Ingedaalde baby en voorweeën

13-02-2018 19:39 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben inmiddels 36w4d zwanger en de baby is volledig ingedaald. Lichamelijk begint het nu zwaarder te worden. Merk dat ik meer rugpijn krijg en bekkenklachten nemen toe. Buik zit flink in de weg, maar voel me verder nog prima. Heb afgelopen week wat voorweeën. Zegt de combinatie volledig ingedaalde baby en voorweeën eigenlijk iets over een al naderende bevalling of kan het zomaar nog tot na de 40 weken blijven zitten. Ik gok zelf het laatste, maar hoop stiekem wel op iets eerder bevallen dan 40 weken. 38/39 weken oid, maar goed, daar hebben we nu eenmaal geen invloed op;) Ben wel benieuwd naar ervaringen.
Helaas zegt het niets. ik had indaling en al sinds week 34 1-2 cm ontsluiting. Ben ingeleid met 40.5.
Het zegt niets. Anderhalve maand voorweeen gehad, weken met 4cm ontsluiting gelopen. Kind werd met 41:4 geboren.
Zegt inderdaad helemaal niets. Succes met je laatste loodjes!
Zegt helemaal niks inderdaad
Baby was hier met 26 weken ingedaald en vanaf 32 weken had ik voorweeën en met 38+2 ben ik bevallen.
Frox schreef:
13-02-2018 19:45
Het zegt niets. Anderhalve maand voorweeen gehad, weken met 4cm ontsluiting gelopen. Kind werd met 41:4 geboren.
Hier ook zo, maar liefst 5 cm ontsluiting op het laatst en zelfs na het breken van de vliezen kwam de bevalling niet op gang. Aan de weeënopwekkers en toen was het binnen 1,5 uur klaar.
Ontsluiting én voorweeen vanaf week 32..geboren bij 40+6..dus helaas, het zegt helemaal niks
Oke, dan wacht ik geduldig af;)
Puck2017 schreef:
13-02-2018 20:14
Oke, dan wacht ik geduldig af;)
:hug:

Je kan het. :)
Hier indalen rond 32 weken, voorweeën vanaf 38 weken, en ingeleid met 42 weken :whistle:.
Maar probeer toch een beetje te genieten van het laatste stukje (rust en vrije tijd). De baby komt er echt!
Is het je eerste? Vaak (vaker dan bij volgende zwangerschappen) geeft een volledig ingedaalde baby icm voorweeën dan wel aan dat de geboorte geen weken meer op zich laat wachten. Maar lang niet altijd. Lastig he, die laatste loodjes! De maanden vliegen voorbij maar de laatste weken lijken vaak een eeuwigheid.
normandina schreef:
13-02-2018 21:11
Is het je eerste? Vaak (vaker dan bij volgende zwangerschappen) geeft een volledig ingedaalde baby icm voorweeën dan wel aan dat de geboorte geen weken meer op zich laat wachten. Maar lang niet altijd. Lastig he, die laatste loodjes! De maanden vliegen voorbij maar de laatste weken lijken vaak een eeuwigheid.
Het is inderdaad mijn eerste. We gaan het zien. Ik ben vrijdag 37 weken, dus vanaf dan mag ze komen. Ik hoop zelf dat ze nog een week of anderhalf a 2 blijft zitten, maar niet tot 41 weken haha. Achja, de natuur doet zijn werk en ik geniet ondertussen gewoon van de rust en vrije tijd. Komt goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven