Kind in je uppie? deel 2

30-08-2011 22:29 2364 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hiermee open ik deel 2 van het topic Kind in je uppie!
Alle reacties Link kopieren
Om te zorgen dat dit topic nu volledig de positieve kant op zal gaan. ....

begin ik nu over mijn POSITIEVE test!!!



Ik ben er even nog helemaal onderste boven van! Ik ben zwanger!

Mocht van GG vandaag testen, maar omdat ik vandaag moest werken had ik zelf besloten dit tot morgen uit te stellen. Dit omdat ik me al anderhalve week niet helemaal fit voel en zo moe ben. Ik dacht als ik niet zwanger ben, valt het zo tegen, dan wil ik niet werken. (woensdag ben ik altijd vrij) Maar omdat er twee testen in die kruitvat test zitten,dacht ik net ik probeer er toch eentje.



......en YES ik ben zwanger!!! Gelukkig, daar ben ik dus zo moe van.



Ik ben er onderste boven van. De eerste poging gelijk gelukt!!! Dit had ik niet verwacht. Zo fantastisch! Ik ben zo blij! Ik ben benieuwd of ik zo wel kan slapen hahaha.... ondanks dat ik zo moe ben.... nu dus even niet.



Ik wens dat er in dit topic veel met mij zwanger zullen zijn!
Alle reacties Link kopieren
Zoeter, ben zelf 38 en de eerste stap gezet om alleen een kind te krijgen (bijeenkomst bijgewoond), geeft rust ook al zijn mijn twijfels niet weggenomen. Mijn enige echte dilemma is of ik het kan maken om een kind een vader te ontzeggen, dat is iets waar ik mee worstel, tegelijkertijd vraag ik mij continue af, krijg ik er later geen spijt van als ik deze stap niet doorzet en mijn antwoord is dan een volmondig ja.



Deze manier is voor mij 2e keus aangezien ik het liever met een leuke man had gedaan,maar tot nu toe niet die man tegengekomen die ook kinderen wil, dus mijn motto is, wellicht erg egocentrisch, een kind kan straks niet meer en een man kan je daarna nog tegenkomen.



Antwoorden heb ik niet, dezelfde vragen als jij maar ik merk wel dat ik er de laatste maanden down ben van het feit dat het anders is gelopen en ben blij dat deze mogelijkheid bestaat. Dus helpen chaos te ordenen kan ik niet, kan alleen mijn ervaringen qua gedachten etc delen.
Alle reacties Link kopieren
Wil je trouwens terug lezen in het oude topic? Dat kan hier Kind in je uppie? deel 1
Alle reacties Link kopieren
Wat fijn dat je zwanger bent. Van harte gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Snap het even niet, ben je zwanger via een donor of via bijv een one night stand?
Alle reacties Link kopieren
Zoeter,van harte gefeliciteerd!! is nog heel pril zeker??



groetjes,Lichtbron..



*verdwijnt weer stilletjes*
Haast, ik moet niet vergeten te zwaaien,als ik mezelf voorbij loop...
*breekt even in*



Zoeter: wat leuk! Gefeliciteerd.
Alle reacties Link kopieren
Sorry niet goed gelezen, en even oude topic teruggelezen, kwartje is gevallen. Gefeliciteerd!
Alle reacties Link kopieren
Hoi Cappi, welkom op dit topic! De bovenstaande opening is eerlijk gezegd niet van mij, maar van Vinyl, die het vorige topic Kind in je uppie? deel 1 heeft geopend. Omdat ik denk dat veel vrouwen deze vragen herkennen, heb ik de opening gekopieerd naar dit topic.



Eerlijk gezegd herken ik de vragen en de chaos niet volledig. Ik vind namelijk dat ik het prima kan in mijn eentje en ben niet op zoek naar een man. Tja als ik ooit een prins op het witte paard zie zitten zal ik niet zeggen dat ik weg zal rennen, maar ik voel geen moeten daarin. Ik heb me wel lang zorgen gemaakt om de buitenwereld. Is het niet raar? blablabla...



Mijn conclusie is eerlijk gezegd glashard: Nee mijn kindje is zo gewenst en zal zo gewild zijn door mij met mijn familie en vrienden naast mij. Ik kan dit alleen. Mijn kindje zal geen scheiding ed mee moeten maken. ALS ik op zoek zou moeten naar een man om een kindje te krijgen, weet ik nu van mezelf dat ik die man eigenlijk niet wil. Ik wil zo graag een kindje! Misschien ben ik wel iets meer BOM dan BAM maar ach..... ik loop verder wel tegen dezelfde problemen aan hoor.



Gelukkig kon ik bij Geertgen terecht en is het nu dus gelukt! Ik ben in blijde verwachting! Jippie!
Alle reacties Link kopieren
Hahaha nou niet van een one night stand hoor. Geertgen is een kliniek, die ook alleenstaande vrouwen helpt. Ik ben dus zwanger van een donor.



Erg pril inderdaad. Als ik het goed uitreken kom ik op 7 mei 2012 uit :-) Leuke tijd om jarig te zijn!
Alle reacties Link kopieren
Hmmm voordat ik alles weer klakkeloos kopieer, is het misschien handiger om eerst te vragen of alles nog up to date is. Tis nl wel iets meer werk dan ik dacht hihi...



Laat maar horen: Wat moet er in de tabel?
Alle reacties Link kopieren
Wauw Zoeter ! wat geweldig!!! Ik ben zo blij voor je!



Wat een goed begin van ons 2e topic





info voor de tabel: 30 jaar, nee nog niet begonnen, neig naar bekende donor, nog aan het nadenken Bedankt
Alle reacties Link kopieren
Cappi, welkom! Is een bekende donor voor jou geen optie? Dan heeft je kindje in ieder geval al eerder de mogelijkheid om zijn vader te kennen, ook al zal hij wellicht geen echte vaderrol vervullen.
Alle reacties Link kopieren
Ik snap jullie kinderwens. En dat het ook heus wel kan, in je uppie.



Maar zodat jullie het niet vergeten ofzo, en misschien ben ik wel mosterd, maar zeg dit in ieder geval niet om jullie aan te vallen ofzo.



Zorg asjeblieft in belang van het kind, als je de mogelijkheid hebt tenminste, dat er iemand is die (een deel) van de vaderrol op zich kan nemen. Een opa, een vriend, dat je kind in ieder geval 1 man in zijn leven goed leert kennen.



Nogmaals, ik begrijp jullie kinderwens, zou het in jullie situaties zelf misschien ook doen. Maar onderschat de rol van een vader aub niet. Dus als je de mogelijkheid hebt, laat hem/haar een hele goede band met een man opbouwen.
Alle reacties Link kopieren
Ha Zoeter!



WOW!!!! Wat een geweldig nieuws. We waren op de meet nog aan het klagen dat 1 zwangere te weinig was. Chilles, je hebt een medestander! Hoera hoera hoera!



Voor mij:



Innova, 41, al begonnen, na tien keer IUI nu over op IVF, Geertgen mbv Deens donor.



@Marahbloem: hoe is het dan? Lang niet gelezen!
Alle reacties Link kopieren
P.s. blijft het oude topic nog wel even bestaan voor teruglezen van dingen?
Alle reacties Link kopieren
Hee, wat leuk, ik zag deel 2 van dit topic en was benieuwd of er inmiddels inderdaad vrouwen waren die in hun eentje een kind hadden gekregen.



Twee zwangeren maar liefst. Van harte gefeliciteerd dames, en laat jullie niet op de kop zitten door mensen met spookverhalen, laat je niet ontmoedigen door "wat zwaaaaaaaaaaaaaar....", laat je niet onzeker maken door "wat zielig, elk kind verdient een vader en een moeder".



Ik ben ruim zeven jaar in mijn up moeder geweest, heb mijn kind ook alleen gekregen en ik kan alleen maar zeggen: het is het leukste wat ik ooit gedaan heb, en na ruim zeven jaar er in mijn eentje voor gestaan te hebben heb ik een kind dat het op alle fronten goed doet, en leid ik een leven waarin moeders van schoolvriendjes en vriendinnetjes steil achterover slaan als mijn zoon op de vraag "oh, dan zal pappa zo ook wel thuiskomen?" antwoordt: "papa? ik heb helemaal geen vader, joh".



Alleenstaand moederschap is leuk, spannend, en zo zwaar als je het zelf maakt. Geniet van jullie zwangerschappen en ik wens jullie net zo'n leuk leven met jullie kinderen toe als ik zelf heb! Succes!
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Het oude topic zakt naar beneden maar blijft gewoon bestaan volgens mij. Gelukkig wel!
Alle reacties Link kopieren
*meelezer breekt in* Gefeliciteerd Zoeter, eindelijk weer gelukt! *breekt uit*
*Breekt in*



Zoeter gefeliciteerd!!!!! Geniet van je zwangerschap, ik hoop dat deze zorgeloos zal zijn. Je spruit heeft in ieder geval al een hoop troeteltantes bijgekregen!



*Breekt weer uit*
Alle reacties Link kopieren
Ha Zoeter, wat fijn!!!! Gefeliciteerd! *jubelt* dat geeft 'de burger' weer moed! :-)
Alle reacties Link kopieren
JEUJ!!!! gefeliciteerd! Ik had al bijna de hoop opgegeven....

Wat een gaaf nieuws. Ik hoop zo dat dit de ommekeer is en we met z'n allen snel erachter aan gaan.! Het is je zo gegund!



Wil je mij in het overzichtslijstje erbij zetten? 34/ja/via huisarts/nee

tnx :-)



verder was mijn gesprek heel goed met donor. Hij vroeg of ie referenties kon inwinnen bij twee bekenden. Dat gold dan ook voor mij. Ik vond dat een prettig idee. Hij heeft telefonisch met mijn zus en mijn vriendin gesproken. Ook zij zijn heel positief over hem. Hij heeft ook veel verteld over zich zelf etc. Verder doet ie vandaag alle soatesten weer. Hij denkt superconstructief me. Dat vind ik erg fijn aan hem. Daarnaast is het een aardige man. We hebben nu woensdag de eerste afspraak staan bij de h.a. voor de inseminatie. Hopelijk doet mijn eisprong/lh piek een beetje mee...

ik heb een heel goed gevoel bij alles.

Desalniettemin, jammer dat ik de meet heb gemist.



Ben daarbij nu ook heerlijk druk met plannen van de verbouwing, verhuizen, etc etc. Echt superleuke dingen, maar wel vermoeiend; vooral in je hoofd. Hopen dat het geen invloed heeft op de inseminatie.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn erbij gezet!



Wat goed dat jullie met referenties werken Amphere! Denk je dat je komende woensdag je eisprong hebt of weet je dit zeker? Super dat het nu bij de huisarts kan!



Zorg er wel voor dat je niet te veel stress van je verhuizing hebt he. Druk geeft niet maar stress en angst brengt je lichaam in vluchtpositie en dat lijkt mij niet optimaal om zwanger te worden. Anders gewoon een paar daagjes rust in lassen hoor



Ik duim dat ik snel zwanger aan de tabel kan toevoegen
Alle reacties Link kopieren
Wow Zoeter GEFELICITEERD!!! Ben super blij voor je! Te gek dat het in 1x raak is! (Nou ja na je donorpoging dan) Het is je zo gegund! Hoe voel je je? Moe dus? Hoop dat je een heel mooie zwangerschap tegemoet gaat!



Ik was zelf eigenlijk te beroerd om mee te schrijven. Toen ik op het topic m'n verhaal had gedeeld had ik dat nog maar met een enkeling uit mijn omgeving gedaan, en zoals ik al eerder had geschreven was ik bang voor veroordelen. Daarnaast zaten mijn hormonen me heel erg in de weg. Inmiddels is iedereen die mij dierbaar is op de hoogte en heb van bijna iedereen super positieve reacties, en dat is heel fijn. De 3mnd grens is gepasseerd en ik voel me steeds beter, het was een heel zware periode (kotsmisselijk, heel moe en super humeurig en jankerig) maar ik heb het gevoel dat ik mezelf weer word. Werd tijd! In dit geval erg fijn om alleen te zijn en geen man naast je die je tot waanzin drijft



De eerste echo was vorige week en was magisch. Ben nu al verliefd op mijn baby!



Cappi ik begrijp je gevoel erg goed. Ik heb wel vaker dingen van je gelezen op het forum en vind het heel goed dat je er nu voor gaat. Ik ben wel iets jonger maar heb ook veel getwijfeld en ook voor mij was het toch een Bkeuze. Maar ik ben zo blij nu dat ik niet ben blijven wachten op mr. Perfect, die er mss helemaal niet is, of pas heel laat mijn pad kruist, en zoals ik net schreef voel ik me verliefd op mijn kind. Een heerlijk gevoel! Het is een proces waar je doorheen moet, en eerlijk is eerlijk, zelfs toen ik zwanger was had ik nog buien waarin ik twijfels had (denk ook heel erg hormoongerelateerd want nu voorbij). Ik vind het stoer dat je de stap gezet hebt!



Amphere, klinkt erg goed van die donor! Bijzonder dat je het via de huisarts doet, ik wist niet dat dat kon.



En innova, al met IVF begonnen dus. Hoe gaat het? Trek je het een beetje? of zal ik gewoon het oude topic maar even gaan bijlezen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven