missed abortion & cytotec hoe diep inbrengen??!
dinsdag 8 december 2015 om 21:08
Hallo dames,
Helaas voor mij heb ik een missed abortion.
Nou heb ik vandaag cytotec meegekregen om de miskraam op te wekken.
Maar hoe diep moet ik het inbrengen?
Heb het al ingebracht, alleen met mijn vinger kan ik de tabletjes nog net met mijn nagel echt een heel klein puntje voelen. Is dit diep genoeg? Of niet? (Sorry voor de details)
Helaas voor mij heb ik een missed abortion.
Nou heb ik vandaag cytotec meegekregen om de miskraam op te wekken.
Maar hoe diep moet ik het inbrengen?
Heb het al ingebracht, alleen met mijn vinger kan ik de tabletjes nog net met mijn nagel echt een heel klein puntje voelen. Is dit diep genoeg? Of niet? (Sorry voor de details)
dinsdag 8 december 2015 om 21:18
Ik kan me herinneren dat ik een hulpmiddel kreeg om hem wat dieper in te brengen.
Zo'n wit staafje die je in en elkaar kan schuiven.. waar je de pil aan de bovenkant in klemt en dan een soort van "afschiet". Sorry kan het niet veel beter verwoorden.
Naar mijn idee gaat dit dus wel dieper dan je vinger, maar weet niet of t anders per definitief niet helpt.. (Die pil hielp overigens bij mij sowieso niet maar hopelijk wel bij jou!).
Verder: sterkte! Heel naar om zo van euforie naar verdriet over te gaan..
Zo'n wit staafje die je in en elkaar kan schuiven.. waar je de pil aan de bovenkant in klemt en dan een soort van "afschiet". Sorry kan het niet veel beter verwoorden.
Naar mijn idee gaat dit dus wel dieper dan je vinger, maar weet niet of t anders per definitief niet helpt.. (Die pil hielp overigens bij mij sowieso niet maar hopelijk wel bij jou!).
Verder: sterkte! Heel naar om zo van euforie naar verdriet over te gaan..
dinsdag 8 december 2015 om 21:57
dinsdag 8 december 2015 om 23:07
woensdag 9 december 2015 om 13:49
Vanochtend heb ik mijn 2e dosis gehad.
Tot nu toe alleen een paar stolsels verloren en een klein beetje bloed bij het afvegen.
Het valt bij mij dus heel erg mee.
Heb een beetje laat van zeurderige lichte menstruatie pijn, maar ik voel me goed.
Ik denk dat ik er niet veel last van zal hebben.
Of moet alles echt nog komen?
Tot nu toe alleen een paar stolsels verloren en een klein beetje bloed bij het afvegen.
Het valt bij mij dus heel erg mee.
Heb een beetje laat van zeurderige lichte menstruatie pijn, maar ik voel me goed.
Ik denk dat ik er niet veel last van zal hebben.
Of moet alles echt nog komen?
woensdag 9 december 2015 om 16:51
woensdag 9 december 2015 om 19:08
Bij mij was het ook een behoorlijk bloedbad..
Het zou kunnen dat dan nog niet alles 'eruit' is zeg maar.. Kan ook nog komen..
Hoe heftig het is ligt volgens mij ook aan duur zwangerschap.. Weet niet hoe ver je was? En heb je binnenkort controle-afspraak?
Sterkte! Hoop voor je dat het ergste achter de rug is...
Het zou kunnen dat dan nog niet alles 'eruit' is zeg maar.. Kan ook nog komen..
Hoe heftig het is ligt volgens mij ook aan duur zwangerschap.. Weet niet hoe ver je was? En heb je binnenkort controle-afspraak?
Sterkte! Hoop voor je dat het ergste achter de rug is...
woensdag 9 december 2015 om 22:05
woensdag 9 december 2015 om 22:56