Langer dan 6 maanden bezig met zwanger worden zonder mmm

16-11-2016 00:55 2302 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb je het gevoel dat je op het forum tussen twee groepen in valt? De groep die net probeert zwanger te worden en de groep die al in de medische molen zit. In deze topic zijn we met meiden die ook wat langer bezig zijn met zwanger worden. Inmiddels zijn er al wat meiden de medische molen ingegaan. Dit vormt geen probleem om mee te schrijven in deze topic.

Ben je zwanger dan kan je meeschrijven in onze vervolgtopic.

langer dan 6 maanden groep is zwanger

gebruikersnaam en wachtwoord zijn op te vragen bij Rosalie87

naam leeftijd probeert zwanger te worden sinds NOD bijzonderheden
AV199224 / 27sinds september 20169 juli, ronde 12
Camomila 29 / 30sinds februari 201617 april
Emceetje 36 / 37 Januari 2015 15 maart onbegrepen verminderd vruchtbaar. Start iui eind januari
florence13 36 / 36 mei 2016buik slagveld na ongeval. Miskraam in april 2017
Foodsandbeats 34 / 36maart 2016
Labgeek1990 26 / 30 sinds november 2016
Maur91 25 / 24 maart 2016lange cyclussen
Missy1983 33 / 33 sinds vorig jaar na een jaar tussenpauze 17 maartbloedonderzoeken,zaadonderzoek,hysteroscopie en hsg gehad nu afwachten tot juni
Mollebol1 34 / 34 april 2016 2 juli ronde 9
Pinquinlove 29 / 28 november 2015 29 maart curettage april 2016 mk sept 2016
Rosalie 29 / 30 januari 2016 19 juli ofo uitslagen waren goed, komende half jaar zelf proberen
Twilight84 33 / 35 Augustus 2015 30 april
Viva-30 30 / 30 oktober 201529 maart
Yinthe24 24 / 31 mei 2016 30 mei, ronde 11
Zonnebloem111 28 / 30 juni 201619 maart
rosalie87 wijzigde dit bericht op 08-07-2017 14:00
41.54% gewijzigd
Ahhh kut! Balen Florence June!

Rosalie ik zou zeggen dat het gewoon zou kunnen.

Ik heb wel eens een afspraak afgezegd bij kaakchirurg was een 1 dag voor nod. Kaakchirurg zei zelf doe maar niet.
Ik had de afspraak pas ook afgezegd, was toen een paar dagen voor NOD. Helaas een week te vroeg ongesteld waardoor de nieuwe afspraak ook niet helemaal goed valt. Zeg het morgen maar denk zelf dat het weinig kwaad kan volgens mij is die straling niet zo sterk. Maar ze mogen die foto ook wel laten is meer voor hun portomonnee dat het elk jaar wordt herhaald, ik heb nergens last vanO.o
Wat jammer weer Twilight en florence-june

Hier nog niet ongesteld maar ook geen positieve test vanmorgen. Als ik heel scheel kijk kan ik wel een lijn fantaseren maar dat is denk ik gewoon de indroogplek. Donderdag test ik weer. Dag 32 nu. Ik heb niet het gevoel zwanger te zijn, het zal wel niet.
Hè wat rottig florence-june! jammer dat het niet is gelukt, ik kan me je verdriet wel voorstellen. Het is toch weer een klap.

Twilight en foodsandbeats ik duim voor jullie! Ik heb nog nooit een fantasiestreepje gehad foodsandbeats! Spannend!

Twilight ik was deze maand ook 3 dagen eerder ongesteld, terwijl ik superregelmatig ben.

Rosalie geen idee. Het lijkt me dat het nog geen kwaad kan. Net na de eisprong ben je nog niet zwanger. Dat is pas na de innesteling.
Grrrr hier toch inderdaad ongesteld. Op dag 30 deze keer. Laatste 3x was telkens 35 dagen.

Pfff weer niet raak :( :(
twighlight
Ah neeeeeehh Twilight en Florence-June!!
Verdorie twilight!
Jammer twilight.

Je houd het spannend Foodsandbeats.

Ik had de tandarts toch maar gebeld om te vragen, maar...... geen denken aan zei ze want juist in een hele vroege zwangerschap kan het kwaad. Nou dan maar niet en hopelijk is het niet voor niets. Nu hopen op geen gaatjes en anders laat ik ze vullen als ik ongesteld ben

Vandaag is m'n temperatuur nog laag maar wel een gevoelige buik dus neem aan dat vandaag de eisprong is. Vanmiddag maar weer gebruik van maken. Tot nu toe is onze tactiek om de dag seks hebben en tot nu toe is het gelukt. Al was het eergisteren al wel weer glibberig maar minder als vorige maand. Mijn temperatuur is deze maand wel erg laag in de eerste helft. Hoop dat hij goed omhoog spring na de eisprong dan heb ik een mooie curve voor de gynaecoloog.

Fijne dag allemaal!
Dennen, ik heb een vast contract. Maar financieel kunnen we het ook aan als ik tijdelijk geen werk zou hebben. En het is vrij gemakkelijk om een nieuwe baan te vinden in de branche waarin ik zit. Ookal zijn alle écht leuke banen net te ver rijden voor mij, maar werk zat in elk geval. Het is echt dusdanig niet leuk op het moment, dat ik het risico wel zou nemen. Ondanks dat ik nu dichtbij huis werk, prima verdien en het misschien ooit beter wordt. Het valt me op dat er zelfs vacatures zijn voor part-time banen, dat is wel nieuw en hoopgevend. Dus ik kijk lekker om me heen.

Emceetje, snap dat je de eerste inseminatie wilt afwachten voordat je iets anders zoekt. Maar alles stilzetten werkt ook niet, het wordt er niet beter op als je stress hebt en het plezier weg is.

Rosalie, nooit geweten dat een röntgenfoto zo'n negatief effect heeft op een prille zwangerschap. Weer wat geleerd.

We blijven duimen Foodsandbeats!
Nee ik vond het ook wel wat overdreven maar alles zag er goed uit dus nu zorgen dat ik zwanger wordt...... dan kan ik volgende keer wel weer gewoon een foto

Tja dat werk lastig is dat. Heb nu een vast contract en leuke baan maar wij kunnen gelukkig ook zonder mijn salaris. Niet dat we het dan breed hebben maar we kunnen in ieder geval in ons huis blijven en eten. Ik ben een HBO'er met een MBO baan dus ooit wil ik wel doen waarvoor ik geleerd heb, maar een makkelijke baan naast het moederschap of naast een zwangerschap is ook weer fijn. Alles heeft z'n voor en nadelen zullen we maar zeggen.
Wat jammer twilight!
Argh!! Heb ik weer.... Ik zit nu op dag 9 van mijn cyclus en morgen krijg ik een echo om vast te stellen wanneer de inseminatie plaats zal vinden.

Maar zojuist ontdek ik allemaal slijm! Dan heb ik dus nu zo'n beetje mijn eisprong (veel te vroeg) en is morgen misschien wel al te laat.

Zo irritant.

Vanavond er toch maar gebruik van maken.
Even een ander geluid; misschien werkt het bij jou wel anders Emceetje en is dat de reden dat het nog niet gelukt is. Dat weet je niet zeg maar. Ik snap dat je ervan in de stress schiet, maar misschien is afwachten wat ze morgen zeggen juist wel beter?
O Emceetje, dat is spannend. Op zich wel fijn dat je morgen een echo heb, dan weet je gelijk wat er gebeurd in je lichaam.. Ik moet zeggen dat ik afgelopen 14/15 maanden heel veel over mijn eigen lichaam geleerd heb

Getting Even, het klinkt alsof je je besluit al genomen heb.. En tijdens je zwangerschaps verlof krijg je gewoon doorbetaald, ook al heb je geen baan (het zou kunnen dat je alleen je ww salaris doorbetaald krijgt). Deze 16 weken gaan niet van je ww af. Het viel mij erg mee om te zien hoeveel maanden ww ik inmiddels opgebouwd had.. Het verlof samen met de ww is voor mij voldoende om een heel schooljaar werk te overbruggen.. En ja, dan heb ik maar 70% salaris, maar die 30% kan ik wel missen.. Ik ben meer van het type: Neem het risico als het financieel gezien kan en blijf niet bij je baan als dit je zo ongelukkig maakt.. Want hoe lang zou je dan blijven? Tot je verlof? Wil je nog een 2e?
Ben benieuwd wat ze morgen zeggen emceetje. Ik heb 4 dagen slijm en op de vierde de eisprong. Maar deze maand een stuk minder slijm. Hopelijk voor jou is je eisprong alleen in aantocht maar nog niet geweest. Het temperaturen helpt wel om te weten wanneer de eisprong geweest is.

Wij hebben er net ook gebruik van gemaakt en het ging best snel dit keer, ook weleens fijn
haha Rosalie, gaat je laatste zin over de sex? Had je je een jaar geleden voor kunnen stellen dat je dat ooit zou gaan zeggen?
Maar dan moet je niet zelf ontslag nemen dennen anders vervalt je recht op ww
Rosalie, dat klopt. Maar ik bedoel dat het natuurlijk een risico is om een vast contract op te zeggen voor een nieuwe baan waarbij je niet gelijk een vast contract krijgt. Als je tijdens je nieuwe tijdelijke contract zwanger wordt, dan is de kans (helaas) aanwezig dat je tijdelijke contract niet verlengt wordt. In dat geval heb je recht op ww en krijg je tijdens je verlof doorbetaald terwijl je ww stopgezet wordt (het is mij alleen niet duidelijk of je doorbetaling hetzelfde is als je laatste salaris of als je ww). Ik heb het inderdaad niet duidelijk verwoord.
Haha nou nee wij hadden voor dit hele kinderwens gedoe alleen seks als we echt zin hadden en nu moeten we soms door het glibberige slijm lang ons best doen, best erg eigenlijk als ik er nu zo over nadenk. Het is nu toch wel een verplichting om tijdens de vruchtbare dagen de momenten te pakken. Gelukkig hebben we het buiten de slaapkamer om nog erg leuk samen en ach zo vervelend was het nu ook weer niet
Dan zitten we weer op 1 lijn dennen. Maar idd zo erg is de ww niet, die kunnen je verlof betalen en daarna weer opzoek naar een nieuwe job. Maar eigenlijk horen ze je niet te ontslaan als je zwanger bent die werkgevers van tegenwoordig
Pfff ja dat je zo nog zou praten en denken over seks.

Hier dus echt ongesteld helaas. Dit was de laatste maand dat we het zo geprobeerd hebben. En nu dus verder actie ondernemen.

Pffff had ik 1,5 jaar geleden toch ook echt niet gedacht dat het zo lang zou gaan duren.
Nee Twilight... dit had je niet gedacht. Gelukkig maar. Dat je ook hoopvol was in het begin.

Heb je al een afspraak bij de ha/gyn?
Helaas ben ik aan het eind van de middag ongesteld geworden. Is mijn cyclus toch onregelmatiger dan ik dacht.... Bleh.
O nee foodsandbeats!! wat een ellende weer! Sterkte...

Tjonge, het duurt wel lang hoor, voordat er iemand zwanger is. Ik gunde het jullie alledrie! Nu maar door naar de volgende ronde.

Zijn er anderen met een nod binnenkort?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven