hoe snel zwanger?
maandag 30 januari 2012 om 02:19
Bij sommige vrouwen duurt het jaren.
Sommige vrouwen moeten hormonen spuiten om eitjes te oogsten die bevrucht weer terug geplaatst worden.
Sommige vrouwen kunnen helemaal niet zwanger worden.
Jij bent net gestopt met de pil, waarschijnlijk zitten de werkende stoffen nog in je systeem.
Om nu al in de stress te schieten
Sommige vrouwen moeten hormonen spuiten om eitjes te oogsten die bevrucht weer terug geplaatst worden.
Sommige vrouwen kunnen helemaal niet zwanger worden.
Jij bent net gestopt met de pil, waarschijnlijk zitten de werkende stoffen nog in je systeem.
Om nu al in de stress te schieten
maandag 30 januari 2012 om 06:34
Misschien eerst even wat meer in verdiepen voordat je daadwerkelijk zwanger probeert te worden? Komt op deze manier echt over of t een ingeving is?
Je weet toch hopelijk wel dat t niet vanzelfsprekend is dat je zwanger raakt en dat er mensen zijn die er wel jaren over doen?
19 jan gestopt met de pil? Dan is je cyclus nog niet eens voorbij....weet je wel dat er zoiets bestaat als een eisprong?
Ps. nogmaals: het komt zo over dat je je er nog helemaal niet in verdiept hebt, misschien heb ik t mis? Sorry dan!
Je weet toch hopelijk wel dat t niet vanzelfsprekend is dat je zwanger raakt en dat er mensen zijn die er wel jaren over doen?
19 jan gestopt met de pil? Dan is je cyclus nog niet eens voorbij....weet je wel dat er zoiets bestaat als een eisprong?
Ps. nogmaals: het komt zo over dat je je er nog helemaal niet in verdiept hebt, misschien heb ik t mis? Sorry dan!
maandag 30 januari 2012 om 06:47
maandag 30 januari 2012 om 07:09
maandag 30 januari 2012 om 07:47

maandag 30 januari 2012 om 07:48
quote:winterfeestjurk schreef op 30 januari 2012 @ 07:09:
ik zal ongetwijfeld al mosterd zijn, maar wil toch graag reageren:
je bent 11 dagen geleden gestopt met de pil, dan kun je echt nog niet zwanger zijn! je zult toch geduld moeten hebben TO, probeer te genieten van het feit dat jullie zwanger proberen te raken ach sommige vrouwen raken al zwanger als ze 1 pil vergeten zijn.
ik zal ongetwijfeld al mosterd zijn, maar wil toch graag reageren:
je bent 11 dagen geleden gestopt met de pil, dan kun je echt nog niet zwanger zijn! je zult toch geduld moeten hebben TO, probeer te genieten van het feit dat jullie zwanger proberen te raken ach sommige vrouwen raken al zwanger als ze 1 pil vergeten zijn.

maandag 30 januari 2012 om 07:52
Ga aub niet kijken naar anderen, en hoe snel die zwanger raakten...
bij mij was het beide keren direct raak, bij de oudste doordat ik ziek ben geweest en mijn pil niet goed werkte, bij de jongste doordat ik gewisseld had van spiraal naar pil en eigenlijk dacht dat de eerste strip ook oké was
Twee heerlijke verrassingen dus....
bij mij was het beide keren direct raak, bij de oudste doordat ik ziek ben geweest en mijn pil niet goed werkte, bij de jongste doordat ik gewisseld had van spiraal naar pil en eigenlijk dacht dat de eerste strip ook oké was
Twee heerlijke verrassingen dus....

maandag 30 januari 2012 om 07:55
Oudste door de pil heen zwanger (te lichte pil), nummer 2 door de prikpil heen zwanger, en mijn kersverse babymeisje kwam gewoon na de eerste keer seksen zonder condoom.
Ik mag zeggen dat ik wat dat betreft een gezegend mens ben nooit moeite gehad om zwanger te raken, en 3 hele mooie kinders gekregen!
Ik mag zeggen dat ik wat dat betreft een gezegend mens ben nooit moeite gehad om zwanger te raken, en 3 hele mooie kinders gekregen!
Never look down on anybody, unless you're helping them Up.

maandag 30 januari 2012 om 08:31
Geen idee, ik slikte de yasmin-pil, werd keurig ongesteld in de stopweek maar doordat ik op den duur de hele dag met een katerig raar gevoel liep deed ik een test en bleek ik al bijna 2,5 maanden zwanger.
Nu zijn we bezig voor een tweede en in ronde 3 beland, ik moet 1 dezer dagen ongesteld worden en denk dat ik dit ook word.
Meid je bent pas net met de pil gestopt, geef het even tijd!
Nu zijn we bezig voor een tweede en in ronde 3 beland, ik moet 1 dezer dagen ongesteld worden en denk dat ik dit ook word.
Meid je bent pas net met de pil gestopt, geef het even tijd!