missed abortion & cytotec hoe diep inbrengen??!

08-12-2015 21:08 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Helaas voor mij heb ik een missed abortion.

Nou heb ik vandaag cytotec meegekregen om de miskraam op te wekken.

Maar hoe diep moet ik het inbrengen?

Heb het al ingebracht, alleen met mijn vinger kan ik de tabletjes nog net met mijn nagel echt een heel klein puntje voelen. Is dit diep genoeg? Of niet? (Sorry voor de details)
Dieper kan toch niet dan?
Nee eigenlijk niet, maar is dat het? Is dat diep genoeg?
Destijds heb ik ze net zo diep ingebracht (en twijfelde ik ook enorm) en toen deden ze hun werk.

Heel veel sterkte gewenst!!
Ja, dat is diep genoeg. Sterkte Je mag jezelf nu heel zielig vinden, laat je maar lekker verwennen.
Ik kan me herinneren dat ik een hulpmiddel kreeg om hem wat dieper in te brengen.

Zo'n wit staafje die je in en elkaar kan schuiven.. waar je de pil aan de bovenkant in klemt en dan een soort van "afschiet". Sorry kan het niet veel beter verwoorden.

Naar mijn idee gaat dit dus wel dieper dan je vinger, maar weet niet of t anders per definitief niet helpt.. (Die pil hielp overigens bij mij sowieso niet maar hopelijk wel bij jou!).

Verder: sterkte! Heel naar om zo van euforie naar verdriet over te gaan..
Oh "gelukkig" wel andere meiden met succes op deze manier lees ik nu.. Even afwachten dus. Nogmaals sterkte!
Het duurde bij mij wel een paar uur voordat het werkte, ik ben ook maar gaan slapen in de hoop er zo min mogelijk van mee te krijgen. Erop gaan zitten wachten op de bank vond ik ook vreselijk..
Zoals ik het lees heb je het goed ingebracht. Nu is het inderdaad afwachten, dat kan wel even duren.

Je lichaam gaat straks voor je aan het werk, bij mij voelde het net aan als weeën. Ik wens je heel veel sterkte!
Bedankt voor jullie reacties dames!

Heb hier veel aan. Ik denk dat het dan diep genoeg is hoor.

Nu maar afwachten idd.

Straks lekker op bed en hopen dat de medicijnen snel werken! 😙😙😙
Ik denk dat je het zo goed hebt gedaan hoor. Ik heb ze een paar jaar terug ook gehad in het zkh, en na het inbrengen van de tweede dosis kreeg ik een soort van zeurderige menstruatiekrampen waarna de boel op gang kwam en het ook relatief snel voorbij was. Niet leuk, sterkte.
Volgens mij heb je ze goed ingebracht. Lekker proberen te slapen, flink maansverband gebruiken. Sterkte!
ai, sterkte.

ik denk dat je ze diep genoeg heb ingebracht. het kan wel even een uurtje of wat duren voordat het op gang komt.
The best is yet to come
Zo diep heb ik dat ook gedaan. Je kan niet verder komen met je handen. Als dat niet diep genoeg zou zijn, dan zou de arts je wel een hulpmiddeltje hebben meegegeven.

Het is niet niks, ik hoop dat je een beetje kan slapen.
Sterkte

Ik denk idd ook dat je het goed hebt gedaan.. Bij mij raadden ze aan om daarna ook even te blijven liggen.. Na n paar uur kwam het op gang..

Hoop voor je dat het zn werk gaat doen, hoe tegenstrijdig ook.. Hopelijk lukt het een beetje om te slapen..
Vanochtend heb ik mijn 2e dosis gehad.

Tot nu toe alleen een paar stolsels verloren en een klein beetje bloed bij het afvegen.

Het valt bij mij dus heel erg mee.

Heb een beetje laat van zeurderige lichte menstruatie pijn, maar ik voel me goed.

Ik denk dat ik er niet veel last van zal hebben.

Of moet alles echt nog komen?
Geen idee, bij mij was het echt een flink bloedbad met enorme stolsels.

Maar het zal te maken hebben met hoe dik het slijmvlies is, of het makkelijk loslaat, of het weefsel snel loskomt of dat het vaster zit, denk ik met mijn boerenverstand.

Hoe gaat het nu?
Bij mij was het ook een behoorlijk bloedbad..

Het zou kunnen dat dan nog niet alles 'eruit' is zeg maar.. Kan ook nog komen..

Hoe heftig het is ligt volgens mij ook aan duur zwangerschap.. Weet niet hoe ver je was? En heb je binnenkort controle-afspraak?

Sterkte! Hoop voor je dat het ergste achter de rug is...
Nee nog steeds heel rustig en geen erge pijn en totaal geen heftig bloedverlies. Alleen vanochtend dus wat stolsels verloren, maar gaat nu weer lrima,. Behalve beetje bloed bij het afvegen totaal niks.

Het vruchtje is ook met 5 weken gestopt , dus kan ook daaraan liggen.
Wel prettig voor jou dat het zo verloopt. Gaan ze over een poosje nog kijken met een echo of je baarmoeder 'schoon' is?

(Brrrr... Zo'n naar woord. Je wil helemaal niet dat dit allemaal gebeurd...)

Ik vond het prettig om zeker te weten dat het allemaal weer goed was.

Weet je hoe dat bij jou gaat?
ik heb om 12u 4 tabletjes ingestoken, lig al 3 uurtjes in bed, nog altijd niks gevoeld. ben aant twijfelen of de tabletjes diep genoeg zitten, maandag controle, anders is het curretage :((

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven