Lang aan het proberen, lange cyclus... MMM?
woensdag 24 juli 2019 om 14:18
Hoi,
Aangezien ik me niet thuis voel in een wachtbankje topic vanwege zeer onregelmatige cyclussen van 21 tot 150 dagen?
Omdat ik pas in alle zwanger worden vanaf, maar daar niemand tref met hetzelfde verhaal (bezig vanaf 1 jan 2016.
Misschien doet mijn miskraam jan dit jaar me veel te veel omdat dit de eerste kans was sinds 2016?
En nu ondanks alle geduld, de keuzes die ik gemaakt heb gaan we over 2 weken de mmm in.
Zijn er andere dames hier die hier iets in herkennen en mee willen schrijven?
Liefs!
Aangezien ik me niet thuis voel in een wachtbankje topic vanwege zeer onregelmatige cyclussen van 21 tot 150 dagen?
Omdat ik pas in alle zwanger worden vanaf, maar daar niemand tref met hetzelfde verhaal (bezig vanaf 1 jan 2016.
Misschien doet mijn miskraam jan dit jaar me veel te veel omdat dit de eerste kans was sinds 2016?
En nu ondanks alle geduld, de keuzes die ik gemaakt heb gaan we over 2 weken de mmm in.
Zijn er andere dames hier die hier iets in herkennen en mee willen schrijven?
Liefs!
woensdag 24 juli 2019 om 14:35
Kom gezellig bij ons meeschrijven. Je bent van harte welkom.
Wij zijn met 4 of 5 mensen (de groep is aardig uitgedund) waarvan iedereen in een traject zit. Het maakt niet uit in welk traject of hoelang je al bezig bent. (En ook niet hoelang je cyclus is).
Ikzelf schrijf er al 2 jaar. De laatste die er is bij gekomen schrijft pas een paar weken mee.
Misschien 'fijn' voor je dat je daar niet de enige bent met ervaring met een miskraam.
Hieronder de link (ik hoop dat het werkt)
Anders even zoeken op 6+ groep probeert zwanger te worden met en zonder mm
zwanger/6-groep-probeert-zwanger-te-wor ... #p27292175
Wij zijn met 4 of 5 mensen (de groep is aardig uitgedund) waarvan iedereen in een traject zit. Het maakt niet uit in welk traject of hoelang je al bezig bent. (En ook niet hoelang je cyclus is).
Ikzelf schrijf er al 2 jaar. De laatste die er is bij gekomen schrijft pas een paar weken mee.
Misschien 'fijn' voor je dat je daar niet de enige bent met ervaring met een miskraam.
woensdag 24 juli 2019 om 23:35
Bedankt voor je reactie!Fruity-Pebbles schreef: ↑24-07-2019 14:27Hi Drominique,
Wat een dappere beslissing. Ik heb geen ervaring met een lange/onregelmatige cyclus, maar wel met de medische molen.
Misschien dat ik wat vragen kan beantwoorden als daar behoefte aan is.
Voor nu een hele dikke knuffel
De huisarts denkt aan PCOS?
Mocht ik straks vragen hebben dan ga ik ze zeker stellen.
Voor nu probeer ik het even met een open blik aan te vliegen, net als de afgelopen 3 jaar.
donderdag 25 juli 2019 om 00:29
Dank je!
Ik heb meegelezen met dat topic, maar dat symptomen zoeken, ovulatie/zwangerschapstesten die daar voor ieder iedere maand weer volgen maakt dat ik me daar niet thuisvoel.
Even over het lange wachten: toen ik stopte met de pil na meer dan 12 jaar was ik nog onder de 30 en waren we nog niet superlang samen. Man een studie naast het werk die heel veel vroeg incl een verhuizing.
Destijds hebben we afgesproken vast te houden aan hoe we zijn: geduldig, dat wordt vanzelf beloond. Mocht het een doktersverhaal worden? Dan na de studie.
En dat moment is er bijna.
donderdag 25 juli 2019 om 00:31
Bedankt voor je tip!Emceetje schreef: ↑24-07-2019 14:35Kom gezellig bij ons meeschrijven. Je bent van harte welkom.
Heb vannacht nachtdienst dus probeer daar even een stuk te lezen om te kijken of het me past!