Hsg??

29-12-2018 11:14 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal,

Heb deze week een hsg onderzoek gehad. Ik merk dat ik nu na het onderzoek veel last van mijn darmen heb en continu misselijk ben. Hebben meerdere mensen hier ervaring mee? Overigens was de uitslag wel goed..
Geen last van gehad. Maar als je je zorgen maakt: gyn bellen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Er heerst nu ook (buik) griep
@badmuts111 daar zat ik net ook al te denken idd.. misschien omdat t nu allemaal samen valt ik een beetje ging twijfelen
Ik heb alleen de dag zelf heel erg last van mijn darmen gehad, en erg misselijk geweest.
Als je het niet vertrouwd, gewoon even bellen.
Voor mij alweer lang geleden, maar ik kreeg een kuur (volgens mij ab) mee naar huis en kreeg daar behoorlijke diarree van. Had niet de indruk dat het van de ingreep zelf kwam
Ik heb bij het hsg een infectie opgelopen. Ik werd na het hsg ziek: buikpijn, koorts, zitten en plassen deed pijn. Na een aantal dagen kreeg ik antibiotica. Uiteindelijk opgeknapt.
Ik heb er bijna niet van gemerkt en ben direct na de hsg weer aan het werk gegaan. Ik was wel twee maanden later zwanger :)
@pandax waauw wat mooi dat je zo snel zwanger bent geworden! Hopelijk is dat bij mij ook het geval. Hadden ze bij jou iets gevonden?

@zizo jeetje wat erg, kreeg je er direct last van? Denk dat het bij mij meer combi is van spanning en grieperig
Nee, niets gevonden. Ik had kort ervoor een bbz gehad en ik wilde weten of de overgebleven eileider wel toegankelijk was. Dat was hij :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven