hypnobirthing online cursus
zaterdag 14 maart 2020 om 17:44
Hoi allemaal
Ik ben momenteel 31 weken zwanger en zou graag online een hypnobirthing cursus volgen. Ik woon in Spanje en momenteel is door het coronavirus geen mogelijkheid om een groepscursus ofzo te volgen, dus vandaar de online optie. Ik vroeg me af of iemand goede ervaringen heeft met een bepaalde hypnobirthing cursus.
Alvast bedankt!!
Ik ben momenteel 31 weken zwanger en zou graag online een hypnobirthing cursus volgen. Ik woon in Spanje en momenteel is door het coronavirus geen mogelijkheid om een groepscursus ofzo te volgen, dus vandaar de online optie. Ik vroeg me af of iemand goede ervaringen heeft met een bepaalde hypnobirthing cursus.
Alvast bedankt!!
zaterdag 14 maart 2020 om 20:28
zondag 15 maart 2020 om 15:46
top dankjewel voor de tip!Chica-1983 schreef: ↑14-03-2020 19:09Ja, heb ik bij mijn jongste gedaan. Als alleenstaande met peuter in huis toen ook weinig mogelijkheid om elke week naar een groepje te gaan. Is super goed bevallen en heb er veel aan gehad! Ik deed de cursus van relaxmama destijds.
zondag 15 maart 2020 om 15:48
Ja grote kans, wel erg jammer!!
dat Babybalance zit er dan voor mij hier in Spanje helaas niet in

zondag 15 maart 2020 om 15:49
inderdaad ook altijd nog een optie. Idd heel persoonlijk, ik denk dat het ook per boek/cursus veel verschilt hoe zweverig het is.. daar ben ik zelf nl ook niet echt van...