is het ook helemaal niet leuk! Alle gezellige dingen gaan hier gepaard met een wijntje dus undercover blijven is lastig dan.

Inmiddels heb ik geen bloed meer bij afvegen, dat had ik gister en eergisteren wel een beetje.. dus maar afwachten tot dinsdag, verder 0 symptomen, alleen borrelende darmen.

Nou dames, geniet van jullie weekend, ik ga maar ff een beetje shoppen om de gedachte te verzetten 😏
lynn super lief van je
Ik ga eerst het antwoord van de fertiliteit afwacht. Als ze besluiten dat de dosering omhoog moet dan krijg ik een serie inwendige echo's om de follikels te meten
Anders ga ik weer ovulatie testen doen en laat ik jullie meekijken als ik er niet uitkom

Vanmiddag ga ik voor mijn vrijwilligerswerk aan een project en vanavond lekker op stap met een vriendin. Ook mijn gedachten even verzetten
Geniet van je avond cactus; terecht dat je gaat genieten van een drankje!

Arctic; fijn dat je op pad gaat, terecht ook! Hopelijk gooien ze de dosis dan omhoog inderdaad; benieuwd wat ze zeggen!

Lynn enjoy je shopmiddag!

Hier een vol weekend; ergens volgende week eisprong dus vanavond mooi een fijn wijntje erbij op een feestje. Fijn weekend meiden!
Ik ben een tijdje afwezig geweest van het forum wel meegelezen maar niet meegeschreven. We gingen op vakantie en ik wilde het wat meer loslaten. Ook geen ovulatietesten mee.

Nu verloor ik afgelopen zaterdag war bruin bloed. Erg vroeg voor mijn doen want een cyclus is bin mij gemiddeld 34 dagen en dit was dag 27. Flink balen dus dat het weer niet gelukt is. Toch zette mijn menstruatie niet door. Maandag getest maar wit. Ook een paar kleine stolsels verloren maar geen helder rood bloed gezien. Dus vanmiddag mijn testdrang proberen te stillen en tot mijn schrik voor het eerst in mijn leven een super duidelijke streep op kv2v5 test!

En nu? Nu ben ik super onzeker. Het is ronde 8. Heb ik Vals positief getest? Niet meer zwanger i.v.m. de stolsels? Ik heb echt helemaal geen symptomen. Voel mij totaal niet zwanger... maar toch staat er echt een streep! Uiteraard ga ik morgen weer testen en dan ook een digitale maar ik ben er zo bang voor!

:huh:
Och Bloomaday, kan me zo goed voorstellen hoe je je voelt. Super vervelend die onzekerheid. Ik ben soms zo zenuwachtig, vooral tijdens een test, dat ik bang ben dat het negatieve invloed heeft op en eventuele prille zwangerschap. Hoe dan ook hoop ik ontzettend dat het bij jou gewoon een goeie test was (grote kans!) en dat je morgen weer positief test. Legio vrouwen met bloedverlies, zeker in het begin van de zwangerschap! Hou je taai!

Ik ben intussen in de weer met een vaginale schimmelinfectie. Wat is DAT vervelend!! :facepalm: Loop ik me ook nog druk te maken of het misschien m’n vruchtbaarheid beinvloed... naja. Niks aan te doen. Volgens de assistente van de huisarts mocht ik (gelukkig!) wel gewoon de reguliere middeltjes gebruiken van de drogist. Nu maar hopen dat het snel weer klaar is met die ongein.
Lynn kun je niet zeggen dat je aan de antibiotica zit en daarom niet kan drinken? Of vind je er ook niet zoveel aan als de rest wel aan de wijn zit?
Cactus wat jammer en verwarrend! Had het zo gehoopt voor je. Veel plezier vanavond! Ook voor de anderen waarbij het niet gelukt of onzeker is. Hier vanavond ook een feestje van een vriendin die op reis is geweest. Gaan ook op de fiets dus lekker zoals 'vroeger' de fles wijn mee :D

Arcticfox jammer dat je menstruatie door heeft gezet. Je zat nog wel onder je max van 35 dagen toch? Ben benieuwd wat de fertiliteit zegt.

Starsuus vervelend zeg! Heb je er iets voor gekregen? Heb het 1x gehad, kreeg toen zo'n ronde pil die ik moest inbrengen en toen was het gauw over gelukkig.

Heb mijn vriend gevraagd wat hij wil, of even loslaten of gewoon verder met testen. Hij wil gewoon verder, jammer als het een keer niet lukt, maar hij wil net als ik de beste kansen benutten. Wel fijn dat hij er ook zo in staat.

Bloomaday gefeliciteerd dan toch!? Een streep is een streep! Klinkt als een innestelingbloeding dan? Dus in theorie zou het kunnen.

Ik ga weer even op de achtergrond meelezen en over een week of 3 hopelijk weer meeschrijven.

Succes wachters
Lynn, drink je de hele periode nu helemaal niks meer? Wat jammer dat je je festival hebt moeten skippen.
Lekker geshopt?
Klinkt wel spannend bij jou! Nog geen kruitvat gedaan?

Bloomaday, voorzichtig gefeliciteerd!
Jammer dat je niet meteen volop kunt genieten door de bloeding, maar hopelijk niks vervelends. Daarna geen bloeding meer gehad?

Starsuus, vervelend is dat hè, ook weleens gehad. Gelukkig is het vaak snel weg!

Maya, fijn dat jij en je vriend er hetzelfde instaan en toch weer voor gaan.

Koekkoek, geniet van je wijntje vanavond, zo ook naar een feestje.

Oh wat hoop ik zo hard dat het deze ronde raak is voor ons allemaal!!
vanmiddag nog op kraamvisite geweest. Ennnn natuurlijk de vraag, kriebelt het bij jullie al? :bye: ze moesten eens weten Haha

Ik vind dus helemaal niet zo nodig om met mensen te delen dat we ermee bezig zijn, hebben jullie dat wel?
Zo veel leuker als ik mensen straks kan verrassen. :flirting:
@moos, jaaaa drink wel hoor ! Maar nu de afgelopen dagen met een beetje bloed en dinsdag m’n NOD ga ik ff geen wijntjes meer drinken, vandaag bij familie: aaaah neem toch een lekker wijntje ! Wil je echt niet ? Zeker ?? Vanaf dinsdag kan het weer wel óf niet 😂

Net weer een veeg rood, jeetje ik word er zo onzeker van, geen idee wat er allemaal aan de hand is, heb nog geen kruidvat test gedaan.. probeer dinsdag gewoon af te wachten *zucht*

Voor de meiden die nu lekker op stap zijn: haaaaave fun!! 😘
@bloomaday: whooooohooooow! Ja een streep is een streep toch !!! Gewoon proberen om rustig af te wachten, ik duim voor je mee 🌹
Ik heb vanmorgen weer getest. Duidelijke streep op de Kruidvattest en de clear blue geeft ook zwanger 1-2 weken aan. Kan het echt niet geloven.

Dit was trouwens de eerste maand dat ik trouw teunisbloemolie heb geslikt... het kan toeval zijn maar misschien ook niet.

Ik hoop dat alles goed blijft gaan en wens jullie allemaal succes op het wachtbankje en ook heel binnenkort een positieve test toe!
Bloomaday gefeliciteerd!!
Ik heb mij wel al verdiept in tarwekiemolie om dit tussen de eisprong en NOD te slikken. Welk effect geeft teunisbloemoloe? Ik ga mij er nog eens in verdiepen.
Hier nog steeds geen ongesteldheid dag 14 na eisprong. Gister toch maar ratler gedronken dacht zit iets minder alcohol in dan gewoon bier, en totaal 4 stuks. Pff je houdt dan toch in je achterhoofd dat het misschien nog wel raak is. Mijn vriend vroeg vanochtend al heb je de teat wel goed gedaan. Duhh na 8 maanden weet ik inmiddels wel hoe testen werken. Ik verwacht dan vandaag uiterlijk morgen ongesteld te gaan worden. Als ik toch zwanger zou zijn dan zou ik enorm balen van alcohol. Voor wie het vroeg afgelopen woensdag had ik met een lampje een mini licht streepje op de zwangerschaps teat na aflees tijd. Maar die vam vrijdag en zaterdag van Kruidvat was hartstikke wit ook na de afleestijd. Succes weer allemaal!!
Geweldig Bloomaday! Van harte gefeliciteerd! Dat je het nog niet kunt geloven, kan ik me wel voorstellen. Gelukkig heb je nog acht maanden om aan het idee te wennen ;-))

Moos bij ons weten best veel mensen dat we graag een tweede willen, maar dat komt ook omdat ik het fijn vond om met m’n vriendinnen te delen dat ik een mk had gehad. Denk dat het alsnog een leuke verrassing zal zijn als ik ze kan vertellen dat het weer raak is. Dat vertel ik dan trouwens wel pas na een week of tien (denk ik nu tenminste), om wat zekerder te zijn dat het dan wel een plakker is.
starsuus wijzigde dit bericht op 02-09-2018 16:19
0.77% gewijzigd
Bloomaday gefeliciteerd !!

Moos: bij ons weet alleen een bevriend stel dat wij aan het proberen zijn en verder nog niemand.
Zij is mijn beste vriendin en is zelf ook bezig. Ik heb het haar in het voorjaar verteld toen ze een miskraam heeft gehad. Het zit ons beide niet echt mee. Wat dat betreft hebben we veel steun aan elkaar
Ergens wil ik het ook met mijn moeder delen, maar daar is mijn vriend nog niet aan toe. Dat respecteer ik uiteraard
Ik heb even op de achtergrond meegelezen.

Gefeliciteerd Bloomaday, een streepje is een streepje!

Cactus, ik zit inmiddels ook 14 dagen na eisprong en zou vandaag ongesteld moeten worden. Ik zie alleen nog niks, maar ik voel wel alsof ik het moet worden.. testen zijn ook wit. Afwachten maar weer! Terwijl ik toch echt altijd stipt optijd ongesteld wordt.

Moos, nee wij hebben het nog tegen niemand gezegd! Het lijkt me zo leuk al die verbaasde gezichten, niemand zal het namelijk van ons verwachten!

Hier dus nog geen ongesteldheid, wel een boel negatieve testen :bonk:
Wij proberen zwanger te worden sinds 01/07/2018

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven