In de war

06-01-2016 18:42 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Op het moment voel ik me best verward en weet even niet wat ik moet, of hoe het allemaal precies zit.

Sinds 2 weken heb ik de symptomen van een zwangerschap voornamelijk misselijk en gevoelige borsten en het slaat vooral uit op mijn linkerborst dat het soms gewoon écht pijn doet. Daarnaast heb ik erge eetbuien waarbij ik werkelijk alles naar binnen kan werken en alsnog honger heb. Nu moest ik 3 januari ongesteld worden en ben ik op 2 januari donkerbloed verloren, dit heeft 1.5 dag aangehouden en is weg gebleven. Mijn vermoeidheid zweeft ook nog steeds rond dat ik soms zelfs wel een middagdutje kan doen, het voelt net alsof je tegen je menstruatie aan zit qua gevoelens ook, emotioneler en geïrriteerder.

Hebben meer mensen hier ervaring mee? Oja, en aan de pil zit ik niet, ben vorig jaar juli gestopt dus daardoor kan het niet komen. Alhoewel ik in september wel weer een miskraam heb gehad is mijn eigen menstruatie vrij vlot weer op gang gekomen zoals ik het gewend ben.
Testen.
En wat rolde er uit de zwangerschapstest?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Heb je een test gedaan?
quote:blijfgewoonbianca schreef op 06 januari 2016 @ 18:44:

En wat rolde er uit de zwangerschapstest?

Wat een briljant idee ;)

EDIT: er zijn veel meer mensen met van die briljante ideeën.
Waarom heb je op de eerste dag van je 'menstruatie' niet getest?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Ik heb geen test gedaan omdat ik dus 1,5 dag gebloed heb, maar heb wel een vroegheidstest gedaan die negatief aangaf.
'Gewoon een hormoonschommeling als de test negatief aangeeft.
Het kan een innestelingsbloeding zijn geweest. Ik zou even testen voor de zekerheid!
quote:AnDu schreef op 06 januari 2016 @ 18:54:

'Gewoon een hormoonschommeling als de test negatief aangeeft.Waardoor wordt zo'n hormoonschommeling veroorzaakt? Heb dit namelijk nog niet eerder gehad alleen bij mijn zwangerschappen.
quote:riannevh schreef op 06 januari 2016 @ 18:56:

Het kan een innestelingsbloeding zijn geweest. Ik zou even testen voor de zekerheid!Is een test nu wel al mogelijk dan? Aangezien ik afgelopen zaterdag/zondag bloed heb verloren?
Hen wel je wel seks gehad?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
quote:Conni schreef op 06 januari 2016 @ 18:56:

[...]

Waardoor wordt zo'n hormoonschommeling veroorzaakt? Heb dit namelijk nog niet eerder gehad alleen bij mijn zwangerschappen.Kan door van alles komen; ziek zijn, stress, diepe kinderwens, overgang, verkeerde hersenprikkel naar hormoonorganen.
quote:Conni schreef op 06 januari 2016 @ 18:57:

[...]

Is een test nu wel al mogelijk dan? Aangezien ik afgelopen zaterdag/zondag bloed heb verloren?

Ja, wel als jij denkt dat je zeangerschapssymptomen hebt. Die worden nl. veroorzaakt doordat je bij het zwanger zijn hcg aanmaakt. En een test reageert juist óók op hcg.

Kortom, óf het zijn inderdaad symptomen van een zwangerschap en de test zal dat ook zien.

Of het zijn symrptomen van een griepje of iets anders, en de test is dus negatief.
quote:viva-amber schreef op 06 januari 2016 @ 18:59:

Hen wel je wel seks gehad?Ja, ik heb een relatie en het is regelmatig. Ook op dagen dat ik het meest vruchtbaarst ben.
Als het een innestelingsbloeding was kan je idd gewoon een test doen. Want dan was het geen menstruatiebloed
quote:theia schreef op 06 januari 2016 @ 19:01:

[...]

Ja, wel als jij denkt dat je zeangerschapssymptomen hebt. Die worden nl. veroorzaakt doordat je bij het zwanger zijn hcg aanmaakt. En een test reageert juist óók op hcg.

Kortom, óf het zijn inderdaad symptomen van een zwangerschap en de test zal dat ook zien.

Of het zijn symrptomen van een griepje of iets anders, en de test is dus negatief.Een griepje lijkt me sterk, maar goed dan ga ik morgen wel een test halen en wacht ik het resultaat af. Mocht het negatief zijn, weet ik genoeg. Op het moment ook weer erg last van mijn linkerborst (waar dus ook bultjes om heen zitten die opgezet zijn) en nu ook nog eens lichte lage rugpijn erbij.
quote:riannevh schreef op 06 januari 2016 @ 19:03:

Als het een innestelingsbloeding was kan je idd gewoon een test doen. Want dan was het geen menstruatiebloedJa het vage hieraan vind ik dat ik deze bloeding krijg 1 dag voor mijn normale menstruatie, en dat het zo kort is. Daarnaast weet ik niet precies wanneer een innesteling plaats vind. Heb namelijk bij mijn vorige geen innestelingsbloed gehad maar wel menstruatieklachten zoals buikpijn en rugpijn.
Als je sinds 2 weken zwangerschaps symptomen hebt en je moest 3 jan ongesteld worden kunnen het nooit zw symptomen zijn!

Dat betekent dat je al voor of rond je Zwanger was en toen al dus genoeg hcg in je bloed had om last te hebben van zw kwaaltjes

De kans dat je dus last hebt van iets anders is veel groter!

Hoop voor je dat je zwanger bent
quote:Veeanne1 schreef op 06 januari 2016 @ 19:15:

Als je sinds 2 weken zwangerschaps symptomen hebt en je moest 3 jan ongesteld worden kunnen het nooit zw symptomen zijn!

Misschien zou het niet moeten kunnen maar ik had het bij de tweede ook. Ik heb toen al voor m'n verwachte menstruatie steeds een weeïg gevoel gehad, misselijk. Is ook gebleven totdat ik een week of 10/12 zwanger was...
Nou wie weet, ga morgen even een test halen. Laat het jullie nog weten
Ik heb zojuist getest en 5 minuten gewacht, de test is negatief maar de klachten zijn er nog steeds. Pijn rond de navel en nu beide borsten, ik snap er niks van.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven