Ik ben het even zat....
dinsdag 30 augustus 2016 om 10:05
Inmiddels ruim 30 weken zwanger en om eerlijk te zijn, ik ben het spuugzat.
Afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest i.v.m. pijnlijke harde buiken, hier bleek dat mijn baarmoedermond inmiddels ook aan 't verweken is. En hoe vaker pijnlijke, harde buiken.... hoe sneller de baarmoedermond verweekt.
Dat is dus rust houden, geen wandelingen meer met de kinderen (bijna 4 en 2,5), geen huishouden en een tikkeltje overbezorgde man (al vindt hij zelf van niet, uiteraard ).
En nog steeds dagelijks 1 à 2 uur lang pijnlijke buiken én de hele dag een gespannen buik én druk op de onderkant.
En ik ben het zat nu... Kan niet wachten tot het kleintje geboren is, ook al is het te vroeg...
Geen vragen verder, gewoon even klagen en zeuren enzo...
Afgelopen vrijdag naar het ziekenhuis geweest i.v.m. pijnlijke harde buiken, hier bleek dat mijn baarmoedermond inmiddels ook aan 't verweken is. En hoe vaker pijnlijke, harde buiken.... hoe sneller de baarmoedermond verweekt.
Dat is dus rust houden, geen wandelingen meer met de kinderen (bijna 4 en 2,5), geen huishouden en een tikkeltje overbezorgde man (al vindt hij zelf van niet, uiteraard ).
En nog steeds dagelijks 1 à 2 uur lang pijnlijke buiken én de hele dag een gespannen buik én druk op de onderkant.
En ik ben het zat nu... Kan niet wachten tot het kleintje geboren is, ook al is het te vroeg...
Geen vragen verder, gewoon even klagen en zeuren enzo...
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
dinsdag 30 augustus 2016 om 10:19
Herkenbaar... Bij nr 1 was de bmm met 23 wkn volledig verstreken en had ik al wat ontsluiting door de vele harde buiken. Heel rustig aan gedaan dus.
Bij nr. 2 was ik heel bang voor herhaling. De bmm bleef er keurig uitzien, maar bij het minste of geringste had ik weer heel veel harde buiken. Ik was dan ook blij dat mijn oudste toen inmiddels naar school ging en ik ook toen weer heel rustig aan kon doen. Maar de muren vlogen op me af...
Vanaf 37 wkn heb ik beide keren als een gek het hele huis doorgewerkt en heerlijk toegegeven aan de nesteldrang. En het gekke was dat ik beide keren pas ná de 40 wkn beviel.
Bij nr. 2 was ik heel bang voor herhaling. De bmm bleef er keurig uitzien, maar bij het minste of geringste had ik weer heel veel harde buiken. Ik was dan ook blij dat mijn oudste toen inmiddels naar school ging en ik ook toen weer heel rustig aan kon doen. Maar de muren vlogen op me af...
Vanaf 37 wkn heb ik beide keren als een gek het hele huis doorgewerkt en heerlijk toegegeven aan de nesteldrang. En het gekke was dat ik beide keren pas ná de 40 wkn beviel.
dinsdag 30 augustus 2016 om 10:22
Wat apart dat je pas zo "laat" bent bevallen, South!
De verloskundige is bang dat de harde buiken ieder moment over kunnen gaan in weeën.. Ik heb er zelf m'n twijfels over. Het liefst zou ik gewoon lekker aan de bak gaan in huis, ik erger me mateloos aan de rondslingerende troep. Maar goed, man heeft beloofd vandaag het e.e.a. op te ruimen. Anders had ik het alsnog zelf gedaan en dat wil hij absoluut niet hebben . Beetje chantage...
De verloskundige is bang dat de harde buiken ieder moment over kunnen gaan in weeën.. Ik heb er zelf m'n twijfels over. Het liefst zou ik gewoon lekker aan de bak gaan in huis, ik erger me mateloos aan de rondslingerende troep. Maar goed, man heeft beloofd vandaag het e.e.a. op te ruimen. Anders had ik het alsnog zelf gedaan en dat wil hij absoluut niet hebben . Beetje chantage...
Remember me with smiles and laughter, for that is how I will remember you all. If you can only remember me with tears, then don't remember me at all
dinsdag 30 augustus 2016 om 10:23
Thanks, Ishetwaar. Ik hoop het ook, 37 weken vind ik wel een mooie, onze tweede is ook met 37 weken geboren. Het zijn stevige (grote) kinderen hier, dus dat zou makkelijk moeten kunnen.
dinsdag 30 augustus 2016 om 10:32
Thanks Ponny, we proberen er inderdaad het beste van te maken. Het is niet anders....
Sneu alleen voor zoontje die eind september 4 wordt, we zouden lekker een dagje naar een binnenspeeltuin gaan en daarna naar het pannenkoekenhuis. Gaat 'm niet worden zo. Gelukkig had ik er nog niets over gezegd....
Sneu alleen voor zoontje die eind september 4 wordt, we zouden lekker een dagje naar een binnenspeeltuin gaan en daarna naar het pannenkoekenhuis. Gaat 'm niet worden zo. Gelukkig had ik er nog niets over gezegd....
dinsdag 30 augustus 2016 om 10:40
Maar misschien lukt het die dag wel? Bij zo'n binnenspeeltuin kun je ook wel zitten toch? Moet papa deze keer maar wat actiever meespelen in de ballenbak. En thuis pannenkoeken bakken vinden ze vast net zo lekker. Goed dat je er nog niks over gezegd hebt, maar ik zou er niet vanuit gaan dat het niet door kan gaan... er heen en daar zitten is toch niet anders dan thuis op de bank/stoel zitten?
dinsdag 30 augustus 2016 om 10:43
Sterkte en klaag maar hor.. ik zat er ook zo doorheen en daardoor verloor ik mijn geduld en werd het een pittige laatste 8 ween voor mij. Dus ik zou zeggen ga even een dag wat lekker voor jezelf doen. Lekker naar de spa en in zon warm bad dobberen, lekker voor je buik! Opladen is ook fijn als het zo tegen zit.
dinsdag 30 augustus 2016 om 10:47
klopt idd Ponny, moeten even aanzien hoe het gaat de komende weken. Als het even kan, wil ik toch gewoon gaan. Man is sowieso altijd de pineut als we daar zijn, dus dat scheelt.
En anders nemen we opa en oma ook gewoon mee... Opa rent ook nogal graag achter de kinderen aan
En anders nemen we opa en oma ook gewoon mee... Opa rent ook nogal graag achter de kinderen aan
dinsdag 30 augustus 2016 om 10:48
Thanks Antroposoofje... Ik moet eerlijk zeggen dat mijn geduld ook de wensen overlaat momenteel. Ik doe de hele dag echt weinig, maar ben doodmoe.... Dat schiet ook niet echt op.