Licht streepje
zaterdag 10 oktober 2015 om 05:59
Graag zou ik jullie advies willen vragen over het volgende;
Al een tijdje heb ik klachten die overeen zouden kunnen komen met een zwangerschap.
Pijnlijke borsten, misselijk gevoel, afkeer voor bepaald eten en buikpijn.
Omdat mijn menstruatie de laatste maanden onregelmatig is weet ik niet goed wanneer te testen. Ik zit nu op dag 36.
Ik ben al twee jaar geleden gestopt met de pil, maar sinds 15 september hebben we besloten er echt voor te gaan. Dit speelt ook mee waarom ik me haast niet kan voorstellen al zwanger te zijn.
Het streepje is al drie dagen achter elkaar heel licht.
Ik ga over een paar dagen weer testen.
Ik kon geen foto plaatsen, heb nu de testen even als profielfoto
Al een tijdje heb ik klachten die overeen zouden kunnen komen met een zwangerschap.
Pijnlijke borsten, misselijk gevoel, afkeer voor bepaald eten en buikpijn.
Omdat mijn menstruatie de laatste maanden onregelmatig is weet ik niet goed wanneer te testen. Ik zit nu op dag 36.
Ik ben al twee jaar geleden gestopt met de pil, maar sinds 15 september hebben we besloten er echt voor te gaan. Dit speelt ook mee waarom ik me haast niet kan voorstellen al zwanger te zijn.
Het streepje is al drie dagen achter elkaar heel licht.
Ik ga over een paar dagen weer testen.
Ik kon geen foto plaatsen, heb nu de testen even als profielfoto
zaterdag 10 oktober 2015 om 10:21
@wintertime, juist die zwanger-niet zwanger was bij mij negatief en Kruidvat heel licht positief. Net nog een test gedaan en duidelijk positief!! We hebben 3 jaar gedaan over mijn oudste (nu 10mnd) dus hadden gerekend op een lang traject. Nou, ik ben 1 keer ongesteld geweest en nu dus direct zwanger! Super!! Vraagje: Gyn raadde aan om 1 jr te wachten vanwege mijn keizersnede. Heeft iemand ervaring met toch al eerder opnieuw zwanger worden? Sorry voor het kapen van je topic TO. Volgens mij ben je idd gewoon zwanger, ook een zomerbaby! Heb je al kinderen of is dit de eerste?
zondag 11 oktober 2015 om 08:29
Hoi dames,
In mijn eerste bericht zei ik dat ik een paar dagen zou wachten, in mijn laatste dat ik vandaag weer een test zou ga doen.
Natuurlijk kon ik helemaal niet wachten
Dus vandaag een digitale test gedaan en er staat ZWANGER
Ik moet nu werken, geloof dat mijn glimlach niet meer van mijn gezicht gaat!
In mijn eerste bericht zei ik dat ik een paar dagen zou wachten, in mijn laatste dat ik vandaag weer een test zou ga doen.
Natuurlijk kon ik helemaal niet wachten
Dus vandaag een digitale test gedaan en er staat ZWANGER
Ik moet nu werken, geloof dat mijn glimlach niet meer van mijn gezicht gaat!
zondag 11 oktober 2015 om 12:57
Gefeliciteerd! En ook ik herken het
donderdag was ik 1 dag overtijd en heb ik getest. 2 hele lichte streepjes. Maar ja toen de test uit het doosje kwam stonden er helemaal geen streepjes... Gewacht totdat de drogist openging en daar een digitale test gekocht. Eenmaal thuis stop ik het teststaafje in de test werkt het niet! Ik weer terug en kreeg zo een nieuwe mee, deze werkte wel en al snel een zwanger in beeld!
Ik vind het ook zo spannend!
Ik vind het ook zo spannend!
zondag 11 oktober 2015 om 19:57