Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
woensdag 9 december 2020 om 12:53
Jazeker. Zoon 2 is net 6 weken
En ook al: oh wat sneu, 2 zoons. En: arme jij. En: jeeeetje je bent wel echt outnumbered hè. En: oh dat zou ik écht niet willen. En: ohnee! Nóg een jongen!
Nou. Toevallig zou ik ze niet willen ruilen voor alle meisjes van de wereld. En áls er een derde komt zijn beide geslachten even welkom.
Ik zeg altijd maar: goh, aardig van je hoor. Daar hebben ze meestal niet van terug
Mensen blaten nu eenmaal nogal
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
woensdag 9 december 2020 om 13:09
Bizar wat mensen inderdaad allemaal blaten..lux- schreef: ↑09-12-2020 12:53Jazeker. Zoon 2 is net 6 weken
En ook al: oh wat sneu, 2 zoons. En: arme jij. En: jeeeetje je bent wel echt outnumbered hè. En: oh dat zou ik écht niet willen. En: ohnee! Nóg een jongen!
Nou. Toevallig zou ik ze niet willen ruilen voor alle meisjes van de wereld. En áls er een derde komt zijn beide geslachten even welkom.
Ik zeg altijd maar: goh, aardig van je hoor. Daar hebben ze meestal niet van terug
Mensen blaten nu eenmaal nogalzegt meer over hen dan over jou en je gezin
![]()
Hier tot op heden nog niet de vraag gehad of we voor een jongetje gaan ( we hebben 2 dochters, de jongste is 16 maanden). Wel of we voor een derde gaan, maar dat geslacht wordt niet benoemd. En nee, die derde gaat echt niet komen, tenzij de natuur ons aan alle kanten verrast..
Enige die er wel eens wat over moet zeggen is een collega met 2 zoontjes, die vooral moet vertellen hoe fijn het voor een man is om in ieder geval een zoon te hebben en dat stellen ( de man dan van dat stel) in haar omgeving met 2 meiden altijd vol afgunst naar hen kijken.
Tja, wat moet je daar nou mee? Ze gelooft het ook niet als ik zeg dat mijn man totaal GEEN voorkeur had, dat kan niet als man zijnde
Ik laat haar praten, ga me zeker niet uitlaten over meisjes, maar het voelt altijd toch wat vreemd..
Verder is ze hartstikke leuk, dus dit soort opmerkingen kan ik snel van me af laten glijden
@Wester, van harte!
chantilly21_2 wijzigde dit bericht op 09-12-2020 14:01
0.39% gewijzigd
woensdag 9 december 2020 om 13:46
Denk dat een lux niet zo snel outnumbered islux- schreef: ↑09-12-2020 12:53Jazeker. Zoon 2 is net 6 weken
![]()
woensdag 9 december 2020 om 15:02
Dacht het ook niet
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
woensdag 9 december 2020 om 15:03
Ja mannen zullen het wel weer horen als er geen zoons in de familie zijn iddChantilly21_2 schreef: ↑09-12-2020 13:09Bizar wat mensen inderdaad allemaal blaten..
Hier tot op heden nog niet de vraag gehad of we voor een jongetje gaan ( we hebben 2 dochters, de jongste is 16 maanden). Wel of we voor een derde gaan, maar dat geslacht wordt niet benoemd. En nee, die derde gaat echt niet komen, tenzij de natuur ons aan alle kanten verrast..
Enige die er wel eens wat over moet zeggen is een collega met 2 zoontjes, die vooral moet vertellen hoe fijn het voor een man is om in ieder geval een zoon te hebben en dat stellen ( de man dan van dat stel) in haar omgeving met 2 meiden altijd vol afgunst naar hen kijken.
Tja, wat moet je daar nou mee? Ze gelooft het ook niet als ik zeg dat mijn man totaal GEEN voorkeur had, dat kan niet als man zijnde![]()
Ik laat haar praten, ga me zeker niet uitlaten over meisjes, maar het voelt altijd toch wat vreemd..
Verder is ze hartstikke leuk, dus dit soort opmerkingen kan ik snel van me af laten glijden![]()
@Wester, van harte!
woensdag 9 december 2020 om 15:44
Yay, ben je bevallen!!! Gefeliciteerd!!
Hier de andere kant (ik heb een kleuter en net een tweeling): nou, dat huis is wel vol zo, he? En: lekker, klaar zeker, kunnen straks de kinderkleertjes weer de deur uit! En: Poeh, zou ik niet voor kiezen, een tweeling! (KIEZEN???? WTF)
Maar, dus als ik nu nog voor een vierde zou gaan, zou dat blijkbaar zeer not done zijn... (geen ambitie op dat vlak, maar waarom heeft iedereen daar opeens een mening over...)
woensdag 9 december 2020 om 16:05
Gefeliciteerd met baby nummer 2!lux- schreef: ↑09-12-2020 12:53Jazeker. Zoon 2 is net 6 weken
![]()
Inderdaad ene oor in en andere uit. Dat doe ik hier ook