IVF-traject Maart 2015
dinsdag 10 maart 2015 om 18:15
Hallo
Wie wil met me meeschrijven?? Ik vind het leuk ervaringen uit te wisselen met meiden die in hetzelfde traject zitten als ik...
Ik ben van 2008-2011 bezig geweest met zwanger worden met mijn ex-vriend. Er was sprake van onbegrepen infertiliteit. Clomid, Puregon, Pregny, IUI en toen we naar de afspraak voor IVF moesten kwam ik erachter dat mijn vriend een ander had...
Nu heb ik een nieuwe vriend sinds een paar jaar en wederom proberen we zwanger te worden. Tot onze grote verrassing was het in april 2014 raak! Maar helaas kreeg ik een miskraam en werd gecuretteerd.. Daarna was ik weer zwanger in November 2014!! Helaas werd het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en werd ik geopereerd. Tijdens deze operatie bleek mijn buik helemaal verkleefd te zijn door een eerder doorgemaakte geperforeerde appendix... Dus nu in het IVF-traject!! Maandag 9 maart terugplaatsing gehad en as donderdag 12 maart heb ik de terugplaatsing.. Erg spannend!!
NaamLeeftijdReden IVFEerdere zwangerschappenAantal kinderenZiekenhuisHoeveelste pogingDatum terugplaatsingTestdatumUitgetelde datumAlena8035 jaarHoeveelheid sperma niet hoog201e ICSI-poging:1 cryoI3136 jaarVerklevingen tgv gesprongen blindedarm20Eindhoven3e IVF half sept? Mugske38 jaarOnbekende infertiliteit112e IVF-poging
Wie wil met me meeschrijven?? Ik vind het leuk ervaringen uit te wisselen met meiden die in hetzelfde traject zitten als ik...
Ik ben van 2008-2011 bezig geweest met zwanger worden met mijn ex-vriend. Er was sprake van onbegrepen infertiliteit. Clomid, Puregon, Pregny, IUI en toen we naar de afspraak voor IVF moesten kwam ik erachter dat mijn vriend een ander had...
Nu heb ik een nieuwe vriend sinds een paar jaar en wederom proberen we zwanger te worden. Tot onze grote verrassing was het in april 2014 raak! Maar helaas kreeg ik een miskraam en werd gecuretteerd.. Daarna was ik weer zwanger in November 2014!! Helaas werd het een buitenbaarmoederlijke zwangerschap en werd ik geopereerd. Tijdens deze operatie bleek mijn buik helemaal verkleefd te zijn door een eerder doorgemaakte geperforeerde appendix... Dus nu in het IVF-traject!! Maandag 9 maart terugplaatsing gehad en as donderdag 12 maart heb ik de terugplaatsing.. Erg spannend!!
NaamLeeftijdReden IVFEerdere zwangerschappenAantal kinderenZiekenhuisHoeveelste pogingDatum terugplaatsingTestdatumUitgetelde datumAlena8035 jaarHoeveelheid sperma niet hoog201e ICSI-poging:1 cryoI3136 jaarVerklevingen tgv gesprongen blindedarm20Eindhoven3e IVF half sept? Mugske38 jaarOnbekende infertiliteit112e IVF-poging
dinsdag 10 maart 2015 om 20:54
I31 ik heb voor we aan ivf begonnen 3 vmk gehad. Deze zijn bij mij waarschijnlijk veroorzaakt door een te traag werkende schildklier. De rede voor ons om ivf te doen was dat mijn vriend zeer wisselend zaadcellen heeft van heel slecht tot slecht. We hebben 8 keer iui met daarbij 1 vmk en daarnaast nog 2 natuurlijke zwangerschappen die miskramen werden ongeveer 1 per jaar
Bij zowel de 1 als bij de 2 de keer gelijk raakt. Al zijn beide behandelingen wel totaal anders verlopen. De eerst 6 follikels en 6 eitjes en slecht 1 matige embryo. De tweede keer 15 follikels met nog wat kleintjes hieruit 25 eitjes en 11 goede embryo's. Ondanks dat ik de tweede keer maar 12,5 eenheid gonal f meer heb gespoten.
Bij zowel de 1 als bij de 2 de keer gelijk raakt. Al zijn beide behandelingen wel totaal anders verlopen. De eerst 6 follikels en 6 eitjes en slecht 1 matige embryo. De tweede keer 15 follikels met nog wat kleintjes hieruit 25 eitjes en 11 goede embryo's. Ondanks dat ik de tweede keer maar 12,5 eenheid gonal f meer heb gespoten.
dinsdag 10 maart 2015 om 20:58
Leonie-->vmk is vroege miskraam of niet? Ik had nu 13 follikels en er zijn 11 eicellen uitgekomen.. Ik heb gewoon de standaardmedicatie gebruikt en reageerde er goed op.. Punctie ging goed gister nergens last van, maar vandaag wel buikpijn en rugpijn vooral bij een vollere blaas.. Had hier ff niet op gerekend, werd gewaarschuwd voor gister.. Heb geen koorts of gewichtstoename
dinsdag 10 maart 2015 om 21:11
Vmk is inderdaad vroeg miskraam omdat ze bij mij mis gingen voor 5,5 week.
ziet er mooi uit 11 eitjes. Ik had zelf ook geen pijn van de punctie op de dag zelf maar daarna wel wat buikpijn.
De terugplaatsen is in ieder geval een eitje d weken erna zijn minder. Ik hoop dat je over 2 weken een positieve test heb
ziet er mooi uit 11 eitjes. Ik had zelf ook geen pijn van de punctie op de dag zelf maar daarna wel wat buikpijn.
De terugplaatsen is in ieder geval een eitje d weken erna zijn minder. Ik hoop dat je over 2 weken een positieve test heb
vrijdag 13 maart 2015 om 21:35
Ik was er van overtuigd vanaf het moment van tp dat het mislukt was. Ik was zelfs al poging 2 aan het plannen. mijn vriend die had er meer vertrouwen in. Toen ik allerlei klachten kreeg ging ik er vanuit dat die van de bollen in combinatie van een jetlag (we zijn 4 dagen na tp naar Zuid Amerika op vakantie gegaan). We hebben ook een dag later getest dan mocht omdat ik het nutteloos vond omdat het toch mislukt was en we hadden een leuk uitje op de dag dat we mochten testen.
zaterdag 14 maart 2015 om 18:29
Hallo,
Ik zit zelf in de traject ivf/icsi. Ben 35 jaar en hebben nog geen kinderen.
De hoeveelheid sperma van mijn partner is niet zo hoog.
Vrijdag 13 maart heb ik de pick-up gehad.
Ik had 16 eicellen en waarvan er 9 nu bevrucht zijn.
Woensdag 18 maart is de terug plaatsing.
Het is zeker erg spannend en voor ons ook de eerste keer.
Succes op de wachtbankje en duim voor je
Ik zit zelf in de traject ivf/icsi. Ben 35 jaar en hebben nog geen kinderen.
De hoeveelheid sperma van mijn partner is niet zo hoog.
Vrijdag 13 maart heb ik de pick-up gehad.
Ik had 16 eicellen en waarvan er 9 nu bevrucht zijn.
Woensdag 18 maart is de terug plaatsing.
Het is zeker erg spannend en voor ons ook de eerste keer.
Succes op de wachtbankje en duim voor je
Alena80
zaterdag 14 maart 2015 om 23:21
maandag 16 maart 2015 om 19:49
HELLP!! Ik google me suf en het enige wat ik wil vinden is; je bent zwanger! Juist dat ga ik niet vinden.. Wordt er zo onzeker van.. Borsten zijn al gevoelig sinds uterogestan voor de tp en buikpijn heb ik alleen even na het inbrengen van de uterogestan.. Wordt nu ineens weer onzeker omdat ik uterogestan niet precies elke 8u inneem maar net hoe het uitkomt (mocht ook zei de ivf vpk, maar lees nu weer andere verhalen...) moet nog gewoon 13 dagen wachten tot ik mag testen... Dag 4 na tp en geen innesteling of niks wat ik voel....
maandag 16 maart 2015 om 20:03
Rustig alle verschijnselen die je nu voelt kunnen van die stomme bollen zijn. Door die bollen kun je zelf kotsmisselijk boven de wc komende hangen.
Echt die bollen zijn echt klote bollen. Ze kunnen je helemaal gek maken. Niet gaan Google op je klachten want je komt ze allemaal tegen. Lees de bijsluiter maar eens van die bollen.
Echt die bollen zijn echt klote bollen. Ze kunnen je helemaal gek maken. Niet gaan Google op je klachten want je komt ze allemaal tegen. Lees de bijsluiter maar eens van die bollen.
maandag 16 maart 2015 om 20:26
Ik weet dat alles van die bollen komt! En ik ben een heks! Ik voel me ook een heks haha!!! Helemaal geen last van gehad bij de andere medicatie maar ben echt kortaf en een echte bitch 
.. Maar poeeh ben er wel veel meer mee bezig als voorheen met het op de normale manier zwanger worden... Sinds november is dit de eerste kans weer en omdat je er elke keer zoveel medicatie voor in moet nemen hoop ik ook dat het snel raak is!
dinsdag 17 maart 2015 om 15:02
dinsdag 17 maart 2015 om 15:05
quote:i31 schreef op 17 maart 2015 @ 15:02:
Aaah kan wel janken....
Krijg net een brief en ze hebben geen embryo's in kunnen vriezen.... Zo gaan de pogingen wel heel hard.. Nog 2 ivf pogingen hierna en spontaan zal er weinig gebeuren verwacht ik ivm verklevingen en een eileider die mist links...Balen meid, wie weet is het in een keer raak, maar ik snap je teleurstelling hoor.
Aaah kan wel janken....
Krijg net een brief en ze hebben geen embryo's in kunnen vriezen.... Zo gaan de pogingen wel heel hard.. Nog 2 ivf pogingen hierna en spontaan zal er weinig gebeuren verwacht ik ivm verklevingen en een eileider die mist links...Balen meid, wie weet is het in een keer raak, maar ik snap je teleurstelling hoor.
dinsdag 17 maart 2015 om 19:25
Leoni@ De bollen zijn klote, maar ze helpen ons wel voor het goed doel.
i31@Dat is minder. Hoop voor je dat het raak is en dat je over 2 weken een positieve uitslag krijgt.
Ben maandag 7.30 uur voor de echo en bloedonderzoek geweest.
De dokter vertelde dat mijn eierstok erg vergroot was, maar normaal is. Het zou binnen 2 weken weer normaal worden.
En als het bloedonderzoek goed was, zou ik horen hoe laat woensdag de terugplaatsing zou zijn.
S'middags moest ik bellen voor de uitslag en kreeg te horen dat de bloed te hoog was en dat ik ook vocht vast hield.
Morgen ochtend weer zoals altijd om 7.30 uuur naar het ziekenhuis en weer bloed prikken.
Moet om 10.00 uur bellen voor de uitslag en als het goed is, kan ik alsnog de zelfde dag nog de terugplaatsing krijgen.
Ik hoop zo dat het morgen goed komt en dat het door gaat.
i31@Dat is minder. Hoop voor je dat het raak is en dat je over 2 weken een positieve uitslag krijgt.
Ben maandag 7.30 uur voor de echo en bloedonderzoek geweest.
De dokter vertelde dat mijn eierstok erg vergroot was, maar normaal is. Het zou binnen 2 weken weer normaal worden.
En als het bloedonderzoek goed was, zou ik horen hoe laat woensdag de terugplaatsing zou zijn.
S'middags moest ik bellen voor de uitslag en kreeg te horen dat de bloed te hoog was en dat ik ook vocht vast hield.
Morgen ochtend weer zoals altijd om 7.30 uuur naar het ziekenhuis en weer bloed prikken.
Moet om 10.00 uur bellen voor de uitslag en als het goed is, kan ik alsnog de zelfde dag nog de terugplaatsing krijgen.
Ik hoop zo dat het morgen goed komt en dat het door gaat.
Alena80