Ik ben zwanger maar mijn vriend wilt het niet

23-05-2019 06:17 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Nou nooit gedacht dat mij dit zou gebeuren maar het is me toch overkomen.
Gister moest ik na de dokter lang verhaal kort te maken
anoniem_386416 wijzigde dit bericht op 24-05-2019 21:05
Reden: 0000
74.23% gewijzigd
Is het schoolvakantie?
Alle reacties Link kopieren
herfstappeltaart schreef:
23-05-2019 18:42
Dat kan. Ik ga ook maar af op wat TO schrijft. Zoals bij ieder topic. Meer info hebben we niet hè.
Dat is natuurlijk ook zo.

To, je bent vier weken zwanger? Dan kom je toch nog in aanmerking voor een overtijdsbehandeling?
Zie je het echt zitten om in je eentje een kind op te voeden die duidelijk niet gewenst is door vader. En hoe erg gewenst is het kind door jou? Want waarom geen overtijdsbehandeling of abortus? Morele bezwaren of wil je eigenlijk toch een kind? Want het is ook niet zo leuk voor het kind dat de enige reden waarom je het hebt gehouden is omdat je vindt dat het zo hoort ipv dat het gewenst is.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Uhhh, is TO haar man naar 25 jaar vergeten hoe kinderen gemaakt worden? o_o

Ik denk dat hij gewoon herinnerde wat je toen zei. En gelijk in paniek de situatie ontvlucht, laat hem gewoon even afkoelen en de situatie beoordelen en evalueren. Als hij echt je maatje was voor ongeveer 15 jaar, dan laat hij je echt niet zomaar gaan.

Ik zou persoonlijk zelf als ik 45 was ook even ervandoor gaan, gewoon om even in stilte in een hoekje te kunnen schreeuwen hoe stom ik was geweest.

En jullie zitten in een totaal verschillende levensfase, je man kan bewijs van spreken al opa zijn, en dan word hij zelf opnieuw vader. Blijkbaar begrijpen mensen de emotionele ontlading en paniek niet?

Veel sterkte, geef het even de tijd, niet gelijk erachteraan rennen of contact zoeken, dit soort dingen lossen zich meestal vanzelf weer op als hij echt van je houd! Nogmaals Sterkte!
Hij mag het niet willen
To kan abortus doen maar dat hoeft niet
De relatie is in beide gevallen wel voorbij
Dus jullie willen geen kinderen.

Jij slikt geen pil. Hij weet dat en doet voor het zingen de kerk uit... maar wil nu geen kind en rent weg? Jullie zijn beiden iq beperkt?

Geen idee hoe baby's gemaakt worden?

Word steeds bijzonderder.
Heb je je vriend ondertussen weer gesproken?
himalaya schreef:
24-05-2019 07:41
Je maakt er geen punt van hè?
:rofl:
Alle reacties Link kopieren
We hebben nog niet gesprokken met elkaar hij wil het niet ik moet hem ook even laten nu
We zijn inderdaad al opa en oma ook het bljjft geen makkelijke situatie
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud zijn jullie?
Kellkell schreef:
24-05-2019 10:12
We hebben nog niet gesprokken met elkaar hij wil het niet ik moet hem ook even laten nu
We zijn inderdaad al opa en oma ook het bljjft geen makkelijke situatie
Lijkt mij toch belangrijk om dot net elkaar te bespreken. In plaats van je kop in het zand te steken of weg te lopen
Gebruik eens leestekens in je verhaal. Ik kan er niks van bakken zo...
Ik wil vooral weten welke bank zulke snelle service heeft
anoniem_294939 wijzigde dit bericht op 24-05-2019 19:43
0.88% gewijzigd
himalaya schreef:
24-05-2019 07:41
Je maakt er geen punt van hè?
Misschien heeft hij er daarom wel een punt achter gezet.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven