Ik ben zwanger praatgroep III

31-12-2016 09:54 637 berichten
Alle reacties Link kopieren
deel 3 alweer



Inmiddels zwanger van een 2e:

Wiennie, Spruit, Lotte_joy



Inmiddels bevallen van een 2e:

GateKeeper, Bloem





Link naar het vorige topic

Ik ben zwanger praatgroep vervolg II
Heeey lot gefeliciteerd!!
En Jonathan heel veel geluk! Dat het maar gauw mag lukken!

Hier komt geen 3e, tenminste dat is de bedoeling tot nu toe. We zitten nu op 11 mnd gebroken nachten inmiddels (jongste is 11 mnd) en het einde lijkt nog niet in zicht dus het is prima zo voor ons!

Hoe is t met de rest?
Leuk Lotte gefeliciteerd!!! Hopelijk mag ik snel volgen.

Jonathan wat leuk! Hopelijk is het snel raak. Als ik me het goed herinner was het IUI toch? Of IVF?
Gate, inderdaad IUI, wel met hormoonstimulatie, maar gelukkig geen IVF, dat vind ik wel een tandje heftiger nog dan IUI.
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal

Het topic bestaat nog! Wel een lange tijd geleden dat er iets gepost is maar ik doe een poging. Zou het erg leuk vinden te horen hoe het gaat met jullie? En met de kindje(s)!

Hier zit de kleine nu een aantal maanden op de basisschool. Wat gaat het dan hard zeg. Worden zo wijs en veranderen echt. Ik mis soms echt even de tijd dat ze nog zo klein was!

Ik hoop wat van jullie te horen..
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
He Dance, hier gaat de kleine meid na de grote vakantie. Een dag voordat de school begint wordt ze 4. En die week erna starten we met zwemles. Kleine kindjes worden groot.

Beetje je draai kunnen vinden met zijn 2-tjes? Jij was uit elkaar toch?
Alle reacties Link kopieren
Gatekeeper* schreef:
14-08-2019 18:50
He Dance, hier gaat de kleine meid na de grote vakantie. Een dag voordat de school begint wordt ze 4. En die week erna starten we met zwemles. Kleine kindjes worden groot.

Beetje je draai kunnen vinden met zijn 2-tjes? Jij was uit elkaar toch?
Wat goed! Spannend?
Is ze er aan toe ook? Wat tof dat zwemles al kan! Hier moeten we wachten. Pas vanaf 4.5 en wachtlijst super dom met al dat water!

Ja klopt, wij hebben onze draai gevonden hoor. Ons eigen huisje, mooi tuin. Enige wat niet echt went zijn de vakanties dan is ze ook veel bij haar vader En dat vind ik erg moeilijk. Dan ben ik altijd uit me doen en beetje verveelt.

Hoe is het verder bij jou?
Echt hè het gaat zo hard!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Hier gaat alles zijn gangetje hoor. In november mag onze zoon naar de psz 2 ochtenden en dan heb ik weer mijn handen vrij.

Lijkt me ook moeilijk hoor om je kind niet altijd bij je te hebben, maar het is helaas niet anders. Hebben jullie co ouderschap of niet?
Alle reacties Link kopieren
Hoi Dance en Gate,
Wat leuk wat van jullie te horen! Wat gaat de tijd hard. Ik ben niet meer vaak op het forum maar toevallig vandaag even. Ik dacht het al gezegd te hebben maar gezien de vorige berichten blijkbaar niet. Mijn laatste zwangerschap is behoorlijk mis gelopen, kindje had geen schedeldak en bij het afbreken van de zwangerschap bleef mijn placenta zitten waardoor ik bijna 2 liter bloed verloor, stopte met ademen en een spoedoperatie kreeg. Man is dermate geschrokken dat hij mij bijna kwijt was dat hij geen 3e meer wil.
Verder gaat het zn gangetje. Oudste is net naar school, jongste gaat binnenkort naar opvang.
Gate, jij was ook bezig voor een 3e toch?
Alle reacties Link kopieren
Hey Lotte
Wat leuk dat je ook even een berichtje stuurt. Wow wat klinkt dat heftig zeg uiteindelijk lichamelijk goed hersteld?
Zal geestelijk ook veel met je doen Ik snap je man wel.

Jouw oudste is iets jonger als mijn dochter toch? Wij verschilde niet zoveel geloof ik!
Liever spijt van iets wat je heb gedaan, dan spijt van iets wat je niet heb gedaan
Alle reacties Link kopieren
Reunie voor alle dames !! ❤️
Bi sonraki hayatimda gel.
Alle reacties Link kopieren
Hoi Ime,
Goed idee een reünie!
Hoe is het met iedereen?
Ik ben net (dan toch) bevallen van onze 3e, en nu zijn we compleet. Verder gaat alles z'n gangetje hoewel 2 eigen bedrijven in corona tijd wel spannend is...
Nog even op de valreep voor het forum stopt: hoi! Hoe gaat het met iedereen?

Hier drie wolken van kinders 😉, een tweeling van anderhalf en een kleuter. Iedereen gezond en wel, al heeft Corona er wel ingehakt. Het was een pittig jaar!

Hoe varen jullie? 🌈

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven