hypnobirthing online cursus

14-03-2020 17:44 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal

Ik ben momenteel 31 weken zwanger en zou graag online een hypnobirthing cursus volgen. Ik woon in Spanje en momenteel is door het coronavirus geen mogelijkheid om een groepscursus ofzo te volgen, dus vandaar de online optie. Ik vroeg me af of iemand goede ervaringen heeft met een bepaalde hypnobirthing cursus.

Alvast bedankt!!
Ja, heb ik bij mijn jongste gedaan. Als alleenstaande met peuter in huis toen ook weinig mogelijkheid om elke week naar een groepje te gaan. Is super goed bevallen en heb er veel aan gehad! Ik deed de cursus van relaxmama destijds.
Ik volg! Had me opgegeven voor zo'n cursus maar die werd helaas afgezegd wegens corona. Maar ik zou alsnog graag een willen doen, desnoods online.
Ik ben benieuwd, ben vorige week gestart met een maar verwacht ook dat die verder gestaakt gaat worden.

Geen hypnobirthing maar zijn jullie al lid van babybalance? Veel filmpjes en dergelijke schijnt, voor veel nl verzekerden gratis.
Ik heb het boek over hypnobirthing gelezen toentertijd. Ook een optie. Er zat ook een cd bij weet ik nog.

Bij het lezen werd het mij al snel duidelijk dat het helemaal niet bij me paste, dus dat was ook prima, maar is natuurlijk heel persoonlijk.
Chica-1983 schreef:
14-03-2020 19:09
Ja, heb ik bij mijn jongste gedaan. Als alleenstaande met peuter in huis toen ook weinig mogelijkheid om elke week naar een groepje te gaan. Is super goed bevallen en heb er veel aan gehad! Ik deed de cursus van relaxmama destijds.
top dankjewel voor de tip!
Arequipa schreef:
14-03-2020 19:44
Ik ben benieuwd, ben vorige week gestart met een maar verwacht ook dat die verder gestaakt gaat worden.

Geen hypnobirthing maar zijn jullie al lid van babybalance? Veel filmpjes en dergelijke schijnt, voor veel nl verzekerden gratis.
Ja grote kans, wel erg jammer!!

dat Babybalance zit er dan voor mij hier in Spanje helaas niet in ;-)
Zilver_ schreef:
14-03-2020 20:28
Ik heb het boek over hypnobirthing gelezen toentertijd. Ook een optie. Er zat ook een cd bij weet ik nog.

Bij het lezen werd het mij al snel duidelijk dat het helemaal niet bij me paste, dus dat was ook prima, maar is natuurlijk heel persoonlijk.
inderdaad ook altijd nog een optie. Idd heel persoonlijk, ik denk dat het ook per boek/cursus veel verschilt hoe zweverig het is.. daar ben ik zelf nl ook niet echt van...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven