Hoeveel kost de combinatietest?

25-11-2013 13:01 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aangezien zowel het ziekenhuis als de verzekering er erg geheimzinnig over doen: weten jullie misschien wat een combinatietest kost?
Had iemand op 'ons topic' niet gezegd dat het 160 euro kost? Ik kan het ook ergens anders hebben gezien maar volgens mij niet.

Diegene zei dat het bij haar vergoedt wordt maar het wel van de eigen risico gaat.
¤ 156.26

http://www.echo-enzo.nl/Combinatietest
Ja, ik heb ook rond de 150 euro in mijn hoofd (als je onder de 36 bent).
Verloskundige kan je dit ook precies vertellen, eventjes belletje wagen. maar inderdaad rond de 150 euro maar wordt niet vergoed door ZV als je onder de 36 bent. Volgens mij weer wel als de uitslag onder de norm van 1:200 komt en vervolgonderzoeken zoals punctie moeten plaatsvinden maar ok dat even navragen.
Vanuit de basisverzekering wordt de combinatietest niet vergoed als je onder de 36 bent. Sommige aanvullende verzekeringen vergoeden hem wel als je onder de 36 bent. Voordeel is dat hij dan niet van je eigen risico afgaat, dat is wel wanneer hij vanuit de basisverzekering wordt vergoed.
Bij ons ¤135
ls je op google zoekt vind je tussen de ¤130 en ¤150.
Bij ons ¤150,- in 2011.
156¤
Bedankt voor de reactie allemaal! Voor de geinteresseerden: de bloedtest in belgie waarmee doen met zekerheid kan worden bevestigd of uitgesloten kost 460 euro.
quote:stampertje34 schreef op 25 november 2013 @ 21:15:

Bedankt voor de reactie allemaal! Voor de geinteresseerden: de bloedtest in belgie waarmee doen met zekerheid kan worden bevestigd of uitgesloten kost 460 euro.Waar? Ik kan de NIPT alleen voor ¤500 excl geslacht en ¤600 incl geslacht vinden. En dat is in Brussel. Die in Antwerpen kost ¤690.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven