Miskraam of niet?
zondag 25 november 2018 om 15:51
Hoii,
Ben op dit moment erg bang en onzeker.
Als ik tel zo ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger zijn. Had 11 oktober mijn laatste menstruatie. 8 november een positieve test.
We hebben afgelopen donderdag een vroege echo laten doen, omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad en we niet konden wachten tot de afspraak bij de verloskundige over 2 weken.
Nu was het nieuws niet bepaald positief bij de echo. Er was niks te zien geen vruchtzakje, geen dooier en geen vruchtje.
Ze zei dat het rommelig eruit zat en ze zei ook dat dit niet eruit zat als een goeie zwangerschap.
Ik heb geen bloedverlies gehad. Wel wat buikkrampen maar daar blijft het bij.
Dinsdag mogen we naar de verloskundige, we hebben het verhaal uitgelegd van de echo en toen mochten we gelukkig dinsdag al komen.
Iemand die meegemaakt waarbij het uiteindelijk wel goed gekomen is?
Of wordt/is dit helaas wel een miskraam.
Liefs
Ben op dit moment erg bang en onzeker.
Als ik tel zo ik nu 6 weken en 3 dagen zwanger zijn. Had 11 oktober mijn laatste menstruatie. 8 november een positieve test.
We hebben afgelopen donderdag een vroege echo laten doen, omdat ik hiervoor een miskraam heb gehad en we niet konden wachten tot de afspraak bij de verloskundige over 2 weken.
Nu was het nieuws niet bepaald positief bij de echo. Er was niks te zien geen vruchtzakje, geen dooier en geen vruchtje.
Ze zei dat het rommelig eruit zat en ze zei ook dat dit niet eruit zat als een goeie zwangerschap.
Ik heb geen bloedverlies gehad. Wel wat buikkrampen maar daar blijft het bij.
Dinsdag mogen we naar de verloskundige, we hebben het verhaal uitgelegd van de echo en toen mochten we gelukkig dinsdag al komen.
Iemand die meegemaakt waarbij het uiteindelijk wel goed gekomen is?
Of wordt/is dit helaas wel een miskraam.
Liefs
dinsdag 27 november 2018 om 18:34
Dream, ik zat net even naar jouw eerste dag laatste menstruatie te kijken, die van mij was 12 oktober en ik had 10 november mijn eerste positieve test.
Mijn eisprong was al op dag 12. Ik heb op dag 14 mijn innesteling gevoeld, dacht dat dat mn menstruatie was en op 18 dpo had ik mijn positieve test.
Kan het zijn dat mijn innesteling later was en ik daardoor minder ver ben dan ik denk? Maar de celdeling begint toch al vanaf de eisprong?
Hier helaas echt 0,0 gevoelige borsten. Bij mijn ma deden ze net voor de echo echt giga pijn.
Ik heb nu enkel een heel gloeiend verhit hoofd.
Mijn eisprong was al op dag 12. Ik heb op dag 14 mijn innesteling gevoeld, dacht dat dat mn menstruatie was en op 18 dpo had ik mijn positieve test.
Kan het zijn dat mijn innesteling later was en ik daardoor minder ver ben dan ik denk? Maar de celdeling begint toch al vanaf de eisprong?
Hier helaas echt 0,0 gevoelige borsten. Bij mijn ma deden ze net voor de echo echt giga pijn.
Ik heb nu enkel een heel gloeiend verhit hoofd.
dinsdag 27 november 2018 om 19:24
@Moos: Volgens mij heeft het moment van de innesteling wel invloed op de groei van je kindje.
Ik weet precies wanneer de eisprong was door de ovulatietesten en heb een vroege innesteling gehad volgens mij. Eerst werd ik gewoon op de normale datum gezet (14 dagen na eisprong), maar nu ben ik al 2 daagjes verder gezet en komt mijn theorie over mijn vroege innesteling wel overeen.
Ik weet precies wanneer de eisprong was door de ovulatietesten en heb een vroege innesteling gehad volgens mij. Eerst werd ik gewoon op de normale datum gezet (14 dagen na eisprong), maar nu ben ik al 2 daagjes verder gezet en komt mijn theorie over mijn vroege innesteling wel overeen.
dinsdag 27 november 2018 om 20:57
Thanks voor meedenken Lau, er komt dan weer een sprankeltje hoop. Al vind ik het ook spannend door de ma.xLau schreef: ↑27-11-2018 19:24@Moos: Volgens mij heeft het moment van de innesteling wel invloed op de groei van je kindje.
Hoe gaat het met jou? Las ergens over wat bloedverlies, hopelijk is dat voorbij? Hoe ver ben je nu?
dinsdag 27 november 2018 om 21:35
dinsdag 27 november 2018 om 21:51
@Dream1993. Fijn van de voor nu positieve echo! Probeer er van te genieten, al is dat moeilijk tot 12 weken.
@Moos: Ik snap je onzekerheid. Ik zoek ook continue overal bevestiging en loop alleen maar te googlen bij alles. En elke keer lees je weer dat het 2 kanten op kan.. en toch maar door lezen ondanks dat je weet dat het uiteindelijk niks over je eigen situatie zegt.
Ik heb inderdaad al 3 keer wat licht bloedverlies gehad. 2 keer daarna een echo gehad en alles was goed. Nu nog aan het wachten op de termijnecho (3-12). Mijn afkeer naar eten is zo goed als weg, maar je hoort het vaker rond deze termijn. Ik klamp me maar vast aan het feit dat ik last heb van mijn banden en dat dat dan maar het teken is dat de baarmoeder nog doorgroeit en dus alles goed is.
Ik zou nu 9 weken en 5 dagen moeten zijn.
Nog even wachten op jouw echo. Ik gun je zo een mooie echo! Zal zeker aan je denken vrijdag.
@Moos: Ik snap je onzekerheid. Ik zoek ook continue overal bevestiging en loop alleen maar te googlen bij alles. En elke keer lees je weer dat het 2 kanten op kan.. en toch maar door lezen ondanks dat je weet dat het uiteindelijk niks over je eigen situatie zegt.
Ik heb inderdaad al 3 keer wat licht bloedverlies gehad. 2 keer daarna een echo gehad en alles was goed. Nu nog aan het wachten op de termijnecho (3-12). Mijn afkeer naar eten is zo goed als weg, maar je hoort het vaker rond deze termijn. Ik klamp me maar vast aan het feit dat ik last heb van mijn banden en dat dat dan maar het teken is dat de baarmoeder nog doorgroeit en dus alles goed is.
Ik zou nu 9 weken en 5 dagen moeten zijn.
Nog even wachten op jouw echo. Ik gun je zo een mooie echo! Zal zeker aan je denken vrijdag.
dinsdag 27 november 2018 om 22:30
Moosforhappines lees nu pas je andere berichtjes. Sorry
Maar kan heel goed dat innesteling toch iets later is dan jezelf denkt.
Ik dacht dat ik bijna zeker wist wanneer mijn vruchtbare periode had en eisprong maar nu aan de hand van de echo heb ik dat dus later gehad dan wat ik zelf dacht.
Het enige wat ik misschien als beetje hoop kan geven is dat bij mijn zoontje 2 jaar terug ook alleen een vruchtzakje te zien was. Mocht toen paar dagen later terugkomen en toen zat er een mooi hartje dat kloptte.
En zwangerschapssymptonen niet druk maken. Een collega van mij heeft tot 30 weken nergens last van gehad.
Ik ga heeel hard duimen voor jou dat jij straks ook een mooie echo hebt.
Maar kan heel goed dat innesteling toch iets later is dan jezelf denkt.
Ik dacht dat ik bijna zeker wist wanneer mijn vruchtbare periode had en eisprong maar nu aan de hand van de echo heb ik dat dus later gehad dan wat ik zelf dacht.
Het enige wat ik misschien als beetje hoop kan geven is dat bij mijn zoontje 2 jaar terug ook alleen een vruchtzakje te zien was. Mocht toen paar dagen later terugkomen en toen zat er een mooi hartje dat kloptte.
En zwangerschapssymptonen niet druk maken. Een collega van mij heeft tot 30 weken nergens last van gehad.
Ik ga heeel hard duimen voor jou dat jij straks ook een mooie echo hebt.
woensdag 28 november 2018 om 08:48
Lau, sommige vrouwen hebben inderdaad gewoon af en toe wat bloedverlies, menn wat kan je daar toch van schrikken. Gelukkig zit het bij jou helemaal goed! Fijn je herkenning.
Lukt het al om een beetje te genieten?
Dream, lief van je! We gaan het zien, hopelijk een mooie echo.
Hoe voel jij je vandaag en wanneer is je volgende echo?
Lukt het al om een beetje te genieten?
Dream, lief van je! We gaan het zien, hopelijk een mooie echo.
Hoe voel jij je vandaag en wanneer is je volgende echo?
woensdag 28 november 2018 om 10:21
donderdag 29 november 2018 om 08:39