Mijn vriend wil een kind ik liever niet!

11-04-2018 08:01 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw van bijna 35 en heb al 2 kinderen uit een vorige relatie een meisje van 15 en een zoon van 9.
Ik ben nu ongveer 3 jaar samen met mijn vriend alleen hij heeft geen kinderen maar wil dit wel heel graag.
Ik liever niet Hij had het zelfs over draagmoeder zoeken ect ik heb net mijn leven weer op orde de kinderen weer zelfstandig en nu moet ik terug naar de luiers ik heb mijn kinderen ook alleen voor een groot deel opgevoed en vindt het wel goed nu zo
Weet gewoon niet meer zo goed wat ik er mee aan moet .
Om
Een kind te nemen omdat mijn partner dit wil ?????
Alle reacties Link kopieren
Welnee. Tuurlijk ga je daar niet aan beginnen als je dat zelf niet wilt.

Ik vind je nick wel wat hysterisch trouwens.
Nou, ik denk het niet, hè? Ik kind 'neem' je niet voor een ander.
Nee dus
Alle reacties Link kopieren
Nee. Nooit een kind nemen krijgen alleen omdat je partner dat wil.

Hoe komt het dat jullie daar nu over struikelen? Is dit niet besproken aan de start van jullie relatie?
Hips, hopsakee en pierlala.
Alle reacties Link kopieren
Nee, natuurlijk ga je niet nog een kind nemen omdat je partner het wil. Het is geen bank waarvan je de kleur niet zo mooi vindt, maar tegemoet wil komen aan zijn favoriete kleur oranje.

En een draagmoeder inschakelen.. :facepalm:
En dan gaat hij het kind alleen opvoeden ofzo?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Natuurlijk niet als jij dat niet wil. Maar wees wel eerlijk naar hem en hou hem niet aan het lijntje. Dan kan hij eerlijk bedenken of de liefde of kinderwens groter is.
Nope, als jij het niet wil dan houdt het gewoon op. Dan moet hij zich daarbij neerleggen of een partner zoeken die wel nog een kind wil. Een compromis is helaas niet mogelijk. Lijkt mij niet dat jij zoiets moet gaan doen tegen je zin in.
Omg :facepalm:
Dat je het alleen al overweegt.
Ik neem aan dat je dit al 3 jaar weet en aangezien je niet van gedachte veranderd bent, zal je vriend moeten kiezen: een relatie met jou zonder kind of een kind zonder relatie met jou.
Dubbel
Alle reacties Link kopieren
Klinkt alsof je dat niet moet doen. Hij zal dan wel een andere vrouw moeten zoeken en niet alleen om te dragen maar ook om het kind groot te brengen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Als jullie heel veel van elkaar hielden dan waren jullie er zonder forum wel uitgekomen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik denk dat je er het beste aan doet om de relatie te verbreken en hem de kans geven een vrouw te vinden die wel een kind met hem wil. Uiteindelijk komt het anders toch tussen jullie in te staan dat jij wel biologisch eigen kinderen hebt en hij niet. Een kind krijgen dat je eigenlijk niet wilt is geen optie, dat gaat het kind echt merken.
10 jaar geleden verliet ik mijn partner waar ik 7 jaar bij was vanwege verschil in kinderwens. Dus ik weet dat die keuze niet makkelijk is.
Niet doen en ook duidelijk tegen je vriend zeggen dat er voor jou geen 3e kind komt. Dan staat het hem vrij een andere vrouw te vinden die het wel wil.
Niet doen. Geen kind op de wereld zetten voor een ander.
Dat betekent dat jouw vriend zich neer moet leggen bij jouw keuze of jullie gaan uit elkaar.
Alle reacties Link kopieren
nee joh, en wees lief voor hem
Verbreek de relatie, gun hem een leven met kind
Ik zou het doen. Maar dan wel meteen twee nemen, da's gezelliger.
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me soms gewoon schuldig omdat hij geen kinderen heeft dat zegt hij ook bijna elke dag !
Ook heeft hij slechte familie banden en voelt zich alleen heb in het begin wel van onze relatie gezegd dat ik waarschijnlijk geen kinderen meer wil
Maar mijn vriendin zegt ook ja als jij van hem houd kan je hem dat ook geven zou zij wel doen pff kortom ik ben even de draad kwijt het is ook niet zo dat ik kinderen niet leuk vind maar ook omdat mijn kinderen al wat ouder zijn
Alle reacties Link kopieren
Is het liever niet of nee?

In liever niet zit nog best ruimte; liever niet maar voor jou zou ik het wel doen.

Dat gedoe met die draagmoeder: wat vind je er van dat zoiets je relatie binnen dringt?
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Vrouw35help schreef:
11-04-2018 08:23
Ik voel me soms gewoon schuldig omdat hij geen kinderen heeft dat zegt hij ook bijna elke dag !
Ook heeft hij slechte familie banden en voelt zich alleen heb in het begin wel van onze relatie gezegd dat ik waarschijnlijk geen kinderen meer wil
Maar mijn vriendin zegt ook ja als jij van hem houd kan je hem dat ook geven zou zij wel doen pff kortom ik ben even de draad kwijt het is ook niet zo dat ik kinderen niet leuk vind maar ook omdat mijn kinderen al wat ouder zijn

Koekoek. Allebei.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
-
himalaya schreef:
11-04-2018 08:28
Koekoek. Allebei.
Inderdaad. Ik zou gek worden als ik dat elke dag te horen kreeg en ik zou vast een kind krijgen omdat mijn partner dat zo graag wil.
Alle reacties Link kopieren
himalaya schreef:
11-04-2018 08:28
Koekoek. Allebei.
Nou inderdaad.

TO, je verzamelt rare mensen om je heen. Als je vriend er zo mee zit, moet hij een ander zoeken, niet stelselmatig zeuren. En je vriendin geeft schadelijk advies.
Natuurlijk doe je dat niet. Hij moet ook gewoon ophouden met drammen, wat een afknapper zeg. Dan zoekt hij maar een andere vrouw die wel kinderen wil.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de reactie van je vriend overkomen als dat van een klein kind. Om het iedere dag te benoemen. Als he het niet ziet zitten moet je het niet doen. Laat hem vrij om een vrouw te vinden die het wel wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven