Ja ik wil... een kindje. Vanaf najaar 2010 voor het eggie!

26-07-2010 12:00 1787 berichten
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdWanneer?NODBijzonderheidElleBelle7634SeptemberZwanger! UD=4-6, zwanger van 2eHeupje22NovemberZwanger! UD november 2011 VivagirlZwanger! Kim8722NovemberZwanger! Mollebol32AugustusLisanne8327AprilZwanger! UD= 17 oktoberMargrith30MeiOp 6 mei bevallen van een prachtige dochter! Sperzieboontje23SeptemberZwanger! UD=24 oktober. 20w echo op 6 juniKaya0725Op 12-5 bevallen van een prachtige dochter!
Alle reacties Link kopieren
quote:Heupje schreef op 26 juli 2010 @ 13:32:

En dan lijkt het mij zo leuk dat er zo'n juigend poppetje in de tabel staat als we zwanger zijn! haha



En dat die er dan al binnen 3 maanden na het stoppen bij ons allemaal staat! Daar gaan we voor.



Ik ben verder wel benieuwd naar iets meer achtergrondgegevens over jullie.



Om maar bij mezelf te beginnen. Ik woon in de randstad en werk op een universiteit. Assieman en ik kennen elkaar nu zo'n 2,5 jaar. We zijn vrijwel direct officieus gaan samenwonen.....verspreid over 2 woningen. Vorig jaar juli hebben we een huis gekocht en wonen we officieel samen. We hebben allebei al een lange relatie achter de rug en hebben nog geen kinderen. Dus wel spannend en heel leuk om het straks samen mee te gaan maken (als alles lukt).
Alle reacties Link kopieren
dubbel
Alle reacties Link kopieren
NaamLeeftijdWanneer?NODBijzonderheidElleBelle7633NajaarGaat voor 2eHeupjeNovemberEerst trouwenAssie78Januari
Alle reacties Link kopieren
Goh, dat zou wel fijn zijn hé. Je moet er eigenlijk helemaal niet aan denken, maar je hoort en leest verhalen dat vrouwen en soms ook zo moeilijk kunnen hebben om zwanger te worden of het ligt aan de man. En dan ook nog zeuren als je zwanger bent. Haha. Dat kotsmisselijk zijn en bijna niet meer van huis kunnen lijkt mij wel erg lastig zeker als het een hele itjd is of je hele zzwangerschap. Mijn schoonzus had met alle twee geen problemen. Een vriendin van ons liep 9 maanden lang te kotsen. Ze ging wel van huis, maar met haar zakjes. Dat was echt sneu. Ze zei wel dat ze der bevalling lachend had gedaan en dat ze eerst niet haar geloofde dat het dus al kwam. Dat is dan weer voordeel. Ik kijk op woensdag naar 60 baby's per uur. Is wel leuk! Je ziet wel ook erge dingen, nouja dat lees je dan niet alles komt in beeld. Als het kindje verkeerd ligt ofzo of die vrouw moet een knip of is ingeschuurd. Dat lijkt mij allemaal wel spannend.
Alle reacties Link kopieren
Moowie mooie tabel! Kan Elle hem nou kopieeren en plakken in het bovenste gedeelte? Haha grappig dat je hebt vermeld eerst trouwen!
Alle reacties Link kopieren
Haha.. ja! Eindelijk.. het heeft even geduurd, maar de tabel staat er! Ik heb geen idee of Elle hem nu kan kopieren?! Ik hoop het!!



@Assie, wat grappig.. Vorig jaar augustus woon ik officieel samen met mijn vriend, we hebben ook een huis gekocht! Daarnaast werk ik op een Hogeschool!



Mijn vriend en ik zijn 6 jaar samen en sinds ons neefje geboren is (is nu 3) heb ik al echt rammelende eierstokken. Het moment was er alleen niet.. ik was net afgestudeerd, had nog geen baan, we woonden nog niet samen etc. Nu heb ik alweer ruim 2 jaar een baan en wonen we samen! Dus we zijn er klaar voor
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,



Welkom Ischa. Gezellig dat je meeschrijft!!



Bij mijn eerste zwangerschap was ik al heel snel zwanger, 3 maanden na het stoppen met de pil. Dat dit echt mazzel hebben is realiseer ik me echt wel. In mijn omgeving zijn een aantal stellen die in me MMM zijn beland en maar ook een stel dat na de laatste IVF nog met lege handen stond. Heel verdrietig allemaal.

Ik ben natuurlijk niet de jongste meer, word dit jaar 34. De kans op complicaties wordt natuurlijk ook steeds groter naarmate je ouder wordt. Vandaar dan ook de keuze om dit najaar ervoor te gaan. Ik hoop dat het allemaal lukt en dat het een goede zwangerschap zal worden.

De eerste keer heb ik geen prettige zwangerschap gehad, veel klachten en kwalen. Ook de bevalling was een ramp, dit is dan ook één van de redenen dat ik na 3 jaar pas weer klaar ben om verder te gaan.

Ik zal ook iets meer over mezelf vertellen. Ik ben getrouwd en moeder van een zoontje van 3. Ik werk 3 dagen per week in het onderwijs. Ik woon in het zuiden van het land.
Alle reacties Link kopieren
Tabel aangepast!



NaamLeeftijdWanneer?NODBijzonderheidElleBelle7633NajaarGaat voor 2eHeupjeNovemberEerst trouwenAssie78JanuariMoowie24NovemberIscha8525September
Alle reacties Link kopieren
@Ischa85 Welkom! Leuk dat je mee doet! Ik heb je in de tabel erbij gezet.. grappig dat jullie tot de conclusie zijn gekomen dat jullie nergens op wachten haha!!



Ik vind het inderdaad ook echt eng.. ik bedoel over 3 maanden gaan we ervoor.. en dan.. straks wordt ik ook écht zwanger.. haha natuurlijk is dat de bedoeling, maar proberen is natuurlijk 1 ding.. het ook echt worden een tweede!



Ik heb het ook nog bijna niemand verteld, alleen mijn beste vriendin en een hele goede collega/vriendin.. Ik vind het gezien mijn leeftijd ook heel eng om het te vertellen.. ik ben bang dat mensen het raar vinden dat ik op 24 jarige leeftijd (in november word ik wel 25) al een kind wil.. Vooral mijn ouders.. Maar goed, zover zijn we nog niet!
Alle reacties Link kopieren
@ElleBelle, wat vervelend dat de eerste zwangerschap z'n ramp was! Ik weet niet of t wat help, maar ze zeggen vaak dat een 2e zwangerschap meevalt!! Ik hoop dat het waar is!
Alle reacties Link kopieren
Dan zal ik ook wat over mezelf vertellen!



Ben alweer ruim 6jaar samen met mijn vriend. We wonen al zo'n 3 jaar samen. Ik ben eerst bij mijn vriend gaan wonen in zijn appartement... Begin dit jaar zijn we verhuisd naar ons nieuwe huis. Ik werk als assistent accountant. Wij wonen in Brabant.



(leuke tabel, maar wat betekent NOD? )
Alle reacties Link kopieren
Heupje: 60 baby's per uur....dat heb ik afgelopen woensdag voor het eerst gezien. Erg leuk. Het is wel een programma dat ik het liefst alleen kijk. Assieman maak ik daar ook niet echt blij mee. Maar dat is vrij snel opgelost. Als ik aangeef dat er een programma is dat ik graag wil zien, weet hij meestal wel genoeg Gaat ie lekker achter de computer, of een boekje lezen.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij ben ik de jongste hier. Over 2 weken wordt ik 22 dus dat mag wel alvast in de tabel gezet worden hoor. Ik woon 3 jaar samen met mijn vriend in Zuid-Holland. Op dit moment zit ik thuis. Ik heb gestudeerd om ook het onderwijs in te kunnen. Heb mijn diploma binnen, maar kreeg het vorig jaar op mijn heupen da thet dus allemaal toch niet zo leuk vind. Ik vind kinderen helemaal geweldig, maar die de dingen die er bij komen kijken zoals, vergaderingen, ouderavonden, problemen in de klas zoals tussen ouders en jou of jou en het kind. Ik pas nu twee dagen per week op een baby en vriend heeft gelukkig een goede baan als inkoper. Hij heeft mij ook gezegd dat ik thuis moet zijn als er een kind komt. Zelf vind ik dat ik twee dagen kan gaan werken, maar ook wel erg leuk om gewoon elke dag bij je kindje te kunnen zijn. We ien wel hoe het loopt. Zeker voor het kindje is het ook goed als hij/zij bij andere mensen komt en daar ook naar moet luisteren.
quote:Hij heeft mij ook gezegd dat ik thuis moet zijn als er een kind komt.
Alle reacties Link kopieren
@Moowie: ja dat heb ik ook!! Stel dat ik dalijk ook écht zwanger ben.... Nu kan ik nog denk wat àls.....

Denk dat mijn moeder niet helemaal verrast zal zijn, vraag regelmatig dingen over kinderen (over mijn zus en mij vroeger) maar voor de rest zal iedereen verrast zijn.



We wilden eerst wachten tot mijn vriend volgend jaar afstudeerd aan het HBO, maar hij gaat ook nog universiteit doen. Wat dus ook nog een paar jaar duurt, en daar willen we niet op wachten.
Alle reacties Link kopieren
quote:misschicken schreef op 26 juli 2010 @ 14:17:

[...]

quote:Hij heeft mij ook gezegd dat ik thuis moet zijn als er een kind komtex cuse me???
Alle reacties Link kopieren
ElleBelle: leeftijd, ja dat speelt bij mij toch ook echt wel mee. Ik word binnenkort 32 en zou graag meer dan 1 kind willen.....en het liefst zou ik ook geen bejaarde moeder willen zijn. Idealiter zou ik op mijn 33 1 kind willen hebben en op 35/36 de 2e.



Ik ben nu in ieder geval heel blij dat ik ben gestopt met de pil. Die slik ik ook al 16 jaar en twijfel wel eens of het allemaal nog wel goed werkt. Dat zulen we de komende maanden merken .....en dan stiekem weer verlangen naar de pil...haha

En wat me ook heel erg bezighoudt; of we uberhaupt wel kinderen kunnen krijgen. Daarom zou ik niet al te lang meer willen wachten, dan kan je eventueel nog een MMM circuit ingaan, zonder al te oud gevonden te worden.
Alle reacties Link kopieren
.
lexis wijzigde dit bericht op 26-07-2010 14:24
Reden: dubbel
% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
quote:lexis schreef op 26 juli 2010 @ 14:23:

[quote]Assie78 schreef op 26 juli 2010 @ 14:21:

ElleBelle: leeftijd, ja dat speelt bij mij toch ook echt wel mee. Ik word binnenkort 32 en zou graag meer dan 1 kind willen.....en het liefst zou ik ook geen bejaarde moeder willen zijn. Idealiter zou ik op mijn 33 1 kind willen hebben en op 35/36 de 2e.





ik val hier van de ene verbazing in de andere....
Alle reacties Link kopieren
Gut oh gut.



Met z'n 4en al een tabel, thuisblijven, geen bejaarde moeder, klussen, echie, wondertje,

Dames, volgens mij kunnen jullie echt beter verkassen naar óf het jaren 50 forum, of het liefst naar Babybrabbel.



DTEEZ! © Djoels.
Sloerie en Huppelkut, aangenaam!
Ben ik de enige die het gevoel heeft dat er straks een paar bekende forummers hier komen bekennen dat ze een 2e nick hebben aangemaakt om eens lekker te keten en heel hard GOTCHA roepen?

Dit kan toch niet echt zijn niet?
Binnen 2 uur een tabel hebben móet een record zijn!
Alle reacties Link kopieren
Oke.. even serieus! Wij proberen hier normaal met elkaar te praten. Ik vind het zeer vervelend dat jullie met ongewenste opmerkingen komen.
Alle reacties Link kopieren
quote:Ischa85 schreef op 26 juli 2010 @ 13:37:

Waarschijnlijk stop ik eind augustus met de nuvaring, en wacht dan 1 cyclus af voor we beginnen.



Jeemig wat een topic!



Meiden jullie zijn volgens eigen zeggen allemaal rond mijn leeftijd maar kom op hé?!?!

Thuisblijven als er een 'beeb' is.

1 cyclus afwachten? Wil je het dan ineens de eerste maand met condoom blijven doen ofzo?

Niet bejaard willen zijn als je moeder wordt? .... ik zeg nix maar jullie mogen het invullen......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven