Laatste pil eind (26) November 2015

16-01-2016 12:24 14 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
Mijn hemel, heb een beetje geduld en ga er niet zo bovenop zitten!

Je bent pas net bezig!
Iedereen vlamt op zijn eigen moment.
Waar bemoei je je mee zeg ik ben op zoek naar lotgenoten en niet naar commentaar! En al zeker geen zin om mij energie aan dit soort nutteloze reacties te besteden! Ga lekker iets anders doen!
Slim om nu te klussen! Die kamer moet toch af en als je eenmaal zwanger bent, heb je er vast geen zin meer in

Maar even serieus, firedragon heeft wel een punt hoor. Van gestress en ovulatietesten en rekenen word je helemaal niet blij. Je bent nog hartstikke jong, ga gewoon lekker zonder voorbehoedmiddelen het bed in duiken met je vriend en waarschijnlijk ben je binnen een paar maanden zwanger joh.
Hoewel de eerdere dames natuurlijk gelijk hebben, is helaas niet iedereen zo onbevangen. Ik herken het wel hoor TO, wilde erg graag zelf alles onder controle hebben. Als de ovulatietesten jou helpen, moet je ze gewoon gebruiken. Veel succes (en plezier in bed) de komende tijd. Ik hoop dat je snel zwanger bent
Eekhoorn12, we zijn niet aan het klussen in die kamer hoor zo voorbarig zijn we nou ook weer niet haha. Met klussen bedoel ik 'het doen' haha. Dacht dat dat topic taal was. Maar wat marie89 is zo, het is zo makkelijk nog niet en zeker niet als iedereen om je heen heel snel zwanger is. En dan bedoel ik echt snel! Een hele goede vriendin van mij was in ronde 3 en nog niet eerder ervoor gegaan en ze was gelijk zwanger! 2 anderen in mijn omgeving al wel een tijd van de pil af maar toch ook in de 1e ronde zwanger. Dan ga je je meten aan dat soort verhalen.. Ook zeker omdat ik al zo lang de wens heb en nu de tijd rijp is. Wat jullie zeggen zeg ik 100 keer per dag tegen mezelf. Bedankt Marie89!
.
Maar TO, even een reality check. Hoeveel mensen zijn er in je omgeving zo snel zwanger geworden? Drie dus? Gemiddeld worden vrouwen tussen ronde 3 en 6 zwanger. Het heeft weinig zin om je telkens met die snelle mensen te meten. Ze hebben gewoon geluk gehad. Er zullen dus ook wel vrouwen zijn in je omgeving die er langer over hebben gedaan, maar daar spreken diegenen waarschijnlijk minder vaak over. Kijk eens de topics rond hier. Er zijn veel zwanger-worden topics en daar staat vaak ook wel bij in welke ronde ze zwanger zijn geworden. Zelf deed ik er 5 rondes over en als ik dat vergelijk met mijn omgeving was dat best snel Al vond ik dat tzt natuurlijk niet.
quote:wannabemama schreef op 16 januari 2016 @ 12:53:

Eekhoorn12, we zijn niet aan het klussen in die kamer hoor zo voorbarig zijn we nou ook weer niet haha. Met klussen bedoel ik 'het doen' haha. Dacht dat dat topic taal was. Maar wat marie89 is zo, het is zo makkelijk nog niet en zeker niet als iedereen om je heen heel snel zwanger is. En dan bedoel ik echt snel! Een hele goede vriendin van mij was in ronde 3 en nog niet eerder ervoor gegaan en ze was gelijk zwanger! 2 anderen in mijn omgeving al wel een tijd van de pil af maar toch ook in de 1e ronde zwanger. Dan ga je je meten aan dat soort verhalen.. Ook zeker omdat ik al zo lang de wens heb en nu de tijd rijp is. Wat jullie zeggen zeg ik 100 keer per dag tegen mezelf. Bedankt Marie89!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
.
Nee, je kan niet veranderen wie je bent, maar wel hoe je met dit hele proces omgaat. Maar blijkbaar wil je alleen je eigen visie zien. Succes.
Mens doe relaxed zeg.. Ik hoop dat je buiten je vruchtbare dagen om ook neukt klust?
Begrijpelijk wanneer je het heel graag wilt dat het je bezig houdt en dat is helemaal niet erg!

Maar om na 2 maanden al compleet in paniek te raken is niet gezond..

Zelf zit ik ergens tussen ronde 14 en 16 (staat wel in een tabel, maar uit mn hoofd durf ik niet te zeggen) en aangezien ik daar heel open over ben in mijn omgeving, merk je dat het écht niet uitzonderlijk is.

Volgens mij is zo'n 7 maanden een goed gemiddelde voordat je zwanger bent.

Geniet gewoon van jullie tijd samen en heb fijne sex ipv klussen
The finest pleasure is kindness to others.
Je hebt in november je laatste pil geslikt dus dat betekent dat je nog maar 1 maand ongesteld bent geworden ipv zwanger. Maak je alsjeblieft nu al geen zorgen. Hou in ieder geval een half jaar aan voordat je begint aan ovulatietesten en dergelijke. .. Inderdaad is het achteraf gemakkelijk praten wanneer je na 8 maanden zwanger bent geworden maar het is wel meer realistisch dan al na 1 maand in paniek te raken. .. ga nu gewoon lekker seksen (of klussen zoals je zei) en wacht af... succes!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven