Laparoscopie

30-09-2019 17:12 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hee lezers!

Ik ben op zoek naar ervaringen van een laparoscopie..

Wij lopen nu een jaar in de kliniek om zwanger te worden maar door pcos en zeer moeilijk te stimuleren word ik eind van deze maand geopereerd. Clomid werkt bij mij niet, met gonal f al maanden alles of niets.. Er gebeurt de hele tijd niets en dan ineens overstimulatie. Super vervelend 😔

Ze zullen daarbij een Leo uitvoeren, mijn eileiders doorspuiten en een grote cyste weg halen uit mijn rechter eierstok.

Nu vraag ik me af, hoe gaat het in zijn werk, heb je er veel last van, moesten jullie een nachtje blijven of meteen weer naar huis? Eigenlijk, wat ervaringen om mezelf wat voor te kunnen bereiden op wat er komen gaat..

Ik hoop op ervaringen van jullie en het is al fijn om het er met iemand over te kunnen hebben die in hetzelfde schuitje zitten.

Liefs!
De tweede ronde na de LEO werd ik zwanger, nadat bij mij ook van alles dus niet had gewerkt. LEO viel best mee, moest onder gehele narcose, maar gewoon dagopname, mocht dezelfde dag met een zak pijnstillers naar huis. De pijn erna was prima te managen met de lading pijnstillers en na 2-3 dagen was ik eigenlijk wel weer de oude. Als je nog vragen hebt, stel ze gerust!
Er zijn zeer recent andere topics over geweest. Ik link even naar de meest revente, omdat ik daar ook de andere links in heb geplakt:

zwanger/laparoscopie-kijkoperatie-met-t ... #p30432112
pergamon wijzigde dit bericht op 30-09-2019 18:01
31.44% gewijzigd
Wauw super! Ben je na de Leo meteen weer begonnen met hormonen of had je een eigen cyclus terug?

Fijn om een goede ervaring te lezen.. 😍
@pergamon

Ik heb het inderdaad gelezen maar ik hoop eigenlijk toch stiekem nog op meerdere ervaringen en reacties.. :-D

Ben nog niet zo ervaren met het schrijven op dit forum, mag dit topic wel open blijven?
Menjaa schreef:
30-09-2019 18:01
Wauw super! Ben je na de Leo meteen weer begonnen met hormonen of had je een eigen cyclus terug?

Fijn om een goede ervaring te lezen.. 😍
Na de Leo geen hormonen meer, maar kreeg voor het eerst sinds heel erg lang natuurlijk een menstruatie en bij de tweede ronde bleef ie dus uit omdat ik zwanger bleek.
Pergamon schreef:
30-09-2019 18:00
Er zijn zeer recent andere topics over geweest. Ik link even naar de meest revente, omdat ik daar ook de andere links in heb geplakt:

zwanger/laparoscopie-kijkoperatie-met-t ... #p30432112
Hoi Menjaa,

Ik ben degene die dit topic heeft geopend. Ben ook erg benieuwd naar meerdere ervaringen. De LEO krijg ik volgens mij niet, dat heeft denk ik met de pcos te maken? Ben jij snel aan de beurt? Ik ben pas eind november aan de beurt trouwens.

Groetjes,
Dana
Menjaa schreef:
30-09-2019 18:32
@pergamon

Ik heb het inderdaad gelezen maar ik hoop eigenlijk toch stiekem nog op meerdere ervaringen en reacties.. :-D

Ben nog niet zo ervaren met het schrijven op dit forum, mag dit topic wel open blijven?

Ja dit topic mag blijven denk ik. (uiteindelijk gaan de mods daar over beslissen) Ik merk alleen dat ik zelf niet zo'n "zin" heb om steeds hetzelfde verhaal te typen, als je snapt wat ik bedoel. Daarom drie andere topics waar al verhalen in staan, zodat je in elk geval uit die ervaringen kan putten.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven