Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm
woensdag 16 november 2016 om 00:55
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.
langer dan 6 maanden groep is zwanger
gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87
naam | leeftijd | probeert zwanger te worden sinds | NOD | bijzonderheden |
AV1992 | 24 / 27 | sinds september 2016 | 9 juli, ronde 12 | |
Camomila | 29 / 30 | sinds februari 2016 | 17 april | |
Emceetje | 36 / 37 | Januari 2015 | 15 maart | onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari |
florence13 | 36 / 36 | mei 2016 | buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017 | |
Foodsandbeats | 34 / 36 | maart 2016 | ||
Labgeek1990 | 26 / 30 | sinds november 2016 | ||
Maur91 | 25 / 24 | maart 2016 | lange cyclussen | |
Missy1983 | 33 / 33 | sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze | 17 maart | bloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni |
Mollebol1 | 34 / 34 | april 2016 | 2 juli | ronde 9 |
Pinquinlove | 29 / 28 | november 2015 | 29 maart | curettage april 2016 mk sept 2016 |
Rosalie | 29 / 30 | januari 2016 | 19 juli | ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen |
Twilight84 | 33 / 35 | Augustus 2015 | 30 april | |
Viva-30 | 30 / 30 | oktober 2015 | 29 maart | |
Yinthe24 | 24 / 31 | mei 2016 | 30 mei, | ronde 11 |
Zonnebloem111 | 28 / 30 | juni 2016 | 19 maart |
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
donderdag 26 januari 2017 om 14:58
Zonnebloem dat is balen..
Ik had al na 5 maanden een doorverwijzing ivm lange bloed verlies. Het ligt er misschien aan wat je specifieke vraag is.
Rosalie, zeer herkenbaar van de leeftijden checken. Dit doe ik ook sinds een jaar ofzo.
Hoe lang zijn jullie bezig Florence? Staat niet in de tabel.
Thanks Bjorg, het werkt blijkbaar op m'n filosofische kant
Ik had al na 5 maanden een doorverwijzing ivm lange bloed verlies. Het ligt er misschien aan wat je specifieke vraag is.
Rosalie, zeer herkenbaar van de leeftijden checken. Dit doe ik ook sinds een jaar ofzo.
Hoe lang zijn jullie bezig Florence? Staat niet in de tabel.
Thanks Bjorg, het werkt blijkbaar op m'n filosofische kant
donderdag 26 januari 2017 om 20:08
donderdag 26 januari 2017 om 20:21
Ik zie dat er bij mij in de tabel nog niet bij staat dat het zaad onderzoek goed was. kun je dat er nog bij zetten Rosalie? Moest wel een beetje giffelen om je tokkienamen trouwens.
Ik denk dat je timing helemaal goed zit twilight, dat zijn best hele overtuigende testen!
Balen weer zonnebloem Ik zou gewoon naar de HA gaan als je dat wilt hoor. Hij kan je weer weg sturen maar dan heb je in ieder geval je zorgen al geuit en het er al een keer over gehad.
Mooi gezegd inderdaad Gettingeven! Wij hadden eigenlijk niet echt een kinderwens. Wij wisten het alle2 gewoon niet echt. Ik denk dat ik het al genoemd heb in de introductie toen ik het topic in kwam, maar wij hadden heel erg een gevoel van "later als we groot zijn". Maar dat waren we toen al en nu ZEKER. Bij mij is het zo'n jaar of 2,5 geleden gaan kriebelen. Toen was het niet handig dus nog gewacht, nu duurt het lang.
Verder dikke knuffels voor iedereen, ik hoop echt dat we binnenkort weer eens goed nieuws hebben in deze groep!
Ik denk dat je timing helemaal goed zit twilight, dat zijn best hele overtuigende testen!
Balen weer zonnebloem Ik zou gewoon naar de HA gaan als je dat wilt hoor. Hij kan je weer weg sturen maar dan heb je in ieder geval je zorgen al geuit en het er al een keer over gehad.
Mooi gezegd inderdaad Gettingeven! Wij hadden eigenlijk niet echt een kinderwens. Wij wisten het alle2 gewoon niet echt. Ik denk dat ik het al genoemd heb in de introductie toen ik het topic in kwam, maar wij hadden heel erg een gevoel van "later als we groot zijn". Maar dat waren we toen al en nu ZEKER. Bij mij is het zo'n jaar of 2,5 geleden gaan kriebelen. Toen was het niet handig dus nog gewacht, nu duurt het lang.
Verder dikke knuffels voor iedereen, ik hoop echt dat we binnenkort weer eens goed nieuws hebben in deze groep!

donderdag 26 januari 2017 om 22:42
Hahaha Rosalie wij ook hoor. Wij hebben het steeds over Precious Destiny. Een naam die we zeker nooit zullen kiezen maar dat maakt het juist wel grappig.
En dat leeftijd berekenen is ook herkenbaar. Ik ben inmiddels 37 dus erg veel tijd hebben we niet meer. Als ik hoor dat iemand van 23 al een poosje bezig is met zwanger raken denk ik: meisje, je hebt nog alle tijd! Hoewel dat niet eerlijk is, want zij heeft ook elke maand verdriet dat het niet lukt.
Rosalie werk je in de kinderopvang? Wat zou je willen gaan doen?
Ik heb vandaag mijn eerste prik gezet! Het was erg spannend, dus ik heb het maar snel gedaan, dan was ik er vanaf.
Morgen het zh bellen voor een afspraak voor de echo.
En dat leeftijd berekenen is ook herkenbaar. Ik ben inmiddels 37 dus erg veel tijd hebben we niet meer. Als ik hoor dat iemand van 23 al een poosje bezig is met zwanger raken denk ik: meisje, je hebt nog alle tijd! Hoewel dat niet eerlijk is, want zij heeft ook elke maand verdriet dat het niet lukt.
Rosalie werk je in de kinderopvang? Wat zou je willen gaan doen?
Ik heb vandaag mijn eerste prik gezet! Het was erg spannend, dus ik heb het maar snel gedaan, dan was ik er vanaf.
Morgen het zh bellen voor een afspraak voor de echo.
donderdag 26 januari 2017 om 23:11
Ja klopt ik werk in de kinderopvang. Vind het erg leuk hoor alleen ben ik bang dat ik ongewenst kinderloos daar niet zo op mijn plek meer ben, maarja eerst die afspraak bij de gynaecoloog afwachten. Ik ben breed geschoold zoals ik het noem. Meerdere opleidingen afgerond. Ik zou dan denk ik voor iets administratiefs gaan of gehandicaptenzorg. Achja maar het liefste word ik moeder. Ik had bedacht als ik moeder ben minimaal het eerste half jaar thuis te blijven en dan een baan zoeken die makkelijk te combineren is met het moederschap. De dagen op de kinderopvang zijn erg lang.
Volgens mij krijg ik weer een vroege eisprong. Best gek een jaar lang pas tussen dag 16 en 19 de eisprong en nu denk ik weer rond dag 12 tot 14...... denk toch echt dat mijn lichaam heel lang heeft moeten ontpillen. M'n temperatuur is nu ook extreem laag voor de eisprong, was vanmorgen 35.8. Doe deze maand weer temperaturen dat geeft toch wel veel informatie.
Lijkt me gek om jezelf te prikken emceetje. Hopelijk een goede echo binnenkort. En dat leeftijdsgedoe, tja je hebt gelijk het is niet leeftijdsgebonden hoe graag iemand moeder wilt worden. Zie op m'n werk wel dat de wat oudere ouders het het wat beter voor elkaar lijken te hebben maar ook dat verschilt natuurlijk.
Volgens mij krijg ik weer een vroege eisprong. Best gek een jaar lang pas tussen dag 16 en 19 de eisprong en nu denk ik weer rond dag 12 tot 14...... denk toch echt dat mijn lichaam heel lang heeft moeten ontpillen. M'n temperatuur is nu ook extreem laag voor de eisprong, was vanmorgen 35.8. Doe deze maand weer temperaturen dat geeft toch wel veel informatie.
Lijkt me gek om jezelf te prikken emceetje. Hopelijk een goede echo binnenkort. En dat leeftijdsgedoe, tja je hebt gelijk het is niet leeftijdsgebonden hoe graag iemand moeder wilt worden. Zie op m'n werk wel dat de wat oudere ouders het het wat beter voor elkaar lijken te hebben maar ook dat verschilt natuurlijk.
vrijdag 27 januari 2017 om 09:21
Meiden ik zag van de week dat 1 van ons een fototje had gestuurd van de ovulatietesten. Nu zie ik op internet heel vaak dat er vrouwen zijn die hem bewaren en dan na een de eisprong week op de foto zetten. Nu doe ik de testen van de action en de kruidvat maar ik krijg na een paar uur en bij de kruidvat zelfs na een paar minuten een indrooglijn. Dan kun je toch nooit een realistisch beeld krijgen?
vrijdag 27 januari 2017 om 11:37
Rosalie, ik kan me voorstellen dat het werken met kinderen dan wel confronterend is ja.
Ikzelf zou in ieder geval minder willen werken als ik kinderen heb. Dat houdt me nu wel een beetje tegen te solliciteren, terwijl ik eigenlijk wel een andere richting op wil in mijn werk. Deze banen zijn dan vaak fulltime (wat ik nu ook heb) en hoe lang wil ik dan nog fulltime blijven werken..
Inderdaad enige voordeel van nu al ongesteld is dat we weer snel verder kunnen! Ik heb besloten om tot 12 rondes te wachten en dan eens contact op te nemen met de huisarts. Denk dat ik ook dan maar eens moet beginnen met temperaturen zodat we die gegevens al hebben voor zo'n afspraak. Maar eerlijk gezegd zie ik er nogal tegenop om elke dag ochtends vroeg een thermometer in m'n **** te steken ;p
Maur, je hebt gelijk dat de streepjes indrogen en dan vaak donkerder worden, maar volgens mij kan je hiermee wel nog mooi het verloop zien over de dagen (licht naar donker en weer licht).
Ikzelf zou in ieder geval minder willen werken als ik kinderen heb. Dat houdt me nu wel een beetje tegen te solliciteren, terwijl ik eigenlijk wel een andere richting op wil in mijn werk. Deze banen zijn dan vaak fulltime (wat ik nu ook heb) en hoe lang wil ik dan nog fulltime blijven werken..
Inderdaad enige voordeel van nu al ongesteld is dat we weer snel verder kunnen! Ik heb besloten om tot 12 rondes te wachten en dan eens contact op te nemen met de huisarts. Denk dat ik ook dan maar eens moet beginnen met temperaturen zodat we die gegevens al hebben voor zo'n afspraak. Maar eerlijk gezegd zie ik er nogal tegenop om elke dag ochtends vroeg een thermometer in m'n **** te steken ;p
Maur, je hebt gelijk dat de streepjes indrogen en dan vaak donkerder worden, maar volgens mij kan je hiermee wel nog mooi het verloop zien over de dagen (licht naar donker en weer licht).
vrijdag 27 januari 2017 om 11:59

vrijdag 27 januari 2017 om 19:42
Misschien dat ik dat ook wel doe. Oorthermometer vind ik sowieso fijn om te hebben. Maar ik heb gemerkt dat vooral op dezelfde tijd temperaturen onmogelijk is voor mij. Ik heb wisselende werktijden en soms slaap ik ivm werk elders.... Het ging dus niet zo goed daarmee deze maand.
Maar ja die sensitesten vond ik ook niet zo overduidelijk, ik dacht dat ik het wel had gevonden maar ze werden maar licht positief.
Ik ben erg benieuwd wanneer ik mijn WOD is..... Want mijn eisprong is laat geweest denk ik met de testen maar het is de eerste keer dat ik het bijhield. Mijn cyclus is toch wat onregelmatiger dan ik dacht ook.... Tussen 25 en 32 dagen, meestal 28 of 29. Als ik 14 dagen na mijn eisprong volgens vage ovulatietesten uitga moet ik pas over 7 dagen ongesteld zijn, als ik uitga van gemiddelde cycluslengte van 29 dagen dan is dat overmorgen.... Ik ben benieuwd.
Iemand anders met een WOD in aantocht?
Maar ja die sensitesten vond ik ook niet zo overduidelijk, ik dacht dat ik het wel had gevonden maar ze werden maar licht positief.
Ik ben erg benieuwd wanneer ik mijn WOD is..... Want mijn eisprong is laat geweest denk ik met de testen maar het is de eerste keer dat ik het bijhield. Mijn cyclus is toch wat onregelmatiger dan ik dacht ook.... Tussen 25 en 32 dagen, meestal 28 of 29. Als ik 14 dagen na mijn eisprong volgens vage ovulatietesten uitga moet ik pas over 7 dagen ongesteld zijn, als ik uitga van gemiddelde cycluslengte van 29 dagen dan is dat overmorgen.... Ik ben benieuwd.
Iemand anders met een WOD in aantocht?
zaterdag 28 januari 2017 om 08:00
Zonnebloem, ik had dit in het begin ook; zag mezelf echt geen thermometer in mijn achterste steken iedere ochtend. Maar ik doe het nu een ruime maand en alles went.
Ben blij met de inzichten die het hopelijk gaat geven.
Ook gewoon tijdens vakantie en na wakker worden in andere tijdzones heb ik het gedaan, volgens mij gaat het erom te meten na zoveel uur slaap op ongeveer hetzelfde tijdstip.
Ben blij met de inzichten die het hopelijk gaat geven.
Ook gewoon tijdens vakantie en na wakker worden in andere tijdzones heb ik het gedaan, volgens mij gaat het erom te meten na zoveel uur slaap op ongeveer hetzelfde tijdstip.

zaterdag 28 januari 2017 om 08:48
Spannend foodsandbeats, voel je normaal je menstruatie aankomen?
Met de oorthermometer zou mij ook fijner lijken. Ben wel blij dat ik dat, en ovulatietesten, niet meer hoef te doen. Net of ik er nu minder mee bezig ben.
Hoeveel rondes ben je bezig zonnebloem? Je kunt het altijd proberen bij de ha. Als ze toch willen dat je het een jaar probeert (is volgens mij wel standaard) dan hoor je het wel!
Rosalie ik werk ook met kinderen. Dat heeft mij nooit gestoord. Maar het lijkt me vreselijk om te blijven doen als wij mogelijk kinderloos blijven. Ik ben ook aan het nadenken wat mijn opties zijn.
Donderdag is er een kennis bevallen. Hoera, er zijn nu geen zwangeren meer in onze omgeving en dat is wel erg prettig!
Met de oorthermometer zou mij ook fijner lijken. Ben wel blij dat ik dat, en ovulatietesten, niet meer hoef te doen. Net of ik er nu minder mee bezig ben.
Hoeveel rondes ben je bezig zonnebloem? Je kunt het altijd proberen bij de ha. Als ze toch willen dat je het een jaar probeert (is volgens mij wel standaard) dan hoor je het wel!
Rosalie ik werk ook met kinderen. Dat heeft mij nooit gestoord. Maar het lijkt me vreselijk om te blijven doen als wij mogelijk kinderloos blijven. Ik ben ook aan het nadenken wat mijn opties zijn.
Donderdag is er een kennis bevallen. Hoera, er zijn nu geen zwangeren meer in onze omgeving en dat is wel erg prettig!
zaterdag 28 januari 2017 om 08:51
Mijn N/WOD is dinsdag. Ik ben wel een beetje benieuwd. Lijf doet vaag en ik heb echt (tmi incoming) al 3 dagen enorm harde poopings. Dat is toch een mogelijk "teken"? Of zit ik mezelf weer op te winden over helemaal niks?
Ik heb ook een oorthermometer maar die wees niets uit... Volgende ronde maar weer eens proberen misschien.
Ik heb ook een oorthermometer maar die wees niets uit... Volgende ronde maar weer eens proberen misschien.

zondag 29 januari 2017 om 21:21
Ik wil testen op woensdag als ik dan nog niet ongesteld ben geworden. Dat is op dag 32, de langste cyclus die ik heb gehad tot nu toe. Ik ben dag 29 al bijna door, wat mijn berekende WOD is, maar ja, ik weet ook dat mijn eisprong laat was. Lichamelijk voel ik me prima, niks geks.
Ik voel me meer dan ooit excited, maar ik probeer mijn gedachten te onderdrukken. Want de kans op teleurstelling is logischerwijs ook heel groot.
Wanner ga jij testen suusberg?
Ik voel me meer dan ooit excited, maar ik probeer mijn gedachten te onderdrukken. Want de kans op teleurstelling is logischerwijs ook heel groot.
Wanner ga jij testen suusberg?