Lekkende borsten

27-10-2016 23:06 29 berichten
Alle reacties Link kopieren
Sorry voor de vele topics deze dagen, alles is nieuw en onbekend

Afgelopen zaterdag ben ik bevallen en ik geef kunstvoeding. Sinds de bevalling draag ik dag en nacht stevige sportbh's. Uiteraard heb ik wel last van stuwing maar ik word net wakker met een grote natte vlek in mijn shirt. Ik heb nu wel compressen in mijn bh maar ik wil niet dat er iets op gang komt.. Ik slaap op mijn zij dus mijn armen drukken tegen mijn borsten, zou het daardoor komen?

Heeft iemand tips voor mij?
Nothing worth having ever comes easy
quote:Justlikesnow schreef op 28 oktober 2016 @ 16:11:

Ik ga hier wellicht een hoop commentaar op krijgen maar ik sta er voor mezelf niet 100% achter om BV te geven. Ik heb hele gevoelige borsten, ik vond het altijd al onplezierig als een partner er aan zat, en ik voel mij ook onprettig bij het idee van BV.

Ik wil niet iets doen waar ik mij onprettig bij voel. Met de KV voelen zowel kind als ik zich goed !Je hoeft je helemaal niet te verantwoorden. Al gaf je geen borstvoeding omdat het regent.
Justlikesnow, dank voor je antwoord, en jouw lijf, jouw keuze!
Ik zie het ook niet als verantwoorden iedereen mag vinden wat ze willen en ik voel me hier prima bij !
Nothing worth having ever comes easy
quote:Justlikesnow schreef op 28 oktober 2016 @ 16:11:

Ik ga hier wellicht een hoop commentaar op krijgen maar ik sta er voor mezelf niet 100% achter om BV te geven. Ik heb hele gevoelige borsten, ik vond het altijd al onplezierig als een partner er aan zat, en ik voel mij ook onprettig bij het idee van BV.

Ik wil niet iets doen waar ik mij onprettig bij voel. Met de KV voelen zowel kind als ik zich goed !Top !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven