Jongens&Meisjes namen
zondag 4 januari 2015 om 19:37
Ik heb al heel lang in mijn hoofd dat als ik een jongetje krijg dat ik Navy een hele mooie naam vind. Stoer maar ook lief. En het past mooi bij mijn eigen naam. Mijn ouders, man en zusje zijn ook heel enthousiast maar ik ben ook wel benieuwd naar meningen daarbuiten. Het is geen veelgebruikte naam dus vandaar.. Mason staat ook mijn lijstje. Suggesties voor namen zijn zeker welkom! Ik hou van leuke vlotte namen, een beetje apart maar zeker niet te apart!
zondag 4 januari 2015 om 19:48
zondag 4 januari 2015 om 19:48
Bij navy moet ik aan de marine denken (en ouders die hun kind usnavy hadden genoemd )
En aan een moedervlek (naevus) maar dat zal vast echt aan mij liggen.
Sorry ik ben dus niet zo enthousiast, ook niet echt over mason maar ik hou niet zo van engelse namen.
Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak anders zou het een saaie boel worden
En aan een moedervlek (naevus) maar dat zal vast echt aan mij liggen.
Sorry ik ben dus niet zo enthousiast, ook niet echt over mason maar ik hou niet zo van engelse namen.
Maar gelukkig heeft iedereen zijn eigen smaak anders zou het een saaie boel worden
maandag 5 januari 2015 om 00:35
quote:Jaimster schreef op 04 januari 2015 @ 20:52:
Jayson staat bij mij ook. Ik begrijp de reacties over Navy.. En ik blijf hem zo leuk vinden haha! Maar snap het dan ook weer als mensen het echt helemaal niets vinden!
Tja, ik vind het helaas ook niets. Maar dat houd jou niet tegen te houden je kind zo te noemen natuurlijk! Mijn associatie is ook met de US navy... en de YMCA... in the navy... lalalalalala in the navy....
quote:Aztec schreef op 04 januari 2015 @ 20:04:
Hoe wil je je evt dochter noemen: Marina?
Maargoed. Ik ben meer van de boeren-Hollandse namen als Bart, Sofie of Max. Hou niet zo van de Engelse namen, maar vind wel weer dat de naam in het engels beetje christelijk moet kunnen worden uitgesproken.
Jayson staat bij mij ook. Ik begrijp de reacties over Navy.. En ik blijf hem zo leuk vinden haha! Maar snap het dan ook weer als mensen het echt helemaal niets vinden!
Tja, ik vind het helaas ook niets. Maar dat houd jou niet tegen te houden je kind zo te noemen natuurlijk! Mijn associatie is ook met de US navy... en de YMCA... in the navy... lalalalalala in the navy....
quote:Aztec schreef op 04 januari 2015 @ 20:04:
Hoe wil je je evt dochter noemen: Marina?
Maargoed. Ik ben meer van de boeren-Hollandse namen als Bart, Sofie of Max. Hou niet zo van de Engelse namen, maar vind wel weer dat de naam in het engels beetje christelijk moet kunnen worden uitgesproken.