hoe snel zwanger?

30-01-2012 01:48 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoe snel waren jullie zwanger nadat je gestopt was met de pil? Laatste pil heb ik op 19 januari geslikt. Nog niet zwanger, maar zou ook te snel zijn denk ik.
voor alle mensen die al zolang moeten wachten.

Ik zelf was drie keer binnen de maand zwanger.
quote:Lena81 schreef op 30 januari 2012 @ 10:54:

[...]

Van deze uitspraak wordt ik wel een beetje nieuwsgierig, of wil je er verder liever niets over kwijt?Jawel hoor, ik heb een tijdelijk contract en probeer te vermijden dat ik zonder geld en kinderopvang kom te zitten. Ik ben niet zo goed met acute stress tijdens mijn verlof. Heel platvloers
To. Bij mij duurde het 13 maanden voor mijn cyclus na de pil weer op gang kwam en toen had ik een cyclus van 8 weken. Het boek van mariel croon is idd een aanrader. Toen ik eenmaal wel kindjes wilde (ver na stoppen met de pil, dat had een andere reden, en toen mijn cyclus netjes 29 dagen was) 3x in één keer raak, van de laatste keer ben ik nu ruim 11 weken zwanger.

Door vriendinnen en familie in mijn omgeven ben ik me zwaar bewust van het feit dat ik ontzettende mazzel heb.
Het maakt niet uit hoe lang of kort het duurt voor je zwanger bent,

wij zijn gestopt met de pil op 12 maart en wij zijn nu 9 weken zwanger, dus het was bij ons met 3 weken tot 1 maand gebeurt.. bij een ander kan het wel maanden tot jaren duren.. en het gaat er maar net om of jij of je partner goed vruchtbaar zijn (hij goed zaad heeft) of je een gezonde levens style hebt zegt helemaal geen %$&% het is dan ook nog maar de vraag of het goed gaat of niet,ik ben 3 jaar bezig geweest met mijn ex vriend en heeft tot 3x toe geleid dat ik een miskraam heb gehad, en uit eindelijk bleek dat hij slecht zaad heeft, mijn arts vertelde mij en mijn huidige vriend dat het 10 maanden tot een jaar kon duren omdat de boel beschadigt was maar daar hoef je dus ook niet altijd van uit te gaan... nou hoef je niet gelijk naar je huisarts te renen en zeggen dat het niet lukt, zij kijken er pas naar om als je een jaar of langer bezig bent en het niet lukt,, tenzij je een onregelmatige menstruatie hebt maar ook dan moet je dat eerst 6 maanden goed bij houden.. ik wens je succes en hoop voor je dat het lukt maar verdiep je even in de feiten en dingen voor je er echt voor gaat, heb geen idee hoe jong of hoe oud je bent maar niet heb idee dat je echt weet wat je allemaal te verwachten staat, en mocht je zwanger raken hoop ik dat het een makkelijke zwangerschap is, ik ben pas 9 weken zwanger maar heb verschrikkelijke banden pijn!!!! en voor de gene die al een hele poos bezig zijn.. Heel veel sterkte en succes gewenst.. maar ook voor jullie komt er vast die mooie dag!!
Er valt niets over te zeggen, de een vlug de ander niet.

Ik was eerste maand zwanger zonder veel seks, werd miskraam, ronde erop (week later na bloeding had ik blijkbaar weer eisprong) weer meteen zwanger. Nu bijna 21 weken. Ik heb veel geluk gehad.
Ruim 3 jaar..
Ik ben op mijn 37e van mijn eerste KID-poging zwanger geworden. Helaas een miskraam. Inmiddels 8e poging in afwachting.
Waar zit de any-key?
Gestopt met de pil mei 2011, nog niet zwanger
Januari 2011 gestopt met de pil, nog altijd biet zwanger.

Iedereen is verschillend.. Hoop voor je dat je snel zwanger bent maar probeer er niet teveel op te focussen..
Balaika, ben je nou in januari of mei gestopt?!

Overigens is dit al een heel oud topic. Wellicht weet TO inmiddels precies hoelang ze erover heeft gedaan om zwanger te worden....

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven