Het wachten duurt lang!

24-05-2016 16:22 5 berichten
Wachten, wachten en nog eens wachten.

Ik zit al vanaf januari thuis, dus alles rond en in het huis is allemaal klaar en schoon. Heb hier thuis helemaal niks meer te doen, en jaa dan duurt wachten lang!

Aangezien ik morgen 41 weken zwanger ben durf ik ook niet zo goed alleen weg om een boodschap te doen. (Alles is redelijk ver uit de buurt en kan nergens heen zonder auto)

Moet wel zeggen dat ik de wijk en de mensen beter heb leren kennen door al het wandelen wat ik doe, want tja je moet toch iets he om het misschien enigszins op gang te helpen.

Morgen gaan ze me voor de eerste keer strippen, ben heel benieuwd of het iets doet. Spannend!!

Ik hoop een deze dagen te gaan bevallen, niet alleen omdat ik het wachten beu ben maar ook omdat mijn vader de 31e een hart catheresatie (als je dat zo schrijft) krijgt.

Dit betekent dus dat als ik voor die tijd niet beval hij zijn kleinzoon voorlopig niet kan zien (mijn vader woont in Hoorn en ik in Tilburg). Dit brengt toch zeker wel extra spanning met zich mee,, en ga me (eigenlijk pas sinds vannacht) steeds meer afvragen.. Wat als...

Aan mijn vaders kant worden de mannen absoluut niet oud en ben trots dat hij als eerste het haalt om opa te mogen worden.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan me voorstellen dat het wachten lang duurt, met het oog op je vader! Een wetenschap heb je; er is er nog nooit eentje blijven zitten

Ik hoop voor je dat je je kind snel aan zijn opa mag voorstellen!
Find people who will make you better (M. Obama)
Vind het wachten echt verschrikkelijk.

Wachten op zo iets moois wat je gaat krijgen duurt natuurlijk altijd lang.

De mensen om je heen die net wat later uitgerekend waren zijn inmiddels al bevallen.

Maar met dit nieuws van mijn vader duurt het extra lang.

Sta op het punt om te vragen morgen na het strippen of ze als het niks doet me eerder kunnen inleiden, Marja dat is eigen iets wat ik echt wil voorkomen.
Alle reacties Link kopieren
Herkenbaar. Ik was een week overtijd en het ook zo spuugzat. Weet nog zo goed die ochtend vroeg dat ik me liet strippen, en ik nog potdicht zat volgens de vk. Ik zag mezelf al helemaal ingeleid worden de volgende week met toeters en bellen! En toch, is zoonlief niet meer dan 12 uur later na de strippoging geboren. Het kan heel snel gaan!!!
Ohh ik hoop het zo Lize1991!!

Na alle harde buiken en oefenweeen hoop ik toch iets ontsluiting te hebben zodat ze me makkelijk kunnen strippen.

En net als bij jou binnen 12 uur te bevallen hihi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven