Licht streepje

10-10-2015 05:59 67 berichten
Alle reacties Link kopieren
Graag zou ik jullie advies willen vragen over het volgende;

Al een tijdje heb ik klachten die overeen zouden kunnen komen met een zwangerschap.

Pijnlijke borsten, misselijk gevoel, afkeer voor bepaald eten en buikpijn.

Omdat mijn menstruatie de laatste maanden onregelmatig is weet ik niet goed wanneer te testen. Ik zit nu op dag 36.

Ik ben al twee jaar geleden gestopt met de pil, maar sinds 15 september hebben we besloten er echt voor te gaan. Dit speelt ook mee waarom ik me haast niet kan voorstellen al zwanger te zijn.

Het streepje is al drie dagen achter elkaar heel licht.

Ik ga over een paar dagen weer testen.

Ik kon geen foto plaatsen, heb nu de testen even als profielfoto
Gefeliciteerd! Ze zeggen "een streep is een streep"

Nog aan de vroege kant, maar niet onmogelijk!
Die zijn gewoon positief hoor, gefeliciteerd.
Ik zie ze nu ook. Die zijn hartstikke positief! Gefeliciteerd dus nogmaals!
Dankje !!

Op één of andere manier kan ik het bijna nog niet geloven.

Echt nog een onwerkelijk gevoel..
Gefeliciteerd!
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Ik ken je onzekerheid! Ik had deze week twee lichte streepjes op een Kruidvat test, maar Clearblue zegt niet zwanger.. over n paar dagen weer testen?
Ik had ook een heel licht streepje, maar was hartstikke zwanger!
Ik zie 3 duidelijke strepen (nou ja, 6 eigenlijk). Zwanger dus gefeliciteerd!
Gefeliciteerd.
Hij was bij ons destijds ook zo licht, eenmaal bij de verloskundige bleek mn cyclus gewoon wat langer dan ik dacht dus was ik wat priller zwanger, vandaar de lichte streep, maar wel degelijk zwanger!

Gefeliciteerd!!!!
Let love rule...
Gefeliciteerd! Haal anders zo'n zwanger/niet zwanger-test. Dan hoef je geen streepjes te turen maar krijg je gewoon een duidelijke uitslag.
Gefeliciteeeeerd! Idd een streep is zwanger! Doe nog eens een test over twee dagen, dan is als het goed is je hcg verdubbeld. Houd ons op de hoogte ;)
@wintertime, juist die zwanger-niet zwanger was bij mij negatief en Kruidvat heel licht positief. Net nog een test gedaan en duidelijk positief!! We hebben 3 jaar gedaan over mijn oudste (nu 10mnd) dus hadden gerekend op een lang traject. Nou, ik ben 1 keer ongesteld geweest en nu dus direct zwanger! Super!! Vraagje: Gyn raadde aan om 1 jr te wachten vanwege mijn keizersnede. Heeft iemand ervaring met toch al eerder opnieuw zwanger worden? Sorry voor het kapen van je topic TO. Volgens mij ben je idd gewoon zwanger, ook een zomerbaby! Heb je al kinderen of is dit de eerste?
Hier een keizersnede gehad en ook binenn jaar zwanger. Is weinig over gezegd door gyno behalve dat ik waardchijnlijk bij tweede ook ks krijg
Spannende tijd hé.. Zo te lezen hebben meer vrouwen dit meegemaakt.

Wij hebben nog geen kinderen.

Wat leuk om te horen dat het nu sneller is gegaan playingtheangel.

Morgenvroeg ga ik een digitale test doen.
Hoi dames,

In mijn eerste bericht zei ik dat ik een paar dagen zou wachten, in mijn laatste dat ik vandaag weer een test zou ga doen.

Natuurlijk kon ik helemaal niet wachten

Dus vandaag een digitale test gedaan en er staat ZWANGER

Ik moet nu werken, geloof dat mijn glimlach niet meer van mijn gezicht gaat!
Heerlijk hoor! En playingtheangel, ook gefeliciteerd!!
Wat fijn Beau! De eerste weken blijven spannend, maar probeer ook te genieten :-) Eventueel kunnen we hier blijven kletsen?
Gefeliciteerd! En ook ik herken het 😉 donderdag was ik 1 dag overtijd en heb ik getest. 2 hele lichte streepjes. Maar ja toen de test uit het doosje kwam stonden er helemaal geen streepjes... Gewacht totdat de drogist openging en daar een digitale test gekocht. Eenmaal thuis stop ik het teststaafje in de test werkt het niet! Ik weer terug en kreeg zo een nieuwe mee, deze werkte wel en al snel een zwanger in beeld!

Ik vind het ook zo spannend!
Gefeliciteerd TO! Geniet ervan!

(leest mee voor reacties op PTA's vraag , ook gefeliciteerd!)
Apriljune, die digitale zijn soms echt niet handig. Dit keer (2e zwangerschap) was hij een keer vals negatief en bij de tweede kreeg ik een foutmelding. Ik geef het op
quote:bam1984 schreef op 11 oktober 2015 @ 13:14:

Gefeliciteerd TO! Geniet ervan!

(leest mee voor reacties op PTA's vraag , ook gefeliciteerd!)Ik hang hier ook een beetje rond...
quote:PlayingTheAngel schreef op 11 oktober 2015 @ 09:22:

Wat fijn Beau! De eerste weken blijven spannend, maar probeer ook te genieten :-) Eventueel kunnen we hier blijven kletsen?Ja leuk, kunnen we elkaar op de hoogte houden van alles
Hoe voel je je Beau? Ik ben gelukkig (nog) niet misselijk of vermoeid. Mijn dochtertje is 10 maanden en ik was net een beetje ontzwangerd Ben er wel ontzettend blij mee, zeker omdat het zo lang duurde de eerste keer. Straks heb ik twee kleintjes, leuk!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven