Hoe lang na stoppen pil zwanger?
woensdag 18 december 2019 om 14:16
Oke, ik weet dat het helemaal niks zegt hoe lang het bij anderen heeft geduurd en dat ik er dus niks aan heb om het te vragen, maar ben toch nieuwsgierig 
Ik slik vanaf mijn 13de ongeveer al de pil ivm menstruatie met veel klachten. Ik ben nu 33 en zou graag over een aantal maanden willen gaan proberen zwanger te worden en daarom denken we er nu over om vanaf januari de pil in de prullenbak te gooien.
Mijn vraag is dus, wie heeft ook een jaar of 20 de pil geslikt en hoe lang duurde het 'ontpillen'/ zwanger worden bij jou?
Ik slik vanaf mijn 13de ongeveer al de pil ivm menstruatie met veel klachten. Ik ben nu 33 en zou graag over een aantal maanden willen gaan proberen zwanger te worden en daarom denken we er nu over om vanaf januari de pil in de prullenbak te gooien.
Mijn vraag is dus, wie heeft ook een jaar of 20 de pil geslikt en hoe lang duurde het 'ontpillen'/ zwanger worden bij jou?
woensdag 18 december 2019 om 14:23
woensdag 18 december 2019 om 14:34
woensdag 18 december 2019 om 16:21
+1
woensdag 18 december 2019 om 16:40
Idem.
Na 18 jaar de pil te hebben geslikt.
woensdag 18 december 2019 om 17:28
Bedankt voor jullie reacties.
Zoals ik ook in de OP aangaf, weet ik dat het helemaal niks zegt. Maar ik ben gewoon een beetje een controle freak en probeer alles het liefst te plannen. Ik zou graag nog een half jaartje wachten, maar ben aan de andere kant ook bang dat het dan nog een jaar duurt.
Nu zie ik om me heen ook meer dan genoeg gevallen waar het niet zo soepel gaat en waar het niet op de natuurlijke manier lukt.
Dus hoopte gewoon een beetje rode draad uit jullie antwoorden te halen.
Zoals ik ook in de OP aangaf, weet ik dat het helemaal niks zegt. Maar ik ben gewoon een beetje een controle freak en probeer alles het liefst te plannen. Ik zou graag nog een half jaartje wachten, maar ben aan de andere kant ook bang dat het dan nog een jaar duurt.
Nu zie ik om me heen ook meer dan genoeg gevallen waar het niet zo soepel gaat en waar het niet op de natuurlijke manier lukt.
woensdag 18 december 2019 om 17:52
Binnen 2 maanden was ik zwanger, na 8 jaar pilgebruik. Overigens had ik het niet verwacht want ik was 1 keer eerder met de pil gestopt (om andere redenen) en toen duurde het 8 maanden voordat ik überhaupt ongesteld werd. Ik had toen wel al een jaar of 15 de pil geslikt.
Wow, wat zie jij er vandaag geweldig uit!
woensdag 18 december 2019 om 18:38
Tja dat ligt ook aan de kwaliteit van je eitjes, je leeftijd, dat soort dingen.diedietje schreef: ↑18-12-2019 17:28Bedankt voor jullie reacties.