Miskraam? Overgeslagen eisprong?
zondag 22 oktober 2017 om 16:25
Situatie: deze cyclus geen positieve ovulatie test gehad. Nu een week overtijd en ook geen positieve zwangerschapstest (meerdere merken gedaan). Normaliter regelmatige cyclus.
Vragen:
- kan dit te maken hebben met een gemiste/naderde miskraam?
- heeft het zin komende week hiermee naar de huisarts te gaan?
Vragen:
- kan dit te maken hebben met een gemiste/naderde miskraam?
- heeft het zin komende week hiermee naar de huisarts te gaan?
maandag 23 oktober 2017 om 16:32
Ik ben normaliter alleen overtijd als er echt iets bijzonders als ziekte/grote stress is geweest en dat was nu absoluut niet ter sprake. Dus ik sla niet zomaar een eisprong over. Dus zou mij het verbazen als dat het nu is.
Ik heb met de ha-ass overlegt en die adviseerde met een week overtijd zonder positieve zwtest toch een afspraak bij ha te maken.
Het is heel frustrerend als je lichaam zo onduidelijk is. Zeker als je een kinderwens hebt.
Ik heb met de ha-ass overlegt en die adviseerde met een week overtijd zonder positieve zwtest toch een afspraak bij ha te maken.
Het is heel frustrerend als je lichaam zo onduidelijk is. Zeker als je een kinderwens hebt.
maandag 23 oktober 2017 om 17:02
Misschien nu door de spanning, omdat je graag zwanger wil worden?Rhode schreef: ↑23-10-2017 16:32Ik ben normaliter alleen overtijd als er echt iets bijzonders als ziekte/grote stress is geweest en dat was nu absoluut niet ter sprake. Dus ik sla niet zomaar een eisprong over. Dus zou mij het verbazen als dat het nu is.
Ik ken het gevoel dat je graag zwanger wil worden, helaas heb je niet alles in de hand en gebeurd niet alles op de tijd die je zelf in gedachte had.
Hopelijk kan de huisarts je gerust stellen. En lukt het om snel zwanger te worden.