Holte gevuld met bloed

21-01-2017 19:44 17 berichten
Heeft iemand ervaring met een holte gevuld met bloed tijdens de echo? Zo ja weten jullie wat het was?
wat zegt de gyn?
Ik heb het ook gehad. Was zichtbaar bij echo na bloedverlies. Inmiddels is dochter een jaar.

Was het met het kindje wel goed?
Het kindje was goed! Maar ik was toch niet helemaal gerust gesteld omdat ze zei dat het niet persee iets ergs hoefde te zijn maar ik moest wel rustig aan doen
Alle reacties Link kopieren
Hoelang ben je zwanger?
Bij mijn tweede had ik een beetje bloedverlies en kreeg vanwege een eerdere miskraam een vroege echo met 5 weken. Toen was er een mooi kloppend hartje te zien en een holte met bloed in de baarmoeder. Volgens de gynaecoloog kon dat bloed het vruchtje mee trekken of het kon goed gasn, niets over te zeggen. Twee weken later weer een echo en toen was het bloed weg en alles goed. Dochter is nu bijna 9.
8 weken nu, oke het is dus gewoon afwachten
quote:reisa1978 schreef op 21 januari 2017 @ 20:29:

Bij mijn tweede had ik een beetje bloedverlies en kreeg vanwege een eerdere miskraam een vroege echo met 5 weken. Toen was er een mooi kloppend hartje te zien en een holte met bloed in de baarmoeder. Volgens de gynaecoloog kon dat bloed het vruchtje mee trekken of het kon goed gasn, niets over te zeggen. Twee weken later weer een echo en toen was het bloed weg en alles goed. Dochter is nu bijna 9.Wat fijn!! Thanx
quote:xxrozeliefxx schreef op 21 januari 2017 @ 19:53:

Ik heb het ook gehad. Was zichtbaar bij echo na bloedverlies. Inmiddels is dochter een jaar.

Was het met het kindje wel goed?Goed om te horen, ja het kindje was goed (voor zo ver dan want ben nog maar acht weken) maar de holte was wel groter dan m'n vruchtzakje
Hier was op een van eerste echo's ook bloed te zien, maar geen bloedverlies gehad en was daarna wel weg. Maar kon bij mij te maken hebben met eventuele wond van spiraal.
Wanneer heb je weer een controle?
quote:xxrozeliefxx schreef op 25 januari 2017 @ 10:27:

Wanneer heb je weer een controle?8 februari
Hopelijk blijft het tot die tijd gewoon goed gaan.

Hoe is het nu met je?
Lief dat je het vraagt! Het bloeden is gestopt, dus hopelijk blijft dat zo
en hoe was de echo vorige week?
Gelukkig was alles nog goed!! Dankjewel
Fijn om te lezen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven