Implanon laten verwijderen

23-10-2019 10:38 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hooi! Ik heb een maand geleden mijn implanon laten verwijderen omdat wij een kinderwens hebben. Dit zou mijn 3e zwangerschap worden dan. Maar ik merk dat mijn lichaam erg in de war is door het buisje. Door de implanon heb ik veel klachten en bloedverlies gehad en nu ook zonder buisje blijft dat doorgaan. Ik heb elke keer een paar dagen bloedverlies en dan even niet. Ik zit nu op de 12e dag dat ik bloed verlies. Het is niet heel veel maar elke keer wat. Ik heb gister en vandaag ovulatietesten gedaan en ze zijn allebei heel positief. Terwijl ik nu wel weer bloed.
Heeft iemand ervaring met het zwanger worden na de implanon? En hoe ging dat bij jullie? Mijn lichaam is echt nog lang niet de oude en snap er niks meer van
Groetjes
Alle reacties Link kopieren
Als het hormoonstaafje uit je arm is kan dat toch geen effect meer hebben? Er zwerven geen restant AC hormonen meer in je lijf?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Lang vloeien is niet goed, wat zegt de huisarts daarover. bloedverlies kan ook verschillende oorzaken hebben. En als ik zoveel klachten heb had ik allang bij de huisarts gezeten.

Op zich is het nu 1 maand na het verwijderen van je implanon, dus dat is nog maar kort, je hebt nog maar 1 cyclus gehad.

Als je een ovulatie hebt kun je wel zwanger worden en ervaringen van anderen zeggen niets over hoe het bij jou gaat.
Alle reacties Link kopieren
Implanon werkt echt zo grillig, je hebt denk ik niks aan ervaringsverhalen maar hier mijn duit in het zakje (ook kinderwens, hier de eerste en late dertiger)
Ik zat meteen weer in mijn cyclus maar heb ook alle drie de jaren dat ie zat gewoon gevloeid. Het is nu wel zwaarder maar dat kan ook mijn leeftijd of voorbode van de overgang zijn, heb ook één cyclus gemist. Sinds januari zonder anticonceptie en sinds kort "bezig" voor een kindje.
Zou bij zwaarder vloeien zeker even de huisarts raadplegen en gun je lichaam verder ook even de tijd om weer op orde te komen. Hoe oud ben je?
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 22 dus denk niet dat het iets met overgang kan zijn. Ik heb laatst bij de ha een soa test en uitstrijkje laten maken door het veel vloeien. Soa test was niks mee aan de hand. Het uitstrijkje gaf wel aan dat ik het hpv virus in mijn lijf heb maar dat er nog geen onrustige cellen heb. Ik geef mijn lichaam zeker de tijd om op orde te komen en ik weet dat een zwangerschap nog wel even kan duren zo. Ik vind het alleen erg raar dat ik volgens de testen wel mijn eisprong zou moeten hebben nu maat dat ik toch elke keer kleine beetjes aan het vloeien ben
Alle reacties Link kopieren
Na het verwijderen van mijn implanon ben ik 3 keer ongesteld geweest heel onregelmatig me lichaam was echt van slag, daarna zwanger geworden

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven